Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vraag over soort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraag over soort

    Korting op 420shop
    een tijdje geleden plante ik zaadjes die ik van een vriend gekregen had in de tuin .. nu komen er http://i43.tinypic.com/xoik1s.jpg zulke dingen op , is dit wiet of onkruid?het lijkt wel heel erg goed op een cannabisplant .. Alleen ruik ik niets (mss omdat het buiten geplant is?)
    ofwel heeft die vriend me nepzaadjes gegeven
    grtzz

    #2
    Re: vraag over soort

    Zo van ver af lijkt het wel wat op een cannabis plant, zoom je in zie je dat de plant totaal andere bladeren heeft. Wss heeft je vriend je gewoon genaaid
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: vraag over soort

      ja dacht ik al :p
      heb al een echte plant gehad en die zag er id anders uit .. maar je weet nooit hea :p

      Comment


        #4
        Re: vraag over soort

        Ik zou ze toch laten staan, je weet maar nooit

        Comment


          #5
          Re: vraag over soort

          Ziet ze er zo ongeveer uit of is dat die plant? Want als het die plant niet is en je zit in het begin van de bloei dan krijg je van boven een soortgelijk zicht, onthoud dat er veel verschillen zijn tussen de verschillende soorten weedplanten.
          De basis vorm is altijd gelijk maar je hebt er met dikke/dunne bleke/donkere veel/weinig blad etc..
          Als het die plant niet is is het mss beter dat je es een foto post van het desbetreffende plantje
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #6
            Re: vraag over soort

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
            Wss heeft je vriend je gewoon genaaid
            ik weet het wel zeker lol

            Comment


              #7
              Re: vraag over soort

              Zoui even foto maken van dicht bij een paar en die hier neer zetten kunne we mee kijken
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: vraag over soort

                van ver lijkt het wel degelijk goed op cannabisplantjes
                maar van wat dichter lijken ze er id minder op
                natuurlijk ga ik ze laten staan , en zal dan af en toe eens een foto posten.
                Het heeft wel witte haartjes op de stengel wat mijn echte plant ook had

                van bovenaanzicht : http://i42.tinypic.com/2rc1kba.jpg
                wat me wel terug aan wietplantjes deed denken zijn de kleine stengeltjes op de plant ( die je spijtig genoeg niet zo goed op de foto kan waarnemen)
                Last edited by drunkenmonkey; 5 May 2009, 20:00.

                Comment


                  #9
                  Re: vraag over soort

                  Wss ben je gewoon genaaid hoor, het kan zijn dat je plant een bladziekte heeft.. maar dan is dit wel een hele vreemde (en heb ik m nog nooit gezien).
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: vraag over soort

                    welja, echt genaaid ben ik niet want ik kreeg ze gratis :p

                    Comment


                      #11
                      Re: vraag over soort

                      ziet er meer wa onkruid uit maar laten staan zou ik zeggen misschien heb je een nieuw soortje ontdekt je nooit he

                      Comment


                        #12
                        Re: vraag over soort

                        Ik heb 2 van zulke planten ook in de tuin van mijn moeder zien staan. (lijkt me niet dat zij wiet kweekt ) Het is geen wietplant volgensmij. Maar ik zou hem laten staan miss dat ie net iets anders is en het uiteidelijk wel een is heb je geluk


                        gtrzz

                        Comment


                          #13
                          Re: vraag over soort

                          of het is gewoon een genetische afwijking van die plant...

                          grtzzz

                          Comment

                          Bezig...
                          X