geurloos plantje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • noobgrow
    Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 21

    #1

    geurloos plantje?

    Korting op 420shop
    Hallo heren. Na een aantal jaren geen plantjes te hebben gehad zag ik met de verhuizing nog een zaadje liggen. Deze aan de kant gehouden. Ik heb er weer een tentje voor gekocht (dr40) 2maal 100watt 2700k lampen. En staat nu mooi te bloeien.
    Ik heb alleen het probleem dat er geen geur van af komt. Weet iemand hoe het kan?
  • ROEG
    Wicked Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 201

    #2
    Re: geurloos plantje?

    lijkt me geen probleem toch ?

    Comment

    • Shiva Ketama
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2014
      • 867

      #3
      Re: geurloos plantje?

      Is het wel wiet? Zo ja, mss staat die nog nie lang te bloeien en meurt ze nog niet?

      Comment

      • noobgrow
        Stoner
        Member
        • Jul 2013
        • 21

        #4
        Re: geurloos plantje?

        20140131_184035.jpg
        Ja het is wel degelijk wiet. Staat nu 2 weken in de bloei. Normaal roken ze altijd al

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: geurloos plantje?

          Hangt van het ras af.
          Mijn Toxic Berry heeft ook zeer weinig geur.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • Avishai
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2013
            • 126

            #6
            Re: geurloos plantje?

            Zuinig zijn op zo een soort. Dat beloofd wat voor de toekomst.

            Comment

            • noobgrow
              Stoner
              Member
              • Jul 2013
              • 21

              #7
              Re: geurloos plantje?

              Ik weet dat ik ooit eens een mix gekocht heb maar niet meer welke soorten erin zaten. Kan het niet ook aan de voeding liggen? Ik gebruik tera floris van canna

              Comment

              • thugz
                Amazing Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4284

                #8
                Re: geurloos plantje?

                staat nog niet echt lang in bloei ook he
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment

                • noobgrow
                  Stoner
                  Member
                  • Jul 2013
                  • 21

                  #9
                  Re: geurloos plantje?

                  Nee dat klopt. Maar omdat ik nog niet eens een beetje ruik snap ik niet

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #10
                    Re: geurloos plantje?

                    Zo te zien op de foto, staat deze plant nog in de voorbloei, of net één of twee dagen in de bloei.
                    Van twee weken bloei lijkt me nog geen sprake.
                    Veel van onze planten ruiken dan nog niet.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • noobgrow
                      Stoner
                      Member
                      • Jul 2013
                      • 21

                      #11
                      Re: geurloos plantje?

                      Oke dan zal ik nog even afwachten. Ik hou jullie op de hoogte achter een weekje

                      Comment

                      • noobgrow
                        Stoner
                        Member
                        • Jul 2013
                        • 21

                        #12
                        Re: geurloos plantje?

                        Nu 2 weken verder, kleine bruine haartjes. Maar nog steeds geen geur. Als ik een foto maak en zoom in zit hij wel vol thc

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: geurloos plantje?

                          Zal wel hennep zijn misschien ?
                          Zet nog eens wat foto's van hoe de plant er nu uitziet ?

                          Twee weken geleden had je net bloei.
                          Een wietplant heeft gemiddeld 8-10 weken bloei nodig.
                          Dan heb je een idee hoever je bent.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #14
                            Re: geurloos plantje?

                            Ik heb hier bubblekush staan die ook niet geurt. Bij lage temperaturen gebeurt dat sowieso nauwelijks. Niks mis mee, vind ik zelf. Als ik maar wel wat kan ruiken als ik over de top wrijf, dan ben ik tevreden! Als het lekker ruikt tenminste
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • noobgrow
                              Stoner
                              Member
                              • Jul 2013
                              • 21

                              #15
                              Re: geurloos plantje?

                              Ja dat heb ik hier ook! Ze ruiken als ik er in knijp en plakken goed

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Een terrarium verwarmings matje helpt dat?

                              Comment

                              Bezig...