Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

    Korting op 420shop
    High allemaal,

    Men plan: volgende week beginne met men kweekje, men zaadjes ontkiemen voor het raam, en voorgroeien buiten in propagator.

    Nu over dat ontkiemen, kent iemand zaad van groenten/bloemen dat hard op wietzaad lijkt?

    Zodat et niet opvalt wat het is of als iemand vraagt: wat voor zaad is het? dat ik een goed antwoord kan geven :p

    alvast bedankt!

    #2
    Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

    Koop een tas kunststof of linnen bloemen en hang die erin als ze wat groter worden.
    Dan zien ze er anders uit. Ze ruiken nog wel gewoon naar wiet, dat wordt serieus als ze gaan bloeien.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

      Peperbolletjes (geen chili dus) is voor onwetenden redelijk gelijk. Maar inderdaad, de geur in de bloei is onvermijdelijk en ontzettend herkenbaar.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

        duivenvoer
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

          als iemand iets vraagt !!

          blijven ontkennen
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #6
            Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

            een antwoord dat je op heeel veel dingen kan geven: .. ja euh, gevonden..

            Comment


              #7
              Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

              Wie wil je belazeren?
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

                Ik wil zeker en vast niemand belazeren! + volgens mij snappen sommigen de vraag niet helemaal.
                QnQ: als ze gaan bloeien....

                het is alleen voor het ontkiemen dat ik ze nodig heb, dus ik wil gewoon een paar zaadjes kopen die op wiedzaad lijken.
                en deze dan samen naast mijn wietzaad ontkiemen en dan doen alsof het allemaal (die ene soort groente) is

                Comment


                  #9
                  Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

                  moeten je ouders erbij zijn als je ze zaait ofzo? Doe ze gwn in de grond + nog een ander gewas en dan zien ze de zaadjes toch niet.

                  Comment


                    #10
                    Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

                    oke, (twas voor op watten binnen te doen) maar denk dat ik niet meer ga voorontkiemen.

                    Men maat vind et allemaal wat riscant en wil t ni meer doen, krijg hem ma ni terug overtuigd.
                    Spijtig...

                    dan gaat t kweekje mss niet door
                    weet geen argumenten meer om hem te overtuigen

                    Comment


                      #11
                      Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

                      Als je iemand "moet overtuigen" dan begin je er beter helemaal niet aan.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment


                        #12
                        Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

                        weetik maar twas zijn idee oorspronkelijk, hij zag et alleen nogal groot 2 rondes van minstes 10 plante enzo...
                        nu ineens wilt hij niet meer maar ikga mss op mezelf een paar kleine plantjes zette op verschillende plekke

                        Comment


                          #13
                          Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

                          Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                          Wie wil je belazeren?
                          Kwam bij mij ook onmiddellijk op als ik zo'n titel lees.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Grinder44 View Post
                          Ik wil zeker en vast niemand belazeren! + volgens mij snappen sommigen de vraag niet helemaal.
                          QnQ: als ze gaan bloeien....

                          het is alleen voor het ontkiemen dat ik ze nodig heb, dus ik wil gewoon een paar zaadjes kopen die op wiedzaad lijken.
                          en deze dan samen naast mijn wietzaad ontkiemen en dan doen alsof het allemaal (die ene soort groente) is
                          Sorry dude, maar das een uitleg die kant nog wal raakt, of anders leg jij niet goed uit wat je wel wil bedoelen, maar dan nog.

                          Comment


                            #14
                            Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

                            Prospice antequam incipias.

                            Zoek dit eens op ;
                            grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: Zaad dat op wietzaad lijkt. GEZOCHT

                              bezint eer ge begint, dat heb ik ook nog eens ergens gehooord (dacht toch dat het deze uitsprak was of zit ik fout) ?

                              @ganjax: kijk: ik wil zaadjes ontkiemen voor mijn raam, stel nu bezoek vraagt, wat voor zaden zijn dat? (wat zou ik dan moeten zeggen)?
                              als ik nu bv paprikazaad te ontkiemen leg en daarnaast men wietzaadjes dan kan ik zeggen oh dat is allemaal paprika zaad...
                              maar paprikazaad werkt niet want dit lijkt helemaal niet op cannabiszaad snappie ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X