vraag over soort

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • drunkenmonkey
    Retired
    • May 2009
    • 20

    #1

    vraag over soort

    Korting op 420shop
    een tijdje geleden plante ik zaadjes die ik van een vriend gekregen had in de tuin .. nu komen er http://i43.tinypic.com/xoik1s.jpg zulke dingen op , is dit wiet of onkruid?het lijkt wel heel erg goed op een cannabisplant .. Alleen ruik ik niets (mss omdat het buiten geplant is?)
    ofwel heeft die vriend me nepzaadjes gegeven
    grtzz
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: vraag over soort

    Zo van ver af lijkt het wel wat op een cannabis plant, zoom je in zie je dat de plant totaal andere bladeren heeft. Wss heeft je vriend je gewoon genaaid
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • drunkenmonkey
      Retired
      • May 2009
      • 20

      #3
      Re: vraag over soort

      ja dacht ik al :p
      heb al een echte plant gehad en die zag er id anders uit .. maar je weet nooit hea :p

      Comment

      • janleuri
        Retired
        • Oct 2008
        • 1131

        #4
        Re: vraag over soort

        Ik zou ze toch laten staan, je weet maar nooit

        Comment

        • Smoking Fifi
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2009
          • 1362

          #5
          Re: vraag over soort

          Ziet ze er zo ongeveer uit of is dat die plant? Want als het die plant niet is en je zit in het begin van de bloei dan krijg je van boven een soortgelijk zicht, onthoud dat er veel verschillen zijn tussen de verschillende soorten weedplanten.
          De basis vorm is altijd gelijk maar je hebt er met dikke/dunne bleke/donkere veel/weinig blad etc..
          Als het die plant niet is is het mss beter dat je es een foto post van het desbetreffende plantje
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment

          • leo
            Retired
            • May 2008
            • 659

            #6
            Re: vraag over soort

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
            Wss heeft je vriend je gewoon genaaid
            ik weet het wel zeker lol

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: vraag over soort

              Zoui even foto maken van dicht bij een paar en die hier neer zetten kunne we mee kijken
              God was never on your side..

              Comment

              • drunkenmonkey
                Retired
                • May 2009
                • 20

                #8
                Re: vraag over soort

                van ver lijkt het wel degelijk goed op cannabisplantjes
                maar van wat dichter lijken ze er id minder op
                natuurlijk ga ik ze laten staan , en zal dan af en toe eens een foto posten.
                Het heeft wel witte haartjes op de stengel wat mijn echte plant ook had

                van bovenaanzicht : http://i42.tinypic.com/2rc1kba.jpg
                wat me wel terug aan wietplantjes deed denken zijn de kleine stengeltjes op de plant ( die je spijtig genoeg niet zo goed op de foto kan waarnemen)
                Last edited by drunkenmonkey; 5 May 2009, 19:00.

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #9
                  Re: vraag over soort

                  Wss ben je gewoon genaaid hoor, het kan zijn dat je plant een bladziekte heeft.. maar dan is dit wel een hele vreemde (en heb ik m nog nooit gezien).
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • drunkenmonkey
                    Retired
                    • May 2009
                    • 20

                    #10
                    Re: vraag over soort

                    welja, echt genaaid ben ik niet want ik kreeg ze gratis :p

                    Comment

                    • gerard006
                      Retired
                      • Dec 2008
                      • 82

                      #11
                      Re: vraag over soort

                      ziet er meer wa onkruid uit maar laten staan zou ik zeggen misschien heb je een nieuw soortje ontdekt je nooit he

                      Comment

                      • sneeper4life
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 258

                        #12
                        Re: vraag over soort

                        Ik heb 2 van zulke planten ook in de tuin van mijn moeder zien staan. (lijkt me niet dat zij wiet kweekt ) Het is geen wietplant volgensmij. Maar ik zou hem laten staan miss dat ie net iets anders is en het uiteidelijk wel een is heb je geluk


                        gtrzz

                        Comment

                        • haze'o'lator
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 1273

                          #13
                          Re: vraag over soort

                          of het is gewoon een genetische afwijking van die plant...

                          grtzzz

                          Comment

                          Bezig...