Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Rome

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rome

    Korting op 420shop
    Heu, ik zit in de 6e gym, en we gaan met de hele klas naar Rome.
    Nu heb ik laatst met een vriend van me afgesproken om in Rome gezellig te gaan stonen... alleen dat betekend 1 ding... Smokkelen; we gaan namelijk door Zwitserland, waar een grenscontrole is... iemand enig idee hoeveel ik daarmee rekening moet houden, en hoe het me gaat lukken om daar heelhuids aan te komen?

    #2
    Vooraf per post opsturen naar het adres waar je gaat verblijven is altijd het veiligste. In 't slechtste geval wordt het onderschept en ben je het kwijt. Zelf blijf je buiten schot.

    Comment


      #3
      Is die controle in zwitserland nu al niet opgegeven? Ze zijn toch onlangs ook tot de sjenglanden (of zoiets ) toegetreden?

      grtz

      Comment


        #4
        mss het beste met een prive post dienst? ofwel gewoon ginder kopen

        Comment


          #5
          Let alleszins heel goed op voor zakkenrollers, ik kan meespreken

          grtz

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
            mss het beste met een prive post dienst? ofwel gewoon ginder kopen

            Met de doodgewone post en priorzegel, wel even omslag wegen en internationale tarieven nazien (en uiteraard goed inpakken want als je omslag naar wiet ruikt wordt hij in de post gegarandeerd gejat)

            Comment


              #7
              Greetzz

              Comment


                #8
                Tja, post gaat niet echt lukken, ik weet niet in welk hotel we gaan verblijven... kvroeg me alleen af of het over die grens heen smokkelen makkelijk was, en welke acties ik moet ondernemen om niet gepakt te worden

                Comment


                  #9
                  In de poep , daar controleren ze niet op een routine controle. Maar als ze het vinden heb je pech.
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment


                    #10
                    ik denk niet dat ze iedereen en alles uit zullen kleden in de bus. en anders gooi je het bij je meest vervelende leeraar op schoot. dat zal em leren!

                    Comment


                      #11
                      1 hond en je hebt het zweten... Kleren of geen kleren...

                      Comment


                        #12
                        vast tapen onder de bus kun je altijd de chauffeur nog de schuld geven

                        Comment


                          #13
                          Het is mij eens gelukt. Toen ik op skireis ging naar Tirol (Noord Italie).

                          Gewoon een half grammetje op het toilet in de bus in de wc rol gestoken en terug genomen toen we aankwamen.

                          Als je echt geen risico wilt nemen zorg je natuurlijk dat het zakje finger-print vrij is

                          Maarja, voor een half grammetje...

                          En hopen dat niemand het toevallig vind als ie nr wc gt natuurlek.

                          peace

                          Comment


                            #14
                            Ik zou 't gewoon niet doen, je weet maar nooit. En als je 't toch gaat doen, zou ik het ook ergens opplakken in (of mss buiten, onder de bus) de bus, ergens op 'n plekje dat niet direct opvalt..
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              tjaah, ik heb het blowen gewoon afgezegd, het is me niet waard rook liever me jointje rustig, thuis fzo

                              Comment

                              Bezig...
                              X