Hoi,
Ik kweek buiten en heb 3 planten staan en 2 ervan hebben wat last van takrot.
Nu ik behandel die momenteel maar heb een vraagje over soorten behandelingen.
Ik heb gelezen over dus weg schrapen van de plaats en dan kaarsvet maar vind dit wat onhandig.
Ik heb van LR2 ook al tips gehad met vaseline en zout maar nu heb ik nog een behandeling gelezen en dit houd in van ook de plaats wat weg schrapen maar dan behandelen met een zalf waar antibiotica inzit.
Nu ik kan wel de redenering volgen maar heeft iemand dit al gedaan?
Naar het schijnt zou dus de zalf zorgen voor een film waar geen zuurstof kan komen op de plaats en de antibiotica zorgt dan voor de schimmel te stoppen en terug laten dichtgroeien van de wonde.
Ze gebruiken ook soms ontsmettende stek product en dit schijnt ook te werken.
Ik ben wel geïnteresseert in die zalf behandeling want klinkt eigenlijk wel logisch maar ben natuurlijk niet zeker daarom dacht ik toch even vragen voor ik iets doen
Thnx voor de info
Groeten
Matsy
Ik kweek buiten en heb 3 planten staan en 2 ervan hebben wat last van takrot.
Nu ik behandel die momenteel maar heb een vraagje over soorten behandelingen.
Ik heb gelezen over dus weg schrapen van de plaats en dan kaarsvet maar vind dit wat onhandig.
Ik heb van LR2 ook al tips gehad met vaseline en zout maar nu heb ik nog een behandeling gelezen en dit houd in van ook de plaats wat weg schrapen maar dan behandelen met een zalf waar antibiotica inzit.
Nu ik kan wel de redenering volgen maar heeft iemand dit al gedaan?
Naar het schijnt zou dus de zalf zorgen voor een film waar geen zuurstof kan komen op de plaats en de antibiotica zorgt dan voor de schimmel te stoppen en terug laten dichtgroeien van de wonde.
Ze gebruiken ook soms ontsmettende stek product en dit schijnt ook te werken.
Ik ben wel geïnteresseert in die zalf behandeling want klinkt eigenlijk wel logisch maar ben natuurlijk niet zeker daarom dacht ik toch even vragen voor ik iets doen
Thnx voor de info
Groeten
Matsy

Comment