Autoflowers nu nog?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • frankyboy
    Zaadje
    • Oct 2015
    • 2

    #1

    Autoflowers nu nog?

    Korting op 420shop
    Heb men autoflowers ak-47 buiten staan aangezien het weer regenachtig is en blijft maak ik me zorgen of ze het nog wel redden zijn nog nie echt ant bloeien en heb ze al een 3 a 4 weken staan....wie kan me wat geruster stellen
  • UndercoverSmoker
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2015
    • 43

    #2
    Re: Autoflowers nu nog?

    Zou ze binnen zetten onder een lampje, is al best fris en nat en nog eens snel donker buiten...maar ik moet bekennen zelf nooit buiten plantjes gehad

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Friends call me Johan

    Comment

    • Helemaal Top
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 565

      #3
      Re: Autoflowers nu nog?

      Oogsten op 1 december... Mmmm... Naar binnen! Let wel op dat ze een beetje stinken die ak dingen ;]

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Autoflowers nu nog?

        Als ze nog niet bloeien heb je dus nog 6-10 weken te gaan..
        Tegen die tijd is er niets meer van ze over.

        Naar binnen halen kan, maar dan krijg je veel beestjes; ik zou ze behandelen met neemolie, een keer of drie voordat ze naar binnen gaan.
        En dan binnen maar hopen op het beste, maar makkelijker is om het gewoon op te geven en naar de shop te gaan. Erg veel zul je er binnen niet van af halen zonder flinke lampen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...