Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoe gedraag een stek van een mishandelde plant??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe gedraag een stek van een mishandelde plant??

Korting op 420shop
    Okay ik zat weer eens te brainstormen!! Je maakt een stek van een plant die je echt mishandel door wat voor manier ook, te veel water, te veel voeding alles te veel of te kort. De plant ziet er gewoon niet meer lekker uit zal ik maar zeggen en daar ga je stekken van maken. De vraag is kan je van die stekken weer mooie gezonde planten worden of gaat dat gewoon niet meer lukken. En kan je daar ook gewoon weer zaad van maken of wordt het toch een of andere manier in de DNA opgeslagen?

wie of wie kan er goed antwoord opgeven en onderbouwen? Of is dit een rare gedachten?

groetjes en succes.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Re: Hoe gedraag een stek van een mishandelde plant??

Ikzelf merk nu met mijn stekken dat als je een mongol hebt al moeder(bij mij nummer 8) deze ook dezelfde mongol genen door geeft aan de stekken.

Het lijkt mij als je je moederplant die gezond is gaat stressen en stekken gaat trekken dat deze gewoon gezonde genen hebben maar wel een vertraging omdat de moeder niet gezond is.

Ik ben ook wel nieuwsgierig of ik nu juist denk
    Laten we de rest even afwachten

Comment

Okay misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Ik bedoel als je een zaadje gelijkt laat strekken en ook stressen en daar neem je een stek van. Kan je kan die dan wel compact worden en mooi groeien met natuurlijk je juiste omstandigheden.

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dat is wel grappig.

Comment

Hahaha hier ben ik dus ook mee bezig heb de plant gelijk een beetje verneukt om geknakt en van als en nog wat ze zijn nu echt op sterven na denk en ga ze nu een reanimatie geven en kijken wat ze gaan doen hahaha

Comment

Bezig...
            X