Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wortelharen of schimmel?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wortelharen of schimmel?

Korting op 420shop
    Weer terug zware twijfel. Plant ziet er ondervoed uit en behandel ik tegen voedingslockdown met puur leidingswater. De ph daalt maar de ec blijft gelijk. De wortels kleuren overal heel mooi wit maar het enigste wat ik ian bemerken is op mijn hydroton.

Zoudn dit wortelharen zijn of schimmel tussen mijn borrelnootjes?

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Er leven onder de grond heeel veeel schimmels enzo.

Ik denk dat dit een combinatie is met wortels.

Lr2 zal het beter weten.

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Het is wel op hydro

Lijken mij schimmelsporen maar zo te zien kunnen ze geen kwaad je wortels erin blijven mooi wit
    Normaal verkleurt wortel boven t medium

Comment

Als je het er af kunt vegen is het schimmel. In dat geval zou ik er droge kokos overheen strooien en die toplaag drooghouden.
      Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

Morgen zal ik ze zoiezo behandelen onder het moto baat het niet schaadt het niet. Waterstofperoxide

Bij dichtere controle vind ik bepaalde kleine stukken van de wortel lichtjes slijmerig en lijtjes “blond” van kleur. Deze heb ik al afgeknipt en morgen een verdund peroxide badje.

Comment

Dat zijn wortelharen, in hydro, met name op het land, kunnen die heel erg fluffy worden.

Ik zou wel dat gevallen blad en andere troep effe opruimen; als daar iets op gaat leven dan is dat een direct gevaar voor je oogst. Niet alleen omdat botrytis daar een mooie voedingsbodem vindt, maar ook omdat je afbraakbacterien uitnodigt zich te vestigen in de korrels.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X