Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Lst

    Korting op 420shop
    Goeiedag,
    ik ben onlangs begonnen met een nieuwe kweek, 6x The Ultimate onder een 600 watt led.

    Nou heb ik naar mijn idee low stress training iets te vroeg gedaan, er is nu weinig aan te doen lijk mij.
    Het is me eerst keer dus wat feedback zou fijn zijn dan weet ik dat voor de volgende ronde.IMG_20211214_173905.jpg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    De volgende dag:IMG_20211215_103803.jpg

    Comment


      #3
      Volgens mij staat er geen tijd voor LST en kan het altijd.. Het is wel iets makkelijker met langere takken, maar geen probleem om het nou al toe te passen.
      Pas wel op dat je de takken niet te dicht langs de grond laat lopen.. Da's een beetje lastig met watergeven.
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #4
        Ja precies, de reden dat ik het nu heb gedaan is ook mede omdat de stam al aardig dik werd en het straks misschien te laat is.
        Bedankt voor je reactie!

        Comment


          #5
          Je kunt de stam altijd eens goed inknijpen en dan vouwen.
          Probeer het eens met een bladstengel als je dat spannend vind met een stam: inknijpen tot je het voelt knappen, dan voorzichtig buigen. Kijk na een week of twee eens hoe dat genezen is.

          Dat kan met bijna elke steelstructuur in de plant. Wiet geneest redelijk rap, dus dat zou nauwelijks vertraging op moeten leveren. Hoe dikker de stam, hoe moeilijker het wordt.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            ik zou het inderdaad niet te vroeg doen , kwestie van wat hoogte te houden.
            ook zou ik max 3internodes laten staan met lst. dus 4 a 6 mooie stengens is de voorkeur.

            Comment


              #7
              Ok toch? Zou er nu wel de schaar in zetten en de toppen eruit knippen.

              Comment


                #8
                Mooi toegepast !
                Ganja always does the trick.

                Comment

                Bezig...
                X