Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MrWiet
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jan 2013
    • 14

    #1

    Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

    Korting op 420shop
    Dag growers,

    Ik was reeds een topic gestart waar ik mijn geplande kweek voorstel.
    Ik vond het niet de juiste plaats om mijn vraag daar te stellen, daarom vraag ik het hier.

    Met welke plant zou ik mijn Amnesia AF en White Widow AF (bijde van RQS) het best kweken zodat de zaden nog de meeste kenmerken van de moederplant behouden.

    Alvast bedankt
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

    met Amnesia AF en White Widow AF
    niet zo moeilijk toch!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • MrWiet
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Jan 2013
      • 14

      #3
      Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

      Beste angel777,

      Bij RQS zijn er allemaal vrouwelijke zaden te verkrijgen, ik had ook liever dat de nakomelingen kleiner zouden zijn.
      Ik dacht misschien aan een soort lowryder, maar welke zou het best zijn?
      Zodat ik de meest eigenschappen behoud van de moederplant?

      Toch bedankt

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

        Yep, dat lijkt me het meest verstandig, maar je kunt ook de genetica uitzoeken en dan kijken welke genetica daar het best bij past.
        Ik heb nog wel wat pdf boekwerken over breeden, maar ik heb het vermoeden dat je niet zó serieus ermee bent (?)

        En om ze een beetje stabiel te houden, geen fem zaad gebruiken natuurlijk, maar dat wist je wel eh ..
        RQS is uitgesloten dus.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • angel777
          Cronic Grower
          • Mar 2010
          • 3409

          #5
          Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

          word tijd dat ie 'n paar dagen de 'breedersbasics' door gaat lezen ja
          iedereen denkt er zo gemakkelijk over!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          • EL Guerilliero
            Advanced Grower
            • Nov 2012
            • 1090

            #6
            Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

            ik heb nog genen van fems zitten in mijn baggerzaad .. staat nog een mannetje op je te wachten ..
            mag je best als dekhengst gebruiken, tegen vergoeding uiteraard .. het is dan ook een gediplomeerd baggerpaard.

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

              Of maak ook vrouwelijke zaden met STS.

              Het simpelste koop je hier reguliere auto flowers om een man uit te halen; http://www.growshopmarkt.nl/ad-tag/aqs-autoflower/

              Wel de vrouwen een paar weken eerder zaaien, want de kerels zijn anders te vroeg klaar. (zoals vaak )
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • MrWiet
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Jan 2013
                • 14

                #8
                Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

                Bedankt voor de hulp,

                Ik heb beslist om met een lowryder te kweken, wat raden jullie mij aan als lowryder om te kweken met: Betty Boo AF (Lowryder), Royal AK AF (RQS), White Widow AF (RQS) en Amnesia Haze AF (RQS).

                Ik weet niet te kiezen tussen, mijn keuze vind je tussen haakjes:
                - Lowryder (#5)
                - Lowryder 2 (#2)
                - Diesel ryder (#4)
                - Purple ryder (#3)
                - Blue ryder (#1)

                Ik wil hieruit 1 soort kiezen om mee te kweken.

                Wat denk jij? Met welke soort heb je ervaring? En welke raad je me aan?

                Alvast bedankt!

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #9
                  Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

                  ik raad ze allemaal af
                  kruis met iets wat al in de genen zit met wat je wil kruisen voor je gaat TERUG kruisen!!!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • leyze
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2012
                    • 155

                    #10
                    Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

                    Heb net nog een mooi stukje gevonden over breeder basicshttp://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Breeder-Basics
                    En zou purple ryder nemen paarse wiet is altijd wel mooi.

                    Comment

                    • wittewiet
                      Retired
                      • Dec 2012
                      • 38

                      #11
                      Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

                      en vergeet de fem zaden even en start met regulier zaad

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #12
                        Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

                        Hier een mannelijke plant.
                        Penis_Tree_rectangle_xlarge.jpeg
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • MrWiet
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Jan 2013
                          • 14

                          #13
                          Re: Ik ben opzoek naar een goede mannelijke plant

                          Angel777, ik kan het toch niet laten en zal de blue ryder (regular) kiezen, niet om te kruisen maar gewoon om blueryder te kweken.

                          Leyze, deze had ik al bekeken, maar toch een merci.

                          Wittewiet, bedankt voor de info en ik denk dat ik gewoon nog een ander soortje ga kiezen (regular), blue ryder waarschijnlijk. Om mee te kweken, zoals je zegt het is best dat ik de fem seeds vergeet.

                          Ook LR2 bedankt ik vind het een goede plant maar mischien een beetje groot geschapen om mee te kweken.

                          Comment

                          Bezig...