Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Waterton

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waterton

    Korting op 420shop
    Ik heb pas een waterton aangeschaft van 120 liter ,scheelt een hoop heen en weer lopen .

    Er zit een waterpomp in die 300l per uur draait, en een verwarmingselement die tot 150l verwarm van 19 tot 31 gr.
    Ik heb hem ingestelt op 20 gr.

    nou zou ik graag wat raad willen hebben hoe om te gaan met een waterton ,hoe zit het met ziektes bijvoorbeeld.
    Of is een pomp en verwarmingselement al genoeg?

    Hoor graag van jullie ,

    grtz..

    #2

    Comment


      #3
      ja uit mijn ouwe aquarium 6w is tie dus dat is de moeite .
      ik weet dat water in beweging moet blijven anders bederft het daarom het pompje erin.
      Begrijp me niet verkeerd het is een losse ton waar ik mijn water in wil bewaren

      Comment


        #4
        Wil je er je voeding in gaan doen?
        Grtz

        Comment


          #5
          nee dat niet robba ik gebruik het overal voor ook om te sproeien en om mijn lekbak te vullen.

          grtz

          Comment


            #6
            Okee , dan is het goed
            Grtz

            Comment


              #7
              is het goed dat ik er geen voeding in doet ,of is het zo goed met alleen de pomp en verwarming

              Comment


                #8
                geen voeding is goed , dat kan je meestal maar een dag of 2 bewaren.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  en hoe ik het nu heb ,blijft het wel goed?

                  Comment


                    #10
                    Daar blijf ik je het antwoord op schuldig , dat zou ik niet weten.

                    Grtz.

                    Comment


                      #11
                      oke thx de volgende misschien

                      grtz..

                      Comment


                        #12
                        Ik heb ook een ton, met dezelfde reden ; minder lopen. Echter, deze ton gebruik ik alleen voor mijn luchtbevochtiger. Met dat doel hoef je je water niet te verwarmen.

                        Voeding maak ik in een emmer, deze staat in mijn tent en gebruik ik hoogstens een paar dagen. Ik maak dus altijd genoeg maar niet te veel voeding.

                        Sproeien doe ik met een plantenspuit, hiervoor gebruik ik altijd vers water met bladvoeding.

                        Water van goede kwaliteit kun je tot een week bewaren, mits het koel staat. Aangeraden wordt om het niet te lang te bewaren.
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #13
                          dus een ton om water te geven kan niet dan ?

                          Comment


                            #14
                            Tenzij je zoveel plantjes hebt dat je 120 liter opmaakt
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X