Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, HOE?

    Korting op 420shop
    Heey,

    Volgende week maandag ga ik op vakantie met een zooi vrienden. Ik wil samen met nog 2 anderen een aantal grammen wiet mee nemen. Wat ik laatst las en hoorde is dat er meer gecontroleerd wordt onderweg. We gaan naar terschelling dus deze controle vind plaats voordat we de boot binnenstappen.

    Nu mijn vraag, hoe kunnen wij het beste de wiet mee nemen zonder dat de honden het drugs ruiken, en is het aan te raden dit te doen?

    Verder las ik op internet dat je wiet kan vervoeren in een beker met het zakje op de bodem en gesmolten chocolade eroverheen kan gieten of inplaats van chocolade, kan je ook kaarsvet laten smelten en eroverheen gieten. Ook had ik gehoord dat als je een boterhamzakje neemt met wat peper daarin en dit om het wietzakje heen doet en vervolgens in een shampoo fles dat de honden alleen op de peper raar reageren en de wiet niet zullen ruiken.

    Maar goed, alle tips zijn welkom!

    #2
    Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

    Mijn beste tip is niet blowen voor je de weg opgaat, noch in de auto zodat er geen geurtjes zijn en niemand en onder invloed uitziet.
    Netjes aan alle regels houden als een modelchauffeur. Dan moet je al bijzonder brute pech hebben als er een hond in de buurt komt, en mocht dat dan toch gebeuren dan vindt ie het hoe dan ook. (tenzij het geen opgeleide drugshond is en enkel daar is om je reactie te zien, dat durven ze ook wel doen).

    Comment


      #3
      Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

      Bedankt, alleen we zitten niet in de auto. We komen de auto uit en moeten inchecken bij de boot en vervolgens kan je doorlopen of met pech staat er politie voor een controle wat tegenwoordig vaker wordt gedaan.

      Comment


        #4
        Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

        Zou je geen wiet mogen meenemen naar Terschelling ? Is toch ook gewoon Nederland. Of is er een special verbod daar ?

        Comment


          #5
          Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

          Dat weet ik niet, ik hoor van verschillende bronnen dat er controles zijn. Hoeveel gram mag je ook alweer in je bezit hebben?

          Comment


            #6
            Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

            5 gram mag je opzak hebben.

            Nederland: De verkoop tot 5 gram aan meerderjarigen wordt in speciale coffeeshops gedoogd. Gebruikers worden niet vervolgd, tenzij er een plaatselijk blowverbod voor de openbare ruimte is ingesteld. Als het middels de Algemene Plaatselijke Verordening is verboden, is het buiten op straat niet toegestaan om wiet, hasj of andere geestverruimende middelen te gebruiken. De algemene boete hiervoor bedraagt 180 euro (2008). Recreatief gebruik wordt gedoogd als je het rookt in een coffeeshop of thuis.
            Het kweken van marihuana is, op uitzonderlijke omstandigheden na[3]


            Straffen

            In Nederland is het niet strafbaar om cannabis te gebruiken. Handel, verkoop en productie van cannabis is wel strafbaar. Onderstaand overzicht met straffen rondom softdrugs is niet volledig. Meer informatie hierover vindt u in de Boetebase van het Openbaar Ministerie.
            Feit
            Bezit van meer dan 30 gram
            Straf
            Maximaal 2 jaar gevangenisstraf en/of 16.750 euro boete


            Feit
            5 tot 30 gram cannabis bezitten voor eigen gebruik
            Straf
            Maximaal 1 maand gevangenisstraf en/of 3.350 euro boete


            Feit
            Maximaal 5 gram cannabis bezitten voor eigen gebruik
            Straf
            Dit is wel strafbaar, maar volgens de richtlijnen van het Openbaar Ministerie zal het bezit van kleine hoeveelheden voor persoonlijk gebruik (tot 5 gram) niet tot vervolging leiden.


            Feit
            Op straat een joint roken
            Straf
            Dit is in sommige (delen van) gemeentes strafbaar gesteld om overlast aan te pakken. De strafmaat is ook lokaal vastgesteld.


            Feit
            Cannabis meenemen over de grens
            Straf
            Maximaal 4 jaar gevangenisstraf en/of 67.000 euro boete


            Feit
            5 of minder hennepplanten telen
            Straf
            Het telen van 5 planten of minder wordt niet vervolgd indien bij ontdekking afstand wordt gedaan van de planten. Er wordt onderscheid gemaakt tussen beroeps/bedrijfsmatige teelt en niet-beroeps/bedrijfsmatige teelt van cannabis. Bij niet meer dan 5 planten wordt er vanuit gegaan dat er sprake is van niet-beroeps/bedrijfsmatige teelt. Hoge prioriteit wordt gegeven aan de beroeps/bedrijfsmatige teelt van hennep.


            Feit
            Meer dan 5 hennepplanten telen
            Straf
            Maximaal 4 jaar gevangenisstraf en/of 67.000 euro boete


            Feit
            Zonder vergunning GHB bereiden of verkopen
            Straf
            Maximaal 6 jaar gevangenisstraf en/of een geldboete
            Last edited by Origineel; 21 July 2009, 18:06.

            Comment


              #7
              Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

              Kijk das duidelijk orgineel. Mooie post

              Comment


                #8
                Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                gaan we nu tips geven over hoe je wiet smokkel?
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                  Ff een bolletje slikken

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                    gewoon in alu folie draaien....neem dat van mij aan.....................
                    is hetzelfde als lood....zoek maar op.

                    je kan natuurlijk ook een banaan uithollen en daarin eerste drie dagen kiezelstenen in doen en er uit halen. vervolgens opvullen met kattenkorrels met de hoop dat je banaan niet begin te rotten om er vervolgens de wiet in te doen en weer op te vullen met nieuwe bannaan, dan een likeur van bananen erover heen gieten en laten drogen. kan trouwens ook met ananas............

                    gewoon aluminium folie...
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                      Hahaha,die bella...
                      Wiet smokkelen naar terschelling...
                      Mag tie best een adviesje in krijgen hoor.
                      Ik zou gaan voor de truc met kiezelstenen.....
                      Wel ff een week eerder beginnen met inpakken...

                      Grts
                      Daniella
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                        Als ik het goed begrijp mag ik 5 gram wiet op zak hebben. Wordt dit niet ingenomen als de politie me betrapt?

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                          ga mischien ook nog naar Terschelling dit jaar, ga er verder niet moeilijk over/mee doen,
                          Ik neem gewoon 5 gram mee... en kwa berechting gelden zover ik weet gewoon de nederlandse wetgeving, nederlandsgrondgebied enz...

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                            Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
                            gewoon in alu folie draaien....neem dat van mij aan.....................
                            is hetzelfde als lood....zoek maar op.

                            je kan natuurlijk ook een banaan uithollen en daarin eerste drie dagen kiezelstenen in doen en er uit halen. vervolgens opvullen met kattenkorrels met de hoop dat je banaan niet begin te rotten om er vervolgens de wiet in te doen en weer op te vullen met nieuwe bannaan, dan een likeur van bananen erover heen gieten en laten drogen. kan trouwens ook met ananas............

                            gewoon aluminium folie...

                            Comment


                              #15
                              Re: Wiet vervoeren langs de politie drugshonden, H

                              tja 5gr per persoon is volkomen legaal in nl weet niet met hoeveel man je gaat

                              Comment

                              Bezig...
                              X