Hoi hoi .. vanaf de 2de week bloei krijg ik kropvorming in het bovenste puntje v/d hoofd bloemen .. net mini bloemkooltjes. Rest van de plant niks aan de hand. Weet iemand hoe dit gebeuren/proces heet/on staat? Alvast bedankt!
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Kropvorming als bloemkool bovenkant toppen
Collapse
X
-
Re: Kropvorming als bloemkool bovenkant toppen
Nee foxtails zijn het niet ..letterlijk precies structuur uiterlijk hardheid als een bloemkooltje Ga ik na 19 doen Alvast bedankt voor je reaktie. Dus die torent jes/slanke sprietjes heten dus foxtails, weer wat geleerd
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Comment
-
ik krijg nu ook dat idee ...zie wat wilders/gefrot, meen hoesjes zaadbeginselen in die opgelegde afgeknipte hoofd top te zien (1ste foto, 2 dagen geleden blijkbaar.toch al afgeknipt de 1x1cm bloemkooltjes), de afgeknipte stompjes erg bruin ook,toprot beginsel? De 2de foto = beginfase 1 groei kooltjes (nieuwe plant/trager aangetast) ....damn hermatitus nee toch heh. 3de foto is zoals de goeie, de rest er uit ziet.
Damn heb mun laptop niet ...kan niet uit foto map telefoon kiezen ...kan wel direct maken en uploaden ...dus ik ga weer effe terug hahahaha word nog spannender zo heh hihhiiiiiiii
Heb met choco loco keer Hermas gehad ...zag het veel te laat aan het vele zaad wat er in zat ...gelukkig blijft ut onder de 5% totaal
Krijg melding via hier bij uploaden te weinig geheugen...en net telefoon onder 15% ...moest ik wachtten op laden anders geen flitser....het zit effe tegen ...houd er voor vandaag mee op ...morgen via laptop zo gepiept. Groetjes MissMLast edited by MissM; 1 January 2017, 21:44.
Comment
-
20170103_212322.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
20170103_212506.jpg
Comment
-
Ik zit te denken aan de volgende mogelijkheden:
- Reveg -> het is niet 100% donker in de nacht
- Flatstem -> fenomeen waarbij er een platte steel ontstaat en alles direct uit die steel groeit
- Herma -> mannelijk en vrouwelijk geslacht door elkaar, waardoor de bloem flink vervormt
- Genetisch -> kutzaad. Maar dan zou het vaak niet in alle planten moeten zitten.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment

Comment