Advies gevraagd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fat Bud
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2016
    • 58

    #1

    Advies gevraagd

    Korting op 420shop
    Fat Bud wil weten wat zouden jullie doen,

    we hebben een dame staan die heeft wat blad problemen , ze staat in haar einde fase bloei.
    Gezien het probleem duidelijk is zitten wij nu te dubben wat te doen.

    ze kan geoogst worden is iets aan de vroege kant maar kan wel of door gaan en wachten tor ze klaar is ?

    IMG_0664.jpg
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #2
    Re: Advies gevraagd

    Wij, de lezers van deze post zien een foto op zijn kant, met enkele "dikke" toppen.
    Op het eind van de bloei gaat de plant alle blaadjes leegslobberen, een oogstbare plant is niet meer mooi groen.
    Verder is de info erg summier, sommige planten zijn met 7 weken klaar, andere hebben er wel 12 nodig.
    Als de toppen hard aanvoelen ziet het er goed uit.

    Comment

    • Fat Bud
      Advanced Stoner
      Member
      • Aug 2016
      • 58

      #3
      Re: Advies gevraagd

      Sorry voor het foto probleem dit hebben we al een tijdje , wat we ook doen ze komen er niet goed op.
      meerdere aparaaten geprobeerd en progjes...

      betreffende dame is een af ww en staat vanaf zaad 12 weken nu.
      ze krijgt geen bloeivoeding meer, licht is 18/6.

      kijk anders even bij ons verslag daar staat een tijdlijn van het verloop .

      @weedjewel sws Thanks voor de reply

      Comment

      • Denman75
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 85

        #4
        Re: Advies gevraagd

        Voor de fotos werkt het bij mij als volgt.

        installeer het programma Irfanview open je foto ga naar bestand kies (Opslaan in orginele map) dan overschrijven of nieuwe bestands naam geven.
        als ik de fotos dan plaats zijn ze netjes recht.


        wiet.jpg

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Advies gevraagd

          Ik doe dat met de windows photo viewer, dat gaat ook prima.

          Bladproblemen lijken veroorzaakt door te vroeg met bloeivoeding te beginnen. Dus je kunt gewoon doorgaan tot ze rijp is. Ja, ze gaat wat blad verliezen. Ja, het zal een klein beetje minder van kwaliteit zijn. Maar te vroeg oogsten is zonde van de moeite. Het kan - behalve als er toprot in komt - niet meer minder worden dan er nu aan de plant zit, enkel nog meer. Daar zou ik zelf ook voor gaan.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Advies gevraagd

            Eens met iedereen, ik zie geen reden om vroegtijdig te oogsten.

            Goeie toppen
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Fat Bud
              Advanced Stoner
              Member
              • Aug 2016
              • 58

              #7
              Re: Advies gevraagd

              thanks all voor de tips ! ,we gaan gestaag verder

              Comment

              Bezig...