Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Nog wat laatste vraagjes.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nog wat laatste vraagjes.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Het is bijna tijd dat de plantjes naar buiten kunnen en heb ik dus nog een paar laatste vraagjes en of ik nu wel goed plan heb.
    Over de zaadjes het is mijn eerste keer kan ik dan beter autoflower halen?
    Als mijn zaadjes zijn gekiemd kan ik ze dan in een potje stoppen met Plagron light-mix? Of is er speciaal aarde voor mijn zaadjes?
    Als het tijd is om weer over te potten kan ik ze dan gelijk in een 12ltr pot zetten en dan is het klaar of moet je eerst in een kleinere pot zetten en daarna pas naar 12ltr?
    En voor mijn 12ltr potten heb ik dan ook weer aarde nodig maar nu zit ik te twijfelen tussen Bat-mix en Grow-mix, Ik ga waarschijnlijk geen voeding halen en er staat bij de Bat-mix voldoende voeding voor de plant tijdens de gehele cyclus, Dalijk gaat mijn plant dood door teveel voeding dus welke moet ik halen grow of bat-mix?

    Bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand mij kan helpen!

    Groetjes,

    Mike

    #2
    Re: Nog wat laatste vraagjes.

    pfoe, ik zou het echt niet weten. Ik wou dat ik je kon helpen!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Nog wat laatste vraagjes.

      16 maanden lid hebben alvast niet tot wat basiskennis geleidt.
      Daarom zou ik niet te moeilijk doen, en vooral geen wiet verwachten.
      Heb je geen grond in je tuin ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Nog wat laatste vraagjes.

        waarom begin je niet zoals je zegt idd met autoflowers? zijn rederijk makkelijk voor de beginner

        wel zou ik de zaadjes dan gelijk in de definitieve potten/bakken/cq plek zaaien want autoflowers kunnen niet goed tegen overpotten,andere zaadjes dus niet autoflowers kun je het beste in arme stekgrond zaaien evt in een minikasje<propegator> anders met afdekplastic

        kort gezegt...beter gelijk in grote potten minste wortelbeschadiiging of verlies en arme stekgrond gebruiken...voeding komt pas na aantal weken

        succes!
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Nog wat laatste vraagjes.

          'wat laatste vraagjes' is dat geen contradictie in terminus
          dat is het enige zinnige dat ik erover kan zeggen dus ik sluit me gemakkelijkheidshalve aan bij wat lyra zei ..
          ook al deed ik het zelf niet (n00b-me): gelijk in de goeie pot, arme grond (stek of zaaimix) en veel zon voor je autoflowertjes ..

          zelf zou ik echter als totale noedel beginnen met wat goedkoop regulier zaad, gewoon in je tuin gooien (of je 12l potten gevuld met tuinaarde) en ergens in september de mannetjes verwijderen .. leer je alvast iets

          succes met je zoektocht

          Comment

          Bezig...
          X