Autoflower met bolletje op stam...???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gambino12345
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2011
    • 77

    #1

    Autoflower met bolletje op stam...???

    Korting op 420shop
    Hey ,

    Heb een autoflower (amnesia) waar al witte haartjes in de oksels komen kijken...Vandaag heb ik opgemerkt dat er ook 1 bolletje komt kijken.
    Kan iemand me zeggen wat dit is en of ik dit moet verwijderen en hoe dan ?
    Op de 2de foto zie je gewoon de haartjes, de andere foto's zie je het bolletje...

    thx

    PICT0015.jpgPICT0012.jpgPICT0013.jpgPICT0014.jpg
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Autoflower met bolletje op stam...???

    Was het gefeminiseerd zaad?
    Dat is een mannelijke bal, je herkent dat omdat hij aan een steeltje hangt, die moet je voorzichtig wegplukken als hij aan een vrouwelijke plant hangt. En dagelijks controleren en evt opnieuw plukken. Soms blijft het bij een enkele bal, soms komt de plant vol, rustig afwachten en geen paniek. Herma dus, heb je haar gestressed? Zolang een herma zichzelf niet bevrucht kan je haar prima afbloeien en roken. De dagelijkse ballencheck is daarbij wel noodzakelijk. Uit een opengeknapte bal komen banaantjes tevoorschijn waaruit het mannelijk stuifmeel komt.
    Van welke breeder is deze strain?
    Last edited by Stemma; 17 July 2016, 14:13.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • gambino12345
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2011
      • 77

      #3
      Re: Autoflower met bolletje op stam...???

      Ok bedankt voor je snelle reactie...
      Was inderdaad gefeminiseerd autoflower zaad...auto amnesia van het huismerk van wietzaadjes.nl.
      Geen idee hoe ik haar zou heb kunnen stressen...Heb paar dagen geleden de eerste keer voeding gegeven...zou het daar aan kunnen liggen?
      Moet ik het steeltje dan mee wegplukken ?
      En is afknippen met een schaar ook goed ?

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: Autoflower met bolletje op stam...???

        Ik zou het gewoon met je vingers wegplukken. Met een schaar is het zo gepriegel. Stukje steel pluk je mee en anders laat je stukje zitten.

        Je kan een foto ter info naar wietzaadjes. nl sturen, wat feedback is altijd fijn voor een breeder.

        Heeft niets met voeding te maken, dacht meer aan knakken of toppen.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Autoflower met bolletje op stam...???

          Je kan die bal weg plukken maar het is en blijf een man
          God was never on your side..

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Autoflower met bolletje op stam...???

            Vals licht (dus niet 100% donker 's nachts), te kleine pot, te veel water, zelfs voor autoflowers zijn er voldoende manieren om gestresst te worden.
            Dan nog, ik denk dat wietzaadjes.nl wel met een passend antwoord komt. Maar dan moet je eventjes mailen en de situatie uitleggen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • gambino12345
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2011
              • 77

              #7
              Re: Autoflower met bolletje op stam...???

              Ok thx voor de reacties...Soms kan er wel een beetje maanlicht op de planten schijnen maar voor de rest is het wel donker...Ik hou het in ieder geval in de gaten.Heb nog een andere autoflower (big devil xl),zelfde leeftijd,staat op dezelfde plaats,krijgt evenveel water maar heeft dit probleem niet.
              Last edited by gambino12345; 18 July 2016, 01:54.

              Comment

              • gambino12345
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Jan 2011
                • 77

                #8
                Re: Autoflower met bolletje op stam...???

                Net mailtje ontvangen van wietzaadjes.nl...
                Geven me een gratis zaadje in de plaats...dat noem ik pas service!

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #9
                  Re: Autoflower met bolletje op stam...???

                  Dat is mooi van wietzaadjes.nl !
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • gambino12345
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2011
                    • 77

                    #10
                    Re: Autoflower met bolletje op stam...???

                    Mag ik ze nu al bloeivoeding geven ?

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #11
                      Re: Autoflower met bolletje op stam...???

                      Nee, alleen als ze volop in bloei staat. Dus witte plukjes heeft ipv een paar witte haartjes. Geen ballen meer gezien?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • gambino12345
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2011
                        • 77

                        #12
                        Re: Autoflower met bolletje op stam...???

                        Ok thx...Nee,heb 1 balletje geplukt en daarna niets meer.Ik controleer ze wel nog elke dag.
                        Vandaag voor de eerste keer fish mix gebruikt...Om het op z'n hollands te zeggen...''wat een stinkzooi'' haha

                        Comment

                        • Stemma
                          Exquisite Grower
                          420 Member
                          • Mar 2014
                          • 7415

                          #13
                          Re: Autoflower met bolletje op stam...???

                          Het stinkt naar vis die al even ligt :crazyyy : maar de planten houden ervan. Alleen niet in volle bloei gebruiken, zowiezo geen bladvoeding in bloei.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          Bezig...