Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Interesting...
    Merci voor je antwoord CIAze!
    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #32
      http://www.hydrobox.fr/catalog/produ...oducts_id=2211
      Alvast bedankt & graag een snel antwoord (dinsdag ga ik shoppen & ik zou niet willen dat mijn zuurverdiende centjes in de verkeerde zakken verdwijnen. )

      Alvast bedankt.

      Grtz,
      S.

      Comment


        #33
        Re: Vragen ivb met Plagron.

        [HELP]Terug naar de esentie van deze topic aub.[/HELP]

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #34
          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Beste CIAze

          Waarom zijn er van green sensation geen kleinere verpakkingen.
          Voor bijv. 1 of 2 x een 5 plantenkweek?

          Is het misschien voor low kost kwekers en startende kleine hobbykwekers
          niet zo'n grote uitgave ineens.

          De prijs schrikt ook mij behoorlijk af,zelfs nu ik hier gelezen heb wat je er mee uitspaart.

          Tnx
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment


            #35
            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Beste Misty71,


            De reden hiervan is dat de greensensation erg dik is en niet uit een klein flesje stroomt, het komt er gewoon niet uit.
            We hebben hier een oplossing voor, alleen zorgt de technische verwezelijking voor vertraging. Er moet namelijk een nieuwe afvulinstallatie
            geinstalleerd worden in de productiehal, waardoor deze kleine hoeveelheden GreenSensation nog even op zich moeten wachten.
            Maar we zijn ermee bezig.

            Groeten

            Comment


              #36
              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Mooi,ik kan nog wel een weekje of 8 wachten..

              Geintje

              Dank je voor het snelle antwoord.

              grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment


                #37
                Re: Vragen ivb met Plagron.

                hallo Ciaze, ik heb ook een vraag over plagron.

                ik heb gehoord het is alleen nodig startup, greensensation en superdrive te gebruiken.
                ik heb nu van een bekende een igrow box gekregen(http://www.youtube.com/watch?v=WH4C0BEa1wk), en will op mapito deze voeding gaan gebruiken.

                is het genoeg als ik alleen deze 3 middelen gebruik, of wat kan ik het beste nog erbij doen?

                en zit de voeding er al in, of moet ik er nog Alga-bloom of iets anders bij doen?

                alvast bedankt.

                Comment


                  #38
                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Beste Grow24,

                  De startup is een organische groeivoeding met wortel en groeistimulator.
                  Deze is in 1e plaats bedoeld om op aarde te kweken, maar er zijn mensen die dit op cocos gebruiken.
                  Als je deze op mapito gaat gebruiken ben je aan het experimenteren, het is niet hiervoor bedoeld.
                  Om op mapito te kweken adviseer ik je de Plagron hydropacks, de roots, de Plagron enzymes en de Green Sensation.
                  Omdat onze hydropacks nog vrij onbekend zijn wil ik je deze gratis aanbieden om mee te testen. Als je een brief naar plagron stuurt met het onvangstadres (adres van je oma of zo) tav Mark zal ik zorgen dat deze zsm naar je verstuurd wordt.
                  Veel succes,


                  CIAze

                  Comment


                    #39
                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Hey CIAze,

                    ik heb groeivoeding N-P-K 12-8-11 en bloei-actief P-K 13-14.
                    Heb dan ook nog Plagron PHYT-AMIN.
                    Men plantjes zijn nu 3 weken na het ontkiemen. Hoe kan ik het beste deze voeding toedienen? En haali ik echt nog veel betere resultaten met Greensensation in de bloei?

                    Greetz...

                    Comment


                      #40
                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Beste Jackie,

                      Waarschijnlijk kan je in de groeifase je de NPK 12-8-11 geven, in de bloeifase kan je dan de PK-13-14 erbij geven. Kweek je op grond of anders? Zitten er ook sporenelementen en Calcium, Ijzer en Magnesium in je voeding?
                      Door Green Sensation te gebruiken KAN je meer opbrengst en een betere kwalilteit halen, maar dan moeten de andere factoren ook in orde zijn. Ook voorkomt Greensensation dat de smaak minder wordt ondanks hoge concentraties P & K.
                      Verder zorgen de enzymen in de Green Sensation voor een snelle opname van de voedingstoffen.
                      De phyta-min kan je sproeien tot de bloemen verschijnen.

                      Groeten

                      Comment


                        #41
                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Hallo,

                        Bedankt voor de informatie, we zijn nu iets van plan verandert en zullen op aarde in de Igrow kast gaan kweken.
                        Ik zal nog terra bloom kopen, en voor de rest alleen startup en greensensation geven.

                        bedankt dat u mij een gratis proef wilt sturen, ik zal de hydropacks uitproberen als ik nog op mapito ga kweken. dan heb ik ook een goed vergelijk met de grow op aarde.

                        groeten, grow24

                        Comment


                          #42
                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Geachte ciaze is het mogelijk om een gratis proef van die green sensation te krijgen?

                          Mvg

                          Comment


                            #43
                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            Beste Freddy,

                            Als jij me kan uitleggen hoe je deze gaat gebruiken en je ervaringen erover op het forum zet, wil ik je voor deze ene keer (dus niet allemaal komen vragen) een flesje van 250 ml Green Sensation opsturen. Stuur me een PB met je gegevens of neem via Plagron contact met me op.

                            Verder wil ik aan een ervaren hydro of aero kweker onze hydropacks aanbieden met alle benodigde supplementen om te testen en verslag over te doen op dit forum.
                            Leg me uit hoe je tot nu hebt gewerkt wat betreft substraat, voeding, drainage en water geven en dan kunnen we uiteindelijk met zijn allen bepalen wie de meest ervaren hydrologische of aeroponische kweker is en de kweekset (inclusief Plagron Hydropacks,Roots, Enzymes en Green Sensation) gratis krijgt.
                            Wie voelt zich geroepen?

                            Comment


                              #44
                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              ik voel mij wel geroepen maar ik heb er nog geen ervaring mee,maar ik wil altijd wel iets bijleren...

                              grtzzz

                              Comment


                                #45
                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                Same here, maar heb een 3jaren investeringsplan moeten invoeren wegen een liquiditeitsgebrek veroorzaakt door de economische crisis.
                                Laat wel eens iets weten

                                Grtz $iR
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X