Goede morgen't Pro telers .
1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast .
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Hoi, ik ben even benieuwd hoe het nu met de varenrouwmug is. Zijn ze al weg?
Comment
-
Goeden dag allemaal .
Weer een paar dagen lang moeten werken ,
dus een beetje minder bezig geweest met men vrouwtjes .
Inverband met de VARENROUWMUG , ik heb een paar dagen gedacht dat ze allemaal dood waren !
Maar deze morgen't zaten er terug twee op de gele vangplaat , dus ik ben er dan nog niet vanaf !!
Het is waarschijnlijk mijn eigen schuld , ik heb me niet aan de dosering gehouden , ik had schrik
dat ik de planten zou beschadigen , want dat spul ruikt wel heel chemisch , dus ik heb de dosering
gehalveerd , mocht waarschijnlijk niet , maar er zitten wel echt veel minder van die klote muggen .
Na nog eens een grondige controle , van al die vrouwen ben ik er op uitgekomen dat dien plant met
de TABAKSMOZAIEKVIRUS besmet was , ook al zo een vies beest ,
Op de hele plant zichtbaar is geworden , een hele lichtgroene kleur heeft zij .
De vraag is gaan die toppen ook oogstbaar zijn van die planten , of wordt dat niks ??
MVG Yazou .
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 8 photos.Comment
-
Ik weet het , maar als boomolie zo scherp chemisch ruikt vertrouw ik het niet echt ?
ik zal zien hoe het evolueert ik kan altijd nog met een juiste dosering aan gieten
als het uit de hand loopt !!
Hoeveel doe jij , in 1 liter water ??
Ik zou normaal 0,3 ml per liter water moeten toevoegen !!Comment
-
Ik heb soil attack hoofdzakelijk buiten gebruikt en 1 keer binnen maar dat was preventief.
De huidige kweek heb ik ook last gehad van vliegjes maar deze zijn vanzelf verdwenen.
Bij klein probleem de minimale dosering en heb je een groot probleem zou ik de dosering verhogen.
SuccesComment
-
Volgens mij zien die er nog steeds prima uit, ga zo door zou ik zeggen
Comment




Comment