oogsten of niet? jaa de zoveelste..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Robbyie
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2015
    • 8

    #1

    oogsten of niet? jaa de zoveelste..

    Korting op 420shop
    goeje, ik heb nu een durban poison string binnen in een kast staan, mooi kort kunnen houden en zonder voeding, echter verbaast het me een beetje dat de plant vroegtijdig de kenmerken voor oogst vertoond. hij zou nog 1,5 a 2 weken moeten maar heeft nu al gele hoofd bladeren, en een meerderheid in al te rijpe thc haartjes (denkt deze beginnert). wat te doen??? (topic aangemaakt op flaptop fotos volgen via telefoon) oja volgende teelt zal via een eigen topic gaan om dit gemodder te voorkomen en mijn beginnersfouten (die er absoluut zijn) te minimaliseren.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    20151124_153810.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    20151124_153806.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    20151124_153822.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    20151124_081944.jpg
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

    Idd, de zoveelste. Valt gewoon niks te oogsten. Opnieuw beginnen met een degelijke setup en wat kweekverslagen doorlezen of wachten tot in de zomer en buiten proberen.

    Comment

    • Robbyie
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Oct 2015
      • 8

      #3
      Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

      beowulf, het gaat mij niet om mega opbrengst ofzo het is voor eigen gebruik en buiten is geen optie, niet om een dino member aan te vallen de vraagstelling was enkel of ik die weken nog moet wachten of dat de plant gewoon vroegtijdig al klaar is. ik heb me er suf op gelezen en wordt er niet echt wijzer van, vandaar de vraagstelling

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

        Als je denkt dat haartjes en bladeren een indicatie zijn, dan heb je je niet suf gelezen. Tenminste, niet op het forum of een andere betrouwbare bron.
        Vroegtijdig klaar zijn is een contradictie. Iets is pas klaar wanneer het klaar is, dat kan niet eerder, want dan is het nog niet klaar.

        Alsjeblieft:
        For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

          Oorspronkelijk geplaatst door LR2
          Vroegtijdig klaar zijn is een contradictie.
          Had ek tegen mijn ex moeten zeggen.

          Comment

          • Robbyie
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Oct 2015
            • 8

            #6
            Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

            dat heb ik idd ook op heel veel forums gelezen maar zoals ik ook tegen kom is alles ok tot het tegendeel bewezen is aangezien de bladeren en staat vd haren ook veel aangegeven wordt als indicatie zag ik als beginner ¨de haren door de struik niet meer¨ trichomes zijn dus absoluut DE indicatie?

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

              Als je ze alledrie kan vinden Zou toch maar investeren in een hps of T-neon.

              Comment

              • De Witte
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2013
                • 2133

                #8
                Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

                Lezen en de raad op je vraag geloven en opvolgen, DAT is the way to go.

                Het aantal berichten naast iemands naam heeft ECHT wel een betekenis op dit forum, als je dat begrijpt kan je pas een antwoord dat op je vraag gegeven word begrijpen.

                P.S. sommige verschijnselen laten zich pas een week na je fout zien, dan heb je dus al een week fout gehandeld en het te laat gezien, begin dan de oorzaak maar weer eens te zoeken. Terwijl jij dan denkt dat het wel ok is...
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment

                • Feyenoord1908
                  Chronic Stoner
                  • Feb 2013
                  • 163

                  #9
                  Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

                  doe zoals hier gezegd word ik was ook heel eigenwijs maar dan ga je veel fouten maken,
                  er komt best veel (vind ik) bij kijken.

                  Comment

                  • FlintStoned
                    Banned
                    • Oct 2012
                    • 5580

                    #10
                    Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

                    Bij lange na niet rijp en ik zie banaantjes en zaadvorming.

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

                      Wat zou je eigenlijk willen oogsten want ik zie niet veel top
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #12
                        Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

                        Was me nog niet eens opgevallen dat er zaadjes in zaten. Dus sowieso niks te oogsten, verklaart wel waarom er amper trichomen zijn. Ik zou hem in zen geheel in boter verwerken, een 20 gram. Paar muffins mee bakken, mss heb je er op die manier dan nog iets aan. Roken zal dat niet te doen zijn.

                        Comment

                        Bezig...