Lst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • StefanGroeneweg
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Dec 2021
    • 15

    #1

    Overige: Lst

    Korting op 420shop
    Goeiedag,
    ik ben onlangs begonnen met een nieuwe kweek, 6x The Ultimate onder een 600 watt led.

    Nou heb ik naar mijn idee low stress training iets te vroeg gedaan, er is nu weinig aan te doen lijk mij.
    Het is me eerst keer dus wat feedback zou fijn zijn dan weet ik dat voor de volgende ronde.IMG_20211214_173905.jpg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • StefanGroeneweg
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Dec 2021
    • 15

    #2
    De volgende dag:IMG_20211215_103803.jpg

    Comment

    • kroket
      Moderator
      420 MemberLucky MemberModerator
      • Apr 2010
      • 1915

      #3
      Volgens mij staat er geen tijd voor LST en kan het altijd.. Het is wel iets makkelijker met langere takken, maar geen probleem om het nou al toe te passen.
      Pas wel op dat je de takken niet te dicht langs de grond laat lopen.. Da's een beetje lastig met watergeven.
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment

      • StefanGroeneweg
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Dec 2021
        • 15

        #4
        Ja precies, de reden dat ik het nu heb gedaan is ook mede omdat de stam al aardig dik werd en het straks misschien te laat is.
        Bedankt voor je reactie!

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Je kunt de stam altijd eens goed inknijpen en dan vouwen.
          Probeer het eens met een bladstengel als je dat spannend vind met een stam: inknijpen tot je het voelt knappen, dan voorzichtig buigen. Kijk na een week of twee eens hoe dat genezen is.

          Dat kan met bijna elke steelstructuur in de plant. Wiet geneest redelijk rap, dus dat zou nauwelijks vertraging op moeten leveren. Hoe dikker de stam, hoe moeilijker het wordt.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • roller
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Feb 2010
            • 543

            #6
            ik zou het inderdaad niet te vroeg doen , kwestie van wat hoogte te houden.
            ook zou ik max 3internodes laten staan met lst. dus 4 a 6 mooie stengens is de voorkeur.

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Ok toch? Zou er nu wel de schaar in zetten en de toppen eruit knippen.

              Comment

              • Wesley pipes
                Elite Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Mar 2020
                • 2512

                #8
                Mooi toegepast !
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

                Comment

                Bezig...