Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

extreme voorbloei op 18 uur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

extreme voorbloei op 18 uur

Korting op 420shop
    Hey dames en heren

Om te beginnen mijn excuus voor de scheve nek foto's.
    Net bij me maat aangekomen ben ik ff bij me moederplantjes gaan kijken. Ze zijn een aantal weken oud en staan op plagron bio voeding op lightmix van plagron.

Hieronder wat foto's wie weet wat er aan de hand is.
    De klok staat gewoon op 18 uur maar er is flinke voorbloei aanwezig bijna bloei te noemen.

20150227_184402.jpg
    20150227_184419.jpg
    20150227_184411.jpg

Re: extreme voorbloei op 18 uur

Dit is idd wel extreem
    Denk dat dit geen moeders meer worden want ze trekken in bloei
    Welke voedingen gebruik je nu ? Geen bloeistimulatoren toch ?
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Haperende tijdschakelaar?
      Maar mooi kut als je je moeders kwijt bent.
      Of stekken trekken en reveggen maar of dat met deze nog zin heeft als ze 18 uur staan??????????????

Comment

Alles staat 18 uur de rest van me moeders groeit wel gewoon dus aan de schakelaar kan het niet liggen.

Ik/me maat gebruikt alleen maar groei voeding alga grow dus het blijft mij een raadsel

Comment

Hmm dat is apart. Lijkt echt alsof ze in de bloei schieten. Hou de klok maar lekker op 18/6.
          Als ze dan nog doorgroeien dan heb je ook wat bijzonders staan hoor.

Ik neem aan dat je ze wel wilt houden dus misschien een stekje laten geveggen, als dat nog kan.

Comment

- hmm echt raar , heb dit nog nergens tegengekomen en ik lees elke dag een paar uurtjes ivm de dames
            - special lady in psy gardin

Comment

Staat de klok niet 6/18? Die fout heb ik ooit gemaakt bij 12/12. Was niet echt een probleem toen, maar ik kan me voorstellen dat de fout bij andere uren wel problematisch is.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

@cookaap het is idd vreemd en ja het is ff aankijken eerdaags moesten we toch gaan stekken dus wie weet word het dan wat.
                Reveggen is altijd een optie maar omdat de moeder bloeit op 18 uur kan ik me niet voorstellen dat haar stekken wat anders doen.

@amazing Dat er voorbloei kan onstaan als je regulier zaad te lang laat groeien wist ik wel maar dit is ook nieuw voor mij haha
                En anders bloeit ze maar lekker door op 18 uur haha dan is er een extra rokertje.

@lr2 was dat maar zo haha nee we hebben het egt 1000x gecheckt en de andere 7 plantjes groeien wel gewoon dus het ligt echt aan die nadia x lesotho en niet aan de klok.

Comment

Op 1 of andere manier is bij die plant meer bloeihormoon dan groeihormoon verschenen. Wel intressant wat de trigger zou geweest zijn.
                  Die stekkies zou ik dan gewoon op 24/0 zetten als je ze wil reveggen.

Comment

Die nadia had toch wat ruderalis/deense genen? Dan weet ik niet of er nog reveg mogelijk is.
                    Wel een handig fenotype om op voort te bouwen; late autoflowergenen zijn de toekomst.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      Die nadia had toch wat ruderalis/deense genen? Dan weet ik niet of er nog reveg mogelijk is.
                      Wel een handig fenotype om op voort te bouwen; late autoflowergenen zijn de toekomst.
                      Waarom denk je dat want zie niet echt voordelen hierin,sowieso niet in dat hele autoflower gebeuren.
                      Zie liever een mooie kortbloeier 7/8 weken.

Comment

+1 auto's zijn voor in het bos imi
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Snel op zoek naar goed stuifmeel van een ander vroeg soortje ? (geen auto)
                          Leuk om hier een berg zaden mee te maken om te zien wat daar van overblijft.
                          Goed soortje en mooie omvang -grootte- voor een vroegbloeier.

Moedertjes hou ik op 20/4, maar ik heb het ook wel eens meegemaakt dat er toch een in bloei ging na een maand of drie.
                          Een stek heeft idd dezelfde eigenschappen als haar moeder.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Vroegbloeiers liggen hier helaas nog in de wacht

Comment

De nadia is idd een Deen.
                              Dus als ik je begrijp QnQ dan gebeurt het wel vaker?

de kruising met een hele korte bloeier word al gemaakt maar niet Door mij haha.

Daar is een goeie nadia Lesotho stek voor gebruikt.
                              maar idd voor buiten zou het dan wel een ideale dame zijn maar als moederplant zwaar kut.

Dit plantje groeit zo in een week of 5 ze groeit egt gigantisch hard dus wat dat betreft is het een perfect soortje die ook paars word.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Ik ga haar stekken en lekker op 20 uur of 24 uur zetten en dan afwachten wat er met de stekjes gebeurt.

Ik laat het topic nog ff open om hiervan de resultaten te posten

Comment

Bezig...
                              X