Kweken in Spanje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #16
    en wat ga je dan met de rest van je kweek doen als je terug komt?

    of ga je alles opblowen ginder?

    smokkelen zou ik ook niet doen want als je in france wordt gepakt hang je er dik aan...

    grtzz

    Comment

    • Verkeyn
      Retired
      • Jan 2008
      • 287

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator
      en wat ga je dan met de rest van je kweek doen als je terug komt?

      of ga je alles opblowen ginder?

      smokkelen zou ik ook niet doen want als je in france wordt gepakt hang je er dik aan...

      grtzz
      De rest die ik over heb geef ik gewoon weg, ik ken daar genoeg mensen dusja =D en ik hou natuurlijk ook een beetje voor me over

      en btw, ik ga met het vliegtuig dus moet ik ni in france zijn
      Last edited by Verkeyn; 10 January 2009, 18:22.

      Comment

      • haze'o'lator
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 1273

        #18
        ah oke,als je daar genoeg mensen kent geraak je er wel vanaf en heb je nog mooi wat eurie's binnen ook...

        veel plezier in spanje!

        grtzz

        Comment

        • Nerub
          Retired
          • Dec 2008
          • 155

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Verkeyn
          De rest die ik over heb verkoop ik gewoon, ik ken daar genoeg mensen dusja =D en ik hou natuurlijk ook een beetje voor me over

          en btw, ik ga met het vliegtuig dus moet ik ni in france zijn
          nou bij het vliegtuig in spanje wil je HELEMAAL niet aangehouden worden met een zak wiet denk

          > dan zeg je maar dat het de zak van sinterklaas is... die moet daar ook ergens wonen

          Comment

          • Verkeyn
            Retired
            • Jan 2008
            • 287

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Nerub
            nou bij het vliegtuig in spanje wil je HELEMAAL niet aangehouden worden met een zak wiet denk

            > dan zeg je maar dat het de zak van sinterklaas is... die moet daar ook ergens wonen
            Nee helemaal niet, daar heb je gelijk in

            en dat van sinterklaas; gaat moeilijk gaan! daar kennen ze hem niet:p dat is alleen maar in nederland en belgië! =D

            Comment

            • AlwaysStoned
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 274

              #21
              maar kzou mij toch ook es informeren op de straffen van growen in spanje voor het geval dat de 0800-kliklijn daar ook bekend is enzo ...
              sigpic

              Comment

              • Jif
                Plantje
                • Jan 2014
                • 13

                #22
                Re: Kweken in Spanje

                hoe zit het eigelijk met het meenemen van nederlandse zaadjes naar spanje? Is dat ook illegaal? Je kan immers niet spreken van planten.....

                Comment

                • Jif
                  Plantje
                  • Jan 2014
                  • 13

                  #23
                  Re: Kweken in Spanje

                  Ik geef dan maar antwoord op mijn eigen vraag Nee amigo's het is niet illegaal. Althans het hebben van zaadjes in Spanje zelf. Mocht je per auto of trein gaan kan het een probleem veroorzaken. In Frankrijk en Duitsland zijn de zaadjes gewoon stricktly illegaal. Fucked up. Oplossing verzenden met de post (zonder je naam erbij te zetten!!!), nadeel hiervan zijn de medewerkers van de post. Ze kunnen je post openmaken Of gewoon met de vliegtuig Klinkt gek maar dit mag gewoon

                  Comment

                  • Avishai
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2013
                    • 126

                    #24
                    Re: Kweken in Spanje

                    Ik zou toch gaan voor het kweken in volle grond als je de mogelijkheid zou hebben.Meer opbrengst door grotere planten.Je grond voorbereiden heeft dan aandacht nodig.Automatisch water systeemen de zon zijn werk laten doen.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #25
                      Re: Kweken in Spanje

                      Veel zaadmakers zitten tegenwoordig in Spanje, ook Nederlandse (!)
                      Dus zaadjes kun je misschien beter gewoon daar kopen dan hoef je je ook niet druk te maken.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #26
                        Re: Kweken in Spanje

                        Als je vanuit Frankrijk de Spaanse grens over rijd, liggen de zaden gewoon in de winkel, met display's met foto's en plant informatie.
                        Growshops zijn uitgebreider als je dat in Nederland gewent bent. (grensgebied Spanje Frankrijk)
                        Alle producten voor de cultivatie en het gebruik van Cannabis zijn legaal (geheel Spanje)

                        Hanteren van de nieuwe regelgeving is enorm uiteenlopend.
                        In het Catalaanse gebied en de Pyreneeën, kan je vrijwel ongelimiteerd aan de slag, terwijl in ze in het zuiden wat terughoudender zijn.
                        Win eens informatie in in de locale Cannabis Club, ook ga eens kijken op één van de Spaanse Forums.

                        Eerste zorg is dat e moet echt opletten in welke regio je aan de slag gaat.
                        Tweede zorg is Rippen, Spanje staat hierom enorm bekend, zelfs gevallen met geweld zijn orde van de dag.

                        Succes
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        Bezig...