Rome

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • permstoner
    Retired
    • Jan 2009
    • 4

    #1

    Rome

    Korting op 420shop
    Heu, ik zit in de 6e gym, en we gaan met de hele klas naar Rome.
    Nu heb ik laatst met een vriend van me afgesproken om in Rome gezellig te gaan stonen... alleen dat betekend 1 ding... Smokkelen; we gaan namelijk door Zwitserland, waar een grenscontrole is... iemand enig idee hoeveel ik daarmee rekening moet houden, en hoe het me gaat lukken om daar heelhuids aan te komen?
  • simplemind
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 204

    #2
    Vooraf per post opsturen naar het adres waar je gaat verblijven is altijd het veiligste. In 't slechtste geval wordt het onderschept en ben je het kwijt. Zelf blijf je buiten schot.

    Comment

    • weedlover
      Banned
      • May 2008
      • 975

      #3
      Is die controle in zwitserland nu al niet opgegeven? Ze zijn toch onlangs ook tot de sjenglanden (of zoiets ) toegetreden?

      grtz

      Comment

      • janleuri
        Retired
        • Oct 2008
        • 1131

        #4
        mss het beste met een prive post dienst? ofwel gewoon ginder kopen

        Comment

        • weedlover
          Banned
          • May 2008
          • 975

          #5
          Let alleszins heel goed op voor zakkenrollers, ik kan meespreken

          grtz

          Comment

          • simplemind
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 204

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door janleuri
            mss het beste met een prive post dienst? ofwel gewoon ginder kopen

            Met de doodgewone post en priorzegel, wel even omslag wegen en internationale tarieven nazien (en uiteraard goed inpakken want als je omslag naar wiet ruikt wordt hij in de post gegarandeerd gejat)

            Comment

            • Painkiller
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 116

              #7
              Ik denk niet dat het interessant is het over die grenscontrole in zwitserland wiet mee te nemen. Ik ken 2 mensen die daar vroeger ook tegen de lamp liepen, en dat was ook op een schoolreis naar Italië
              Greetzz

              Comment

              • permstoner
                Retired
                • Jan 2009
                • 4

                #8
                Tja, post gaat niet echt lukken, ik weet niet in welk hotel we gaan verblijven... kvroeg me alleen af of het over die grens heen smokkelen makkelijk was, en welke acties ik moet ondernemen om niet gepakt te worden

                Comment

                • Creezr
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 237

                  #9
                  In de poep , daar controleren ze niet op een routine controle. Maar als ze het vinden heb je pech.
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment

                  • Nerub
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 155

                    #10
                    ik denk niet dat ze iedereen en alles uit zullen kleden in de bus. en anders gooi je het bij je meest vervelende leeraar op schoot. dat zal em leren!

                    Comment

                    • Jona
                      Retired
                      • Jun 2008
                      • 2797

                      #11
                      1 hond en je hebt het zweten... Kleren of geen kleren...

                      Comment

                      • Urban
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2008
                        • 4104

                        #12
                        vast tapen onder de bus kun je altijd de chauffeur nog de schuld geven

                        Comment

                        • SaRs!
                          Wicked Stoner
                          • Jan 2009
                          • 249

                          #13
                          Het is mij eens gelukt. Toen ik op skireis ging naar Tirol (Noord Italie).

                          Gewoon een half grammetje op het toilet in de bus in de wc rol gestoken en terug genomen toen we aankwamen.

                          Als je echt geen risico wilt nemen zorg je natuurlijk dat het zakje finger-print vrij is

                          Maarja, voor een half grammetje...

                          En hopen dat niemand het toevallig vind als ie nr wc gt natuurlek.

                          peace

                          Comment

                          • Weedy
                            Ultra Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2248

                            #14
                            Ik zou 't gewoon niet doen, je weet maar nooit. En als je 't toch gaat doen, zou ik het ook ergens opplakken in (of mss buiten, onder de bus) de bus, ergens op 'n plekje dat niet direct opvalt..
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment

                            • permstoner
                              Retired
                              • Jan 2009
                              • 4

                              #15
                              tjaah, ik heb het blowen gewoon afgezegd, het is me niet waard rook liever me jointje rustig, thuis fzo

                              Comment

                              Bezig...