Ik weet dat deze forum echt stok, maar ook echt stok oud is maar heeft iemad aub nog tips voor buiten drogen. Mijn plan nu is om een tent te kopen, daar de planten in op te hangen dan een op batterijen ventilator neerzetten die de lucht gaande houdt en heel veel van die zakjes gebruiken waardoor de luchtvochtigheid naar beneden gaat. Ik ga een guerilla grow doen en kan ze niet thuis laten drogen.
Buiten drogen, rond de maand september!!!
Collapse
X
-
niek010 Jij hebt nu dus binnen planten gekweekt die je in maart buiten wilt drogen? Rv is buiten nu overal 80+. Heb je geen schuur waarin je de tent kan zetten met een verwarming? Het zou overigens wel kunnen hoor als je de lucht goed sterk circuleert alleen zal dit ten koste gaan van de kwaliteit. Mooie dagen opkomst. Oh en je buren zien opeens een tent in de tuin? Ik neem aan een kweektent aangezien het donker moet zijn waar de toppen drogen? Dit valt heel erg op.... En de geur??Comment
-
Hij bedoelt denk ik, dat als zijn planten dit najaar klaar zijn van een guerilla grow hij ze nergens kan drogen.
Hij wil dus een tentje opzetten ergens met die takken erin om te drogen zonder kans op schimmel en ontdekking, plus misschien wel op iemand anders zijn land/eigendom.
Ja het is een heel avontuur dat ben ik met je eens..
-
-
Ik droog mijn wiet elk jaar buiten in grote kartonnen verhuisdoos ik zet die op mijn veranda onder afdak dus span er draden in en hang mijn toppen daar aan .
Tape de doos dicht en eerst 5 dagen lucht ik even elke dag soms plaats ik de doos gewoon in even in de volle zon voor de warmte
Na 14 dagen is de handel droog en gaat het in weckpotten die ik elke dag lucht .
Ik oogst rond September zolang jou doos lucht dicht is is er geen probleem Lucht en Licht dicht is een must.God was never on your side..Comment
-
Jij wel he QnQ nou verassing de straat uit en ik zit in het bos. Waar een weg is ook een wil als je wil drogen droog je. Maar de mensen die dat vragen om wiet te drogen in een bos zijn meestal kinderen die dat niet mogen drogen van papa en mama in huis of schuur. Sttt blowen mogen ze eigenlijk ook niet . Q kunnen we al beginnen????????zaaiennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnnnnnnnnnn
-






Comment