Lig ik op schema? (Amnesia)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rezpiet
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 275

    #1

    Lig ik op schema? (Amnesia)

    Korting op 420shop
    Hallo medegrowers,

    Aangezien ik een nieuw testje aan het doen ben met voor het eerst stekken en met een voor mij nieuw soortje (amnesia) wil ik weten of ik een beetje op schema lig, en dit niet een oerwoud wordt.
    Ik zit vandaag op bloeidag 1
    Stekken gezet op 28-08-15
    Op 12/12 gezet op 11-09-15

    Ook heb ik ze voor het eerst 2 keer getopt ipv 1 x

    Hier wat foto's

    GreetZ rezpiet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt
  • Ariebombarie
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2015
    • 295

    #2
    Re: Lig ik op schema? (Amnesia)

    Ik vind ze erg gestrekt, wat voor lamp heb je en wat is de afstand tot de plantjes?
    Amnesia wil nog wel eens lang doorgroeien.
    Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
    Verslag:
    1e n00b binnen kweek...
    Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Lig ik op schema? (Amnesia)

      Yep, lamp zo laag mogelijk houden om ze te drukken.
      Moet je eigenlijk vanaf het begin doen bij Amnesia stekken.
      Ze gaan nog wel een stukje groeien.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • rezpiet
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 275

        #4
        Lig ik op schema? (Amnesia)

        Oké, ik hou het in de gaten, het is een gavita lamp 600w m'n lamp hangt er 60 constant boven. Bij m'n andere soortjes waren ze idd lang niet zo gestrekt als deze, is het soort eigen bij amnees? En kan de lamp lager denken jullie?
        En wel of niet dieven onderin met deze info? Dit is m'n tweede kweek met dit exemplaar lamp


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Lig ik op schema? (Amnesia)

          Jep dat is soort eigen van amnesia. Soms schieten die nog wel een meter door nadat de bloei begonnen is.
          Ik zou de lamp zo laag hangen als de temperatuur toelaat. Volgens mij - en dat moet ik uit mijn geheugen hebben - is 45cm een beetje gemiddeld.
          Steeds 5cm zakken, temperatuur op planthoogte meten na een half uur, als die onder de 28 is, dan nog eens zakken.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • Ariebombarie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2015
            • 295

            #6
            Re: Lig ik op schema? (Amnesia)

            Ik had de lamp meestal op 60cm staan, en liet dan doorgroeien tot 45, dan weer naar 60cm
            Maar als je daglijks verhangt (ok had onhandig systeem) kan je wel naar 50cm toe denk ik.
            Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
            Verslag:
            1e n00b binnen kweek...
            Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

            Comment

            • rezpiet
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 275

              #7
              Re: Lig ik op schema? (Amnesia)

              Het lijkt even iets beter te gaan met het strekken, lamp hangt nu op 55.
              Ik post hier elke week even een fototje, om de dames er zo goed mogelijk doorheen te loodsen[emoji1]
              Op of aanmerkingen zijn welkom.
              Info:

              Bloeidag 6
              Temp 20/29 graden
              LV 40/60





              Greetz!


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

              Comment

              • rezpiet
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jan 2014
                • 275

                #8
                Re: Lig ik op schema? (Amnesia)

                Hallo allemaal, hier even wat foto's
                Ik zit op bloeidag 15.
                Temp 28/16,5(!)
                LV 60

                Dames gaan voor m'n gevoel lekker, eergister is m'n lamp alleen wel stuk gegaan dus ze hebben 24 u langer geslapen. Ook gaat door het koudere weer m'n temperatuur omlaag. 16,5 graden in het donker. Ik heb een olie kacheltje met thermostaat achter de hand.
                Bij welke temperatuur zouden jullie deze inzetten ?


                Greetz!


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

                Comment

                • Windsor
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 161

                  #9
                  Re: Lig ik op schema? (Amnesia)

                  ziet er mooi uit, hoe was de oogst?

                  Comment

                  Bezig...