wat moet ik doen? help :D

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sensee
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2013
    • 5

    #1

    wat moet ik doen? help :D

    Korting op 420shop
    hoe kan ik dees nog redden ?
    de onderkant geeft me een slecht gevoel :o
    ALVAST BEDANKT :O

    06062013681.jpg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: wat moet ik doen? help

    ingraven, tot aan die ronde blaadjes. Daarna is het bidden. En buiten zetten, deze ziet eruit alsof hij in een donkere kelder gegroeid wordt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • sensee
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Apr 2013
      • 5

      #3
      Re: wat moet ik doen? help

      ga die dan niet verbrande door de zon ?

      Comment

      • mostlymauwiewauwie
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2012
        • 88

        #4
        Re: wat moet ik doen? help

        beter alternatief is er niet echt. had niet zover moeten komen

        Comment

        • sensee
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Apr 2013
          • 5

          #5
          Re: wat moet ik doen? help

          had em teveel water gegeven :o

          Comment

          • mostlymauwiewauwie
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2012
            • 88

            #6
            Re: wat moet ik doen? help

            ah is dat het probleem. Ik dacht aan het plaatje te zien dat hij zover gestrekt was dat hij onder zijn eigen gewicht was bezweken. Maar als je alleen te veel water hebt gegeven zou ik hem buiten zetten en even ondersteunen met een sateprikker totdat hij het zelf kan. Deze moet nog wel te redden zijn.

            Comment

            • sensee
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Apr 2013
              • 5

              #7
              Re: wat moet ik doen? help

              allegeluk :o die versmalling vanonder is volgens mij omdak ik haar de dagervoor probeerde omhoog te houden met extra zand maar tevergeefs

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #8
                Re: wat moet ik doen? help

                Enige kans op misschien een levend plantje is tot de lob, zoals LR2 al zei.
                De rest kun je vergeten....trust us.

                Comment

                • sensee
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Apr 2013
                  • 5

                  #9
                  Re: wat moet ik doen? help

                  als het er morgen niet beter is zalkt doen

                  Comment

                  • HR83
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 1046

                    #10
                    Re: wat moet ik doen? help

                    dat heeft morgen geen zin meer
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: wat moet ik doen? help

                      Dat heeft nooit zin gehad.
                      Begraven in de kliko. rip.gif
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Cookaap
                        Elite Grower
                        • Dec 2011
                        • 2730

                        #12
                        Re: wat moet ik doen? help

                        Het moet idd nu anders is die deaud

                        Comment

                        • HOMMEL
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2012
                          • 229

                          #13
                          Re: wat moet ik doen? help

                          is denk ik ten dode opgeschreven
                          Leren = Experimenteren

                          Comment

                          • EL Guerilliero
                            Advanced Grower
                            • Nov 2012
                            • 1090

                            #14
                            Re: wat moet ik doen? help

                            iedereen hommel iedereen .. de ene doet alleen wat met tips en tricks of leest zich in beter licht, minder water .. volgende keer meer geluk gewenst

                            Comment

                            • HOMMEL
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2012
                              • 229

                              #15
                              Re: wat moet ik doen? help

                              @ El guerilliero ; ik herken de symptomen, en ik denk dat de overlevingskansen van dit jonge leven zeer gering zijn.
                              uiteraard kan je haar tot de lobblaadjes ingraven, en bidden, en hopen. Hoop doet leven he .
                              Als het dan toch nog zou goedkomen, zveel te beter natuurlijk.

                              greetz
                              HOMMEL
                              Leren = Experimenteren

                              Comment

                              Bezig...