Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Vragen ivb met Plagron.

    CIAze, hoef ik verder bij de Royalty Mix totaal niet bij te voeden? Geen enzymen, wortel stim etc.?

    Comment


      #62
      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Beste MS92,

      Je hoeft met de royaltymix gemiddeld 6 weken geen voeding te geven. Dit hangt af van de grootte van je pot in verhouding tot de grootte van je plant, en van de lichtintensiteit.
      Zodra je ziet dat de plant lichter van kleur wordt, kan je beginnen met bijvoeden.
      Producten zoals enzymen en stimulatoren zijn geen voedingstoffen, en kunnen eigenlijk altijd gegeven worden.
      De producten die wij adviseren in combinatie met de royaltymix zijn Roots(wortelstimulator), Phytamin(groeistimulator en vitaliteitsproduct), algabloei(bloeivoeding voor de laatste weken, en Green Sensation(bloeistimulator, PK13-14, enzymen en een deel bloeivoeding).
      Maar als je pot groot genoeg is, en je een snel bloeiende soort gebruikt, kan het ook door alleen maar water te geven.
      Als je het maximale uit je plant wilt halen, en de plant de omstandigheden geeft waarin ze het maximale kan produceren, kan je met supplementen zoals de Green Sensation hogere oogsten halen.
      Wil je het simpel houden, kan je een grote pot gebruiken en alleen water geven.

      Laterzz

      Comment


        #63
        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Hallo,

        Kan iemand mij zeggen of het plagron terra concept te gebruiken is met het blumat systeem?

        b.v.d.

        Comment


          #64
          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Oorspronkelijk geplaatst door CIAze View Post
          Beste MS92,


          De producten die wij adviseren in combinatie met de royaltymix zijn Roots(wortelstimulator), Phytamin(groeistimulator en vitaliteitsproduct), algabloei(bloeivoeding voor de laatste weken, en Green Sensation(bloeistimulator, PK13-14, enzymen en een deel bloeivoeding).
          Maar als je pot groot genoeg is, en je een snel bloeiende soort gebruikt, kan het ook door alleen maar water te geven.
          Als je het maximale uit je plant wilt halen, en de plant de omstandigheden geeft waarin ze het maximale kan produceren, kan je met supplementen zoals de Green Sensation hogere oogsten halen.
          Wil je het simpel houden, kan je een grote pot gebruiken en alleen water geven.

          Laterzz

          Op de fles staat toch dat green sensation al PK13-14 bevat? Ook heb ik ergens een raad van je gelezen dat je green sensation niet mag combineren met PK13/14..
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #65
            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Yo fief,

            Greensensation is:
            - bloeistim
            - PK 13-14
            - enzymen
            - en een deel bladvoeding.

            Mayb daarom dat het wat kostelijk is maar buiten basisbloeivoeding heb je niets meer nodig behalve greensens en je kunt de dosis bloeivoeding terugschroeven tot 60% van wat op de fles voorgeschreven.
            Ik ben er alleszinds zeer tevreden van, zoals van de rest van de lijn!!!

            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #66
              Re: Vragen ivb met Plagron.

              @ $ir bladvoeding????
              huh
              is voor de laatste 4 tot 6 weken van de bloei en in de bloei hoort men geen bladvoeding meer te geven toch???
              dus hoe kom je nu bij bladvoeding ???

              Comment


                #67
                Re: Vragen ivb met Plagron.

                mja...stelde me er ook vragen bij maar dat is wat CIAze bedoelde...
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment


                  #68
                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  kan iemand mij vertellen wat voor voeding ik nodig heb? ik heb een plantje in de groei en ik wil dat hij echt goed groeit en daarna ok echt goed bloeid. ik weet niks van voeding af, dus iemand iets om aante raden?

                  thnx Greetz
                  Link http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...-47-t8550.html

                  Comment


                    #69
                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Plagron is the way to go...
                    Gebruiksvriendelijk. Met 3 felsjes (grow indien je niet op batmix kweekt, bloom en greensensation. verdere uitbreidingen van het gamma geven je enkel nog betere oogsten) ter waarde van 50 EUR kun je een kweekje afronden en telkens betere resultaten berijken!

                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment


                      #70
                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      huh $ir wat betaal je dan voor de green???
                      hier waar ik het weet te krijgen kost green +- 60 euro voor 500 ml en kleiner is niet te krijgen naar mijn weten

                      Comment


                        #71
                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        http://growshopalien.com/onlineshop/...ers.html#p2499
                        Zie het 6e product van bij onze o zo toffe sponsor allejoppah
                        Ik kweek op batmix en heb dus geen groei meer nodig. Nog een 6 euro voor de bloeivoeding en ik vind 9 euro voor de enzymen ook onontbeerlijk. Samen iets meer dan 50 euro zonder batmix.

                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment


                          #72
                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          beste CIAze

                          ik kweek amnesia haze op de lightmix van plagron
                          ik ben begonnen met voeden na 3 weken 12/12
                          met een ec van 1.0 ik zit nu op een ec van 1.2
                          ze krijgen 1x per week water met voeding
                          voor de rest geef ik alleen kraanwater
                          nu is mij vraag wanneer ik met de green sensation kan beginnen
                          en hoe ik hier de alga-bloom daar op aan moet passen

                          en je zegt green sensation is pk 13 / 14 is het niet zo dan alga-bloom ook pk 13/14 bevat

                          bijv. eerst een halve dosis green sensation en dan aan vullen tot gewenste ec of . . .

                          ook heb ik mychoriza schimmels gebruikt
                          is het nu verstandig om ook wat bacterien toe te voegen of is alleen de alga-bloom en green sensation voldoende

                          mvg.nick
                          Last edited by n1ck; 23 November 2009, 18:30.

                          Comment


                            #73
                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            beste CIAze,

                            Ik kweek al dag en nacht op cocos van canna en gebruik ik de hele voedings lijn van canna. Maar nu wil ik echt overstappen op plagron omdat mij maatje met hetzelde meer haalt dan ik. Nu is me vraag wat schaf ik me aan om op coco's te kweken van plagron van zaad of stek tot oogst.

                            Dank U bij voorbaat.
                            Orias.

                            Comment


                              #74

                              Comment


                                #75
                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                Dat is CIAze,
                                net daarom vind ik de kostprijs verwaarloosbaar. Mijn resultaten zijn verbluffend en ik ben zeer tevreden over de plagron terra lijn! Elke ronde lukt het wat beter en volgens mij zit ik nog lang niet aan de top!

                                Grtz $iR
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X