een manwijf!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weethet
    Retired
    • Dec 2012
    • 12

    #1

    een manwijf!

    Korting op 420shop
    ola mensen,

    heb nogal wat stress veroorzaakt op m`n plantjes omdat het me eerste zijn... (zie ook me andere topic)
    vlak voor ik op 12/12/ ging heb ik paar stekkies van me plantjes afgehaald
    nu op 12/12 blijkt er 1 een herma te zijn...

    heb er nogal wat over gelezen, maar kan nergens vinden of de stekkies nu ook herma`s worden of niet?

    hoop op reactie, thanks!

    voor de leuk nog ff wat foto`s erbij gezet
    Attached Files
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: een manwijf!

    je stekken zijn dan ook herma ja
    mooie ballen in ieder geval
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: een manwijf!

      Volgens mij is dat een gewone man. Tenzij je fem. zaad had natuurlijk. Maar ik zie nergens vrouwelijk bloei! Dan denk ik toch dat je met een deftige heer te maken hebt.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...