Snee maaken in de stam?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thegod
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 212

    #1

    Snee maaken in de stam?

    Korting op 420shop
    Hoi mensen ik had net een vriend van me die zei van je moet een snee in je plant zijn stronk maaken ofiets en toen dacht ik dat ik dat hier wel ooit ergens heb gezien op het forum iemand die de stronk door twee had gesplit en daar een stokje ofiets tussen had gezet:s? Maar ik ken me dus niet herrineren waar het nu goed voor is of dat het een droom van me is geweest:p iemand die me uitleg kan geven over hoe het heet en wat het doet? Thx.

    Peace thegod.
  • Medical-Spliff
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 2061

    #2
    Re: Snee maaken in de stam?

    klieven heten ze dat, komt over van in de bonsai-kweek dacht ik zou je plant aanzetten tot het aanmaken van meer thc
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment

    • thegod
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 212

      #3
      Re: Snee maaken in de stam?

      Aight dat is wat mij maat dus ook zei dat er meer thc aangemaakt zouw worden

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Snee maaken in de stam?

        Maar dat moet je wel pas doen in de laatste week bloei. Of het écht effect heeft weet niemand.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Medical-Spliff
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 2061

          #5
          Re: Snee maaken in de stam?

          ik heb het gedaan 2 dagen en zag geen verschil, vond zelfs dat men plant precies minder thc had...
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment

          • thegod
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 212

            #6
            Re: Snee maaken in de stam?

            Ik heb een mooie topic erover gevonden
            Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: Snee maaken in de stam?

              En die kon je eerder niet vinden omdat? Een overbodig topic dus..
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • thegod
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 212

                #8
                Re: Snee maaken in de stam?

                Nee nee ik zouw nie durven:p ik wist aleen niet hoe ze het noemden en medical-spliff vertelde me dus dat het klieven heten ik denk zal hier ff link posten voor de geïnteresseerden

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Snee maaken in de stam?

                  Heb het ook wel eens gedaan, in een ver verleden.
                  Sprookje, naar mijn beleving.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • budha54
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2013
                    • 717

                    #10
                    Re: Snee maaken in de stam?

                    heeft te maken met stromen van voeding , gewoon even knijpen in de stam schijnt ook te werken , je krijgt dan een verdikking ,meer voeding naar boven minder retour naar wortels ! hebben daar ook al over zitten bomen , heb ook al een keer een gescheurde plant gehad door storm , as er op vd bbq , plant groeide door en heeft er niet veel last van gehad , maar kan niet zeggen dat het veel effect heeft gehad op opbrengst , wel op mij want het gebeurt altijd met de mooiste plant!

                    Comment

                    • HR83
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 1046

                      #11
                      Re: Snee maaken in de stam?

                      Stress, stilstand...

                      Voordat ie terug hersteld is, ligt ze al om...
                      __________________________________________________ ______________

                      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                      sigpic

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: Snee maaken in de stam?

                        Wel eens een Bonsai gezien met THC ?
                        God was never on your side..

                        Comment

                        Bezig...