Wat te doen bij banaantjes ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BigR
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2015
    • 107

    #31
    Re: Wat te doen bij banaantjes ?

    Volgens mij heb ik ook bingo. Banaantjes (volgens mij toch? ??) Dit zit sinds 2 a 3 dagen op mijn hoofdtop en 1 zijtak van mijn northern Light dame. Graag commentaar of het banaantjes zijn en advies wat nu te doen. Trichomen nog helder sommige tegen Milky aan.banaantjes plukken of plant kappen.staat overigens nog een haze dame in het zelfde hok. Zij is echt bijna klaar en mijn 11 nieuwe baby's staan er ook in.Ze zijn nu 3 weken oud. IMG-20160322-WA0000.jpg

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #32
      Re: Wat te doen bij banaantjes ?

      Banaantjes en serieus overbemest. Als je nu gaat oogsten zal het sowieso ni te smoren zijn met al die overschotten... Veel witte pistels zijn er niet meer, dus rustig nog wat laten afrijpen en enkel water geven.

      Comment

      • BigR
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2015
        • 107

        #33
        Re: Wat te doen bij banaantjes ?

        Dag Beowulf, in heel de groeicyclus heb ik tot ongeveer 4 weken geleden 3 x volgens voorschrift fles voeding gegeven. Als je de verdorde puntjes bedoeld misschien. Dit komt omdat ze tegen mijn spaarlampen aanhangen. Toppen zijn zwaarder aan het worden dan dat Ze kan dragen. Ga zo ff banaantjes plukken ��

        Comment

        Bezig...