Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plant groeit niet meer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plant groeit niet meer

Korting op 420shop
    Hallo iedereen
    Mn plantje is gestopt met groeien hij maakt geen internodes meer aan en ze heeft er maar 1tje
    Wel groeien er de zijtakken nog.
    Andere doen het wel goed.
    Gaat het plantje nog verder groeien via de zijtakken ?
    Heb ook een tweeling dus 2 plantjes uit 1 zaadje en zou een ervan dan wss een mannetje zijn of is dat niet zeker?
    het zijn cbd nordle & cbd critical mass van cbd crew en heb ze 2 weken geleden gezaaid.
    was eerst 20 uur licht en 4 donker dan na een week op 18/6 gezet.

thnx
    Last edited by KingKush; 15 March 2015, 21:56.

Re: Plant groeit niet meer

Als je een foto plaatst van je plantje en iets meer vertelt over het soortje en de kweekomstandigheden, kunnen we je vraag beter beantwoorden.
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

hier fotos :

Comment

Nu nog het soortje en de kweekomstandigheden ?
          Bijv. hoe oud het plantje is ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

heb het bovenste bericht aangepast

Comment

das en mongol plantje .
              wel iet mooi man !
              die heeft geen kruin maar das meerder vingerig blad , raar die moeder natuur .

Comment

Ik zou denken dat hij vanzelf topt ofzo dat er nu 2 hoofdtoppen komen ?ken er nog niet zo heel veel van.

Comment

Opnieuw beginnen vrees ik.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

Stuur een foto naar de breeder/verkoper , ik denk dat nwe. zaadjes wel op hun plek zijn.
                    Vraag ik me af waarom je eerst op 20/4 hebt gehad, het zijn toch geen autoflowers ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Dat was perongeluk gedaan ik heb nog paar zaadjes erbij gekregen blueberry automatic van zamnesia zelf zou ik die dan wanneer de klok op 12 gaat het beste planten ?het is ook een indica endat zou mss wel kunnen helpen met angststoornis als ie niet te sterk is denkik wel wss amper cbd .

Comment

Was het gefeminiseerd zaad ? Dan kan er geen man uitkomen, als het goed is. Wat heb je per ongeluk gedaan, je bent spaarzaam met je informatie. Moet het allemaal zo geheim ?

Heb je je wel een beetje ingelezen of heb je al vaker gekweekt ?

Met een angststoornis moet je verstandig om gaan met wiet. Niet te veel, niet te vaak en af en toe een week pauze.

Tot je 21e zijn je hersenen nog in ontwikkeling,
                        het is niet verstandig om jong te beginnen met blowen net als je de alcohol beter kan laten staan. Zeker als je er gevoelig voor bent.

Autoflowers bevatten altijd wel wat CBD omdat er met ruderalis is
                        gekruist. Beter 1% CBD dan niets.

Mijn zoons vinden een beetje CBD in de strain ook lekker, we letten er op,
                        maar of het er echt inzit en in welk percentage moet je maar afwachten.
                        Veel breeders beloven bergen CBD, maar testrapporten ontbreken.

Als het je alleen om de CBD gaat zou je ook CBD druppels kunnen proberen. Zie www.mediwiet.nl

Stemma doet stout (2016)

Comment

Zou 'm toppen, boven die twee nodes.
                          Maar kans is dat het met die nodes ook niet goed gaat.
                          't Lijkt idd een mongooltje.

Welcome to the CBD Hype !
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Of koop een vaporizer. Van origine bevat Nederlandse wiet weinig cbd, buitenlandse breeders claimen wel dat hun producten veel cbd bevatten maar wat Stemma zegt bewijs ontbreekt.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

Ik heb dit twee keer meegemaakt. Mooi fenomeen.
                              Tussen die nieuwe bladeren is geen splitsing opgetreden, maar waarschijnlijk is er wel topgroei binnenin. Die splitsing kun je zelf maken met een mesje, dan piept het topje er misschien nog uit. Maar daar heb je een goede vaste hand voor nodig. En let erop dat je de splitsing maakt, precies tussen die twee bladeren in. Met een millimeter inkeping kun je een klein rukje geven aan beide bladeren, en met een beetje mazzel krijg je de 'toppunt' te zien.
                              Op een gegeven moment lopen de zijtakken toch wel uit, maar bij bijvoorbeeld autoflowers loop je dan al achter op de boel.
                              Mocht dat splijten niet lukken, dan heb je ze getopt en krijgt de plant hoe dan ook meer zijgroei omdat ze niet meer het idee heeft dat die naar de top moet.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                              X