Bloei verschijnsel?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rattenplan
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 401

    #1

    Bloei verschijnsel?

    Korting op 420shop
    20160523_194330.jpg
    Is dit een bloeiverschijnsel en is het geslacht al daarmee te herkennen?
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Bloei verschijnsel?

    Een week geleden zei ik:
    Als ze écht gaan bloeien, dan zie je het verschil vanzelf. Nog even een week of twee, drie geduld. Dan verschijnen ze vanzelf in de nieuwere oksels.

    Dan sla je jezelf voor je kop, dat je het door elkaar gehaald hebt. Het is een veelgemaakte fout om normale plant onderdelen te verwarren met bloei, dat is gewoon enthousiasme. Niets mis mee.
    De plaatjes die je op het web ziet over bloei, zo gaat het precies op je plant ook uitzien. Maar dat is nu nog niet dus
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • THEBIRD
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2016
      • 396

      #3
      Re: Bloei verschijnsel?



      Groene vingers

      Comment

      • buble gum
        Senior Stoner
        Member
        • May 2016
        • 30

        #4
        Re: Bloei verschijnsel?

        geen idee haha

        Comment

        • Hypnotized
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 926

          #5
          Re: Bloei verschijnsel?

          Manmanman

          Comment

          • Rattenplan
            Son of the Bong
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jan 2016
            • 401

            #6
            Re: Bloei verschijnsel?

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2
            Een week geleden zei ik:
            Ik en geduld is geen match

            Comment

            • The Gardenerr
              Wicked Stoner
              • May 2016
              • 204

              #7
              Re: Bloei verschijnsel?

              I know exactly what you mean about patience my friend.
              I have the same problem.

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Bloei verschijnsel?

                Dan heb je helaas de verkeerde hobby gekozen Rattenplan.
                Kun je er niet wat planten bij zetten ofzo, iets waar je continu mee kan rommelen? Aardbeien, tomaten, radijsjes, bonsais, of anders een zak paddenstoelenbroed (dat loont in 14-25 dagen). Bouw een mooi hydrosysteem met een zonnepaneeltje, of ga lekker lezen in kweekverslagen en aldaar moeilijke vragen stellen.
                Ik ken dat ongeduld, ik ben er mee groot geworden. Daarom heb ik er maar wat hobby's naast genomen; lopen ijsberen naast je planten is een vorm van compulsief gedrag dat je het best zo snel mogelijk af kunt leren. Anders betrap je jezelf er straks op dat je er nachtmerries over krijgt. Het zijn geen baby's die om het uur aan een melkfles moeten sabbelen ofzo. Uiteindelijk hak je ze toch om, en dan zul je weer 6 maanden moeten wachten tot de lente. Wil je dat wel? Wachten? Misschien kun je vast een binnen hokje bouwen.. Weer een hobby!

                Laat die planten het werk maar doen, jij bent slechts de begeleider.
                Ik weet hoe het zit, waarschijnlijk sta je om de paar uur naar je planten te staren, gewoon effetjes, omdat het kan. Deed ik ook. Da's niet hoe je de hobby leuk houdt op de lange termijn. Kijk eens 'n aantal dagen of een weekje niet, dát is pas spannend!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...