Beginnende haartjes in de oksel?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rattenplan
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 401

    #1

    Beginnende haartjes in de oksel?

    Korting op 420shop
    De autoflower is nog niet zo groot en pas 2,5 week oud maar is dit in de oksel onderaan een klein haartje dat eraan komt? Of is het gewoon blad dat er onder komt.

    De plant nu:
    20160512_150910.jpg

    Hier een closeup:
    Screenshot_2016-05-12-19-48-39.jpg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Beginnende haartjes in de oksel?

    Als ze écht gaan bloeien, dan zie je het verschil vanzelf. Nog even een week of twee, drie geduld. Dan verschijnen ze vanzelf in de nieuwere oksels.

    Dan sla je jezelf voor je kop, dat je het door elkaar gehaald hebt. Het is een veelgemaakte fout om normale plant onderdelen te verwarren met bloei, dat is gewoon enthousiasme. Niets mis mee.
    De plaatjes die je op het web ziet over bloei, zo gaat het precies op je plant ook uitzien. Maar dat is nu nog niet dus
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #3
      Re: Beginnende haartjes in de oksel?

      Lichtjes opheffen en wat deo onder spuiten, zeker bij skunk, want amai.

      Comment

      • Jonkie bonkie
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2015
        • 169

        #4
        Re: Beginnende haartjes in de oksel?

        Gheghe. Dat duurt nog wel ff. Ik scheer mijn haren onder de oksels altijd. Zou ik hier niet doen. Beetje meer licht zou ook kunnen. Suc6 met je kweek. Gr JB
        Keep em green

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Beginnende haartjes in de oksel?

          Waarom staat ze niet buiten ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Rattenplan
            Son of the Bong
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jan 2016
            • 401

            #6
            Re: Beginnende haartjes in de oksel?

            Ze staat op mijn vensterbank op zolder met elke dag het raam open.

            Comment

            • Hypnotized
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 926

              #7
              Re: Beginnende haartjes in de oksel?

              Dat vroeg die niet

              Comment

              • Rattenplan
                Son of the Bong
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jan 2016
                • 401

                #8
                Re: Beginnende haartjes in de oksel?

                Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
                Dat vroeg die niet
                Ik zei toch dat hij op de vensterbank staat? Ik heb er al een buiten deze blijft op de vensterbank.

                Comment

                • Hypnotized
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 926

                  #9
                  Re: Beginnende haartjes in de oksel?

                  Hij vroeg waarom, hij wist al dat ie binnen stond, nu heeft ie wel zn antwoord

                  Comment

                  • Rattenplan
                    Son of the Bong
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jan 2016
                    • 401

                    #10
                    Re: Beginnende haartjes in de oksel?

                    20160513_194259.jpg
                    Hier mijn buitenplant

                    Comment

                    Bezig...