is dit een mannetje of vrouwtjes plant???? ben nog beginner :D

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stoney23
    Zaadje
    • Apr 2014
    • 3

    #1

    is dit een mannetje of vrouwtjes plant???? ben nog beginner :D

    Korting op 420shop
    1396702197546.jpg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: is dit een mannetje of vrouwtjes plant???? ben nog beginner

    Zo hermafrodiet zie je ze niet vaak! In de kliko er mee!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • stoney23
      Zaadje
      • Apr 2014
      • 3

      #3
      Re: is dit een mannetje of vrouwtjes plant???? ben nog beginner

      ok thankss
      maar in welke stadium kan je zien of het een mannetje of vrouwtje is ?
      dit is de grootste die ik heb nu en deze begon met witte haartjes en ineens nu komen de balletjes eraan ?
      Last edited by stoney23; 5 April 2014, 14:59.

      Comment

      • Amili
        Son of the Bong
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 418

        #4
        Re: is dit een mannetje of vrouwtjes plant???? ben nog beginner

        Als je de plant 12 uur licht geeft en 12 uur donker is, dan laat de plant zien of t en manneke of vrouwke is.
        Vrouwlijke plant kan herma worden, als zij veel stress oploopt, of als ze dat toch al ging doen

        Comment

        • stoney23
          Zaadje
          • Apr 2014
          • 3

          #5
          Re: is dit een mannetje of vrouwtjes plant???? ben nog beginner

          ok thankss voor de info het is onze eerste keer dus ja dan weet je nog niet veel
          maar ik kan ook wel even een foto posten van de rest miss dat je kunt zien wat dat zijn

          groetjes

          Comment

          • Smowkie
            Elite Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 2684

            #6
            Re: is dit een mannetje of vrouwtjes plant???? ben nog beginner

            Damn extreme herma! Heb er net ook zo1 weggepleurd!!

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: is dit een mannetje of vrouwtjes plant???? ben nog beginner

              Anders stel je de vraag in het daarvoor besemde topic, en zie je daar ook meteen hoe je het zelf kunt herkennen
              Dikke kans dat de rest ook herma wordt.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...