Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mannelijk stuifmeel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mannelijk stuifmeel

Korting op 420shop
    Hallo

Ik heb een oogst gehad waarbij 1 plant zaad begon aan te maken, een hermafrodiet werd. Daarnaast had ik nog andere platen in een vroeger stadium van de bloei. Deze zijn echter ook bestoven waardoor ik besloot de hele partij weg te gooien en opnieuw te beginnen. Nu is mijn vraag hoe lang blijft het mannelijk stuifmeel eigenlijk in de lucht hangen. Ik heb planten met lichte zaadvorming die hangen te drogen, kan dit voor problemen zorgen voor mijn nieuwe zaailingen? Kan iemand mijn enkele tips geven in verband met het verwijderen van stuifmeel uit mijn hele ruimte.

Groeten
    Last edited by Tyson2014; 7 December 2014, 20:22.

Re: Mannelijk stuifmeel

Ik zou beginnen met de tent een grondige poetsbeurt te geven.
    De ruimte verluchten, maar of dat het daar lang gaat blijven hangen weet ik niet.
    Zou zeker die planten niet laten drogen waar je tentje staat ook al weet ik niet zeker of dit kwaad kan, ik ga er van uit van wel.
    Liever voorkomen als genezen toch.

Comment

Ok bedankt voor de snelle reactie. Misschien beter nog wachten op iemand met meer ervaring.
      Reeds heb ik de hele tent al uitgepoetst met Dettol inclusief de ruimte ontsmet.

Comment

Je kan inderdaad beter ook nog wat andere reactie's afwachten.
        Dat is zeker al een goed begin had zelf hetzelfde gedaan, dettol gebruik ik zelf ook voor mijn tent uit te kuisen.

Comment

Uitsoppen met Dettol.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
            X