Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Whehe...die leeft al niet meer..

    Comment


      Trof vandaag dit aan en heb sterk het vermoeden dat het een mannetje is. Of verwacht er nog iemand dat er nog een pistil uitgroeit ? Staat nog niet in de bloei, is voorbloei.

      IMG_3230.JPG.jpeg
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        Op z'n minst verdacht.
        Even in de gaten houden of er meer komen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Duiden deze bolletjes onder de bloemen aan dat het een man is ?
          Verder veel witte haren ... dit is vrouwlijk klopt dat? (Mijn eerste kweekje)

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Die bolletjes zijn calyxen

          Zie je ballen en witte haartjes, dan heb je een hermafrodiete (tweeslachtige) plant. Dit is een herma. Je kan zelf vergelijken.
          herma.jpg

          Comment


            Thanks ! Ik denk dat ik een vrouwtje heb ... zie wel die knopjes maar geen ballen en veel witte haren.

            Comment


              Internode 7
              lijken mannelijke ballen?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                De hoofd ''top'' lijkt wel weer vrouwelijk?
                Misschien een herma
                Attached Files

                Comment


                  Zeker een herma, ballen+vrouwelijke bloei = herma.
                  De vraag rest alleen hoe erg het is; komt er geen mannelijke bloei meer voor verder, dan is het prima. Blijf je ballen vinden, dan kun je de plant beter wegdoen.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Zeker een herma, ballen+vrouwelijke bloei = herma.
                    De vraag rest alleen hoe erg het is; komt er geen mannelijke bloei meer voor verder, dan is het prima. Blijf je ballen vinden, dan kun je de plant beter wegdoen.
                    Ja het ding is ik heb nog planten staan uit gekocht fem zaad, en ik wil die niet bevrucht laten worden door deze.
                    Deze plant is een kruising van Critical Auto met iets onbekends (met waarschijnlijk niet al te beste genetica ) Zat een zaadje in het topje.

                    De plant is ondertussen al wel 1,50m met redelijk veel zijtakken dus wel beetje zonde.

                    Als er geen mannelijke bloei komt kan ik dan niet gewoon de ballen eraf knippen?

                    Comment


                      Hier ook nog een foto van internode 6, daar lijkt het misschien ook een beetje op ballenvorming? toch?
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door pietjewietje1 View Post

                        Ja het ding is ik heb nog planten staan uit gekocht fem zaad, en ik wil die niet bevrucht laten worden door deze.
                        Deze plant is een kruising van Critical Auto met iets onbekends (met waarschijnlijk niet al te beste genetica ) Zat een zaadje in het topje.

                        De plant is ondertussen al wel 1,50m met redelijk veel zijtakken dus wel beetje zonde.

                        Als er geen mannelijke bloei komt kan ik dan niet gewoon de ballen eraf knippen?
                        Zolang ze niet in de top zitten kun je ze wegknippen. Zodra ze in de top zelf voor komen, zijn ze vaak al aan het stuiven geraakt voordat je ze opmerkt. Met alle gevolgen van dien.

                        Op de foto zie ik wat ik persoonlijk als mannelijk kenmerk zou rekenen, maar daar is het officieel veel te vroeg voor. Gemiddeld gaat het 'op het oog seksen' bij mij slechts 1 op de 40 keer fout, 39x goed dus, maar je zal maar net die ene zijn. Nog even geduld! Zeker weten is wat beter
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post

                          Zolang ze niet in de top zitten kun je ze wegknippen. Zodra ze in de top zelf voor komen, zijn ze vaak al aan het stuiven geraakt voordat je ze opmerkt. Met alle gevolgen van dien.

                          Op de foto zie ik wat ik persoonlijk als mannelijk kenmerk zou rekenen, maar daar is het officieel veel te vroeg voor. Gemiddeld gaat het 'op het oog seksen' bij mij slechts 1 op de 40 keer fout, 39x goed dus, maar je zal maar net die ene zijn. Nog even geduld! Zeker weten is wat beter
                          Heb ze zojuist weggeknipt, werden mij net iets te groot, foto's volgen zo

                          Comment


                            Balletjes aan de plant eraf geknipt
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                              geknipte balletjes
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment


                              • belladonna
                                belladonna commented
                                Editing a comment
                                Wat dacht jij ik knip die ballen er af en doe als of het een vrouw is ofzo?
                            Bezig...
                            X