Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hier nog een foto van het topje.
    Voor zover zie ik daar geen balletjes, alleen haartjes

    PS: Sorry dat ik zoveel losse berichten stuur, het lukt me niet om 3 foto's in 1 bericht te krijgen.
    Attached Files

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door pietjewietje1 View Post
      ...deze plant is een kruising van Critical Auto met iets onbekends ... Zat een zaadje in het topje....
      Dan is het inderdaad hoogstwaarschijnlijk (of beter gezegd: vrij zeker) een hermafrodiet.
      Zaadjes uit zakjes wiet of zomaar uit een topje zijn bijna altijd herma, die kun je beter aan de vogels voeren.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Ga hem gewoon omknippen,
        wil niet het risico nemen dat mijn planten uit gekocht zaad worden bevrucht.
        Wel iedereen bedankt voor het advies.

        Comment


          Ik weet niet of mijn foto's duidelijk en groot genoeg zijn. 2 foto's van dezelfde plant (met en zonder flits). Kun je hier (al) zien of het een mannetje of vrouwtje is?

          Klikken voor een grotere foto

          Comment


            Knulen Er zijn nog geen pistels (witte draadjes) zichtbaar, dus het geslacht kan nog niet bepaald worden. Zie je deze pistels verschijnen, dan heb je een vrouwelijke plant. Zie je echter kleine steeltjes met balletjes, dan heb je een mannelijke. Zie je beiden verschijnen, dan heb je een hermafrodiete plant. Die wil je ook niet hebben.

            Hoe oud zijn je planten? Gefeminiseerd, regulier of auto?

            Comment


              Ze zijn 02-06-'17 gepland en het zijn reguliere zaden van een AK-47 autoflower

              Comment


              • Jack Spliff
                Jack Spliff commented
                Editing a comment
                Dus de plantjes zijn 22 dagen oud. Nog wat vroeg voor een autoflower om te bloeien. Maar ze zien er mooi en gezond uit, dus dat komt vast wel goed.

              Een andere plant (ook AK47 regular autoflower) heeft wel die witte draadjes. Ik krijg het niet scherper dan dit op de foto (ik heb nu alleen een telefoon om foto's mee te maken) dus ik weet niet of het goed te zien is. Maar kun je bij deze plant al wel zien of het een mannetje of vrouwtje is?


              Deze is overigens tegelijk gepland maar had een groei achterstand omdat hij niet uit zijn zaadje kon en ik uiteindelijk zelf het zaadje verwijderd heb en het blad toen een beetje beschadigd had. Hij is de helft zo groot als de plant die ik eerder plaatste en nog niet van die witte draadjes heeft. Hoe kan dat?

              Comment


              • Jack Spliff
                Jack Spliff commented
                Editing a comment
                Ja, dit is vrouwelijke voorbloei. Je zal merken dat binnen x aantal dagen of een week er pruikjes zullen ontstaan. Dan is de bloei echt goed op gang.

              (ik heb geen idee hoe je een comment plaatst bij een reactie)

              Toch wel een vrouwtje? Mooi! Haha
              Ik dacht dat ik een balletje zag bij de plant

              Comment


                Dit is dezelfde plant als de laatste foto. Groeit best hard nu. Zijn dit de pruikjes? En is dit dus zeker een vrouwtje?


                Dit is de andere plant die ik als eerste plaatste. Hier zitten nog steeds geen witte draadjes (pistels) aan. Maar wel ballen?


                edit: LR2
                Last edited by Knulen; 8 July 2017, 19:23.

                Comment


                  Ik zie ballen op de laatste foto ja. Dat is een man. De eerste afbeelding lijkt een vrouw te zijn, maar nog geen pruiken, het is waarschijnlijk voorbloei.
                  Graag de foto's uploaden op het forum zelf, ik vind het niet zo tof om andere sites te moeten bezoeken (en te moeten toestaan om scripts te laden etc.) om je te kunnen helpen. Die mening deel ik met meer behulpzame mensen. Als je zo vriendelijk wilt zijn, dan zal je vast sneller en beter hulp krijgen.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Hallo, ik vroeg me ook af of ik mannetje of vrouwtje heb. Ik heb er 1 gekregen en ben niet zo thuis hier in.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • Dutchpatje87
                      Dutchpatje87 commented
                      Editing a comment
                      Denk een vrouwtje

                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Yep, nagellak, dus grote kans op een vrouwtje.
                      Die plant zie ik niks aan.

                    Hoi allemaal.

                    ​​​​​is er misschien iemand die kan vertellen
                    Dat dit een vrouwtje is..
                    Begint trouwens al te ruiken als ik er met me neus boven hang. Of zegt dat nix

                    Mvg
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 3 photos.

                    Comment


                      Goedemorgen,

                      In een van de toppen van mijn planten zit dit, soort top van kleine balletjes. Twijfel of dit nu de balletjes zijn van een man.. ze zijn wel vrij klein boven in de top, hangen er niet onder. Voor de rest op de plant ook nergens balletjes. Dus mijn vraag: is dit een mannetje/ Herma? Alvast bedankt!
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        Dutchpatje87 Dat is te vroeg om te zeggen.
                        Remco0033 Dit ziet eruit als een man. Zolang er geen witte haren uit die ballen komen, is het zeker een man. Ik zie geen witte haren, enkel balletjes met segmentjes, dus dat wijst op mannelijkheid. De foto is alleen niet duidelijk genoeg om het zeker te zeggen vanaf hier. Die haren zul je zelf wel kunnen zien, of niet. Dat geeft uitsluitsel.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          20170818_095000.jpg20170818_103500.jpg20170818_104641.jpg20170818_104700.jpg20170818_104756.jpg Hoi, mijn plantentjes zijn beginnen te bloeien maar nu heb ik bij een grondige controle bij twee planten precies kleine balletjes (bij sommigen met uitkomende haartje ) gevonden.Dit zijn toch geen hermafrodiete hoop ik.
                          Attached Files

                          Comment

                          Bezig...
                          X