haze drogen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ghostrider1974
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2013
    • 5

    #1

    haze drogen

    Korting op 420shop
    Hoi, Mijn 2 amnezia's zitten van donderdag in de droogkast. Kon weer niet wachten en heb er een plukje uitgenomen. Nu ik ben stoned maar de amnezia reuk en smaak ontbreekt. Is wel niet slecht. Kan het zijn omdat deze langer moet drogen.
  • berry ryder
    Special member
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2012
    • 2666

    #2
    Re: haze drogen

    Yo ghost.
    Als allereerste stel je je vraag in de verkeerde sectie.
    Dit is de member introduction.
    Maar dat even ter zijde.
    Je wiet drogen op een donkere plaats. Een dag of 10.
    Daarna start je met curen. Dit wil zeggen je gedroogde wiet in weckpotten
    stoppen en die om de dag even laten luchten door ze even open te zetten.
    Door dit curen gaat je wiet reuken zoals het hoort en smaken zoals het hoort.
    Dat je wiet de eerste maand naar gras of hooi ruikt is normaal.
    Al dat lekkers komt pas na ongeveer een maand curen.
    Dus geduld makker. Het word zeker beter.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment

    • ghostrider1974
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Aug 2013
      • 5

      #3
      Re: haze drogen

      Hoi, dank u voor de reactie. sorry voor het verkeerd plaatsen wist het niet.
      Veel van mijn zorgen zijn weg. Het ruikt zoals je het vernoemd. Het is dus zoals een goeie wijn.
      Grtz

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #4
        Re: haze drogen

        Zorg wel dat er geen luchtstroom op staat, zo verlies je de geur van de wiet en gaat het naar gras/chlorofyl ruiken.

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: haze drogen

          Dat is niet helemaal zo Cookaap. Ik gebruik droogmachines met verwarmde luchtstroom, die wiet geurt prima en de smaak doet niet onder aan 'normale' droogmethodes.
          Het is het tempo en de waterverhouding die het belangrijkste zijn voor een goed smaakbehoud, denk ik zelf. Want ik krijg toch echt welgemeende complimenten over mijn rookwaar.

          Maar bovenal is het belangrijk om op het juiste moment te oogsten. Te vroeg en je houdt grassmaak, te laat en je krijgt hasj-achtige ondertonen in de wiet.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...