Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Beste mannen,

    Hebben jullie ervaring met hydrologisch kweken? Hoe zouden jullie de hydropacks gebruiken? bijv op mapito, steenwolmatten, kleikorrels of NFT, met growboxen, met hoeveel lampen enz. Wat waren je vorige resultaten met hydrologisch kweken?
    Je hoeft onze Hydropacks niet te kennen, maar wel ervaring hebben met hydrologisch kweken, en een degelijk hydrologisch systeem inclusief pH en EC-meter hebben. Wie me kan overtuigen dat hij serieus is, kennis van zaken heeft en een degelijk hydrologisch of aeroponisch systeem bezit wordt de Plagron hydropacks tester.
    Natuurlijk zal ik alle informatie over onze producten verzorgen en meedenken gedurende de oogst, maar onze hydropacks zijn in principe heel eenvoudig in gebruik.

    laters...

    Comment


      #47

      Comment


        #48
        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Beste Tafeltennis,

        Onze lightmix en grow-mix kunnen met en zonder perliet worden besteld. Vanwege het gebruik van een hoogwaardige kwaliteit witveen zijn onze aardemengsels, zelfs zonder perliet luchtig genoeg. Aangezien de meeste kwekers perliet associeren met een goede aarde worden de mengsels MET perliet het meest gevraagd.

        Onze lightmix is nauwelijks voorbemest, hier kan je na een paar dagen beginnen met voeden.
        Onze growmix is voor 3 weken voorbemest, hier moet je dus ong. 3 weken wachten met voeden.

        Jij moet dus na enkele dagen beginnen met lichtjes te voeden.
        Zie schema http://www.plagron.nl/Downloads/terra_schedule.pdf

        Groeten

        Comment


          #49
          Re: Vragen ivb met Plagron.

          @ skadrill

          Sorry, Skadrill, maar mijn antwoord is weg ge-edit ivm de bubbleblower-Ciaze discussie eerder.

          De 25 liter zakken van Plagron zijn wit met een kleine opdruk. De foto die je geplaatst hebt is van een van onze zakken. Dit zijn dus wel originele zakken.

          Groeten

          Comment


            #50
            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Hey Ciaze,

            ben gisteren dan toch maar een busje Grren Sensation gaan halen. De rest van de voeding weet ik eerlijk gezegd niet echt wat deze allemaal bevat buiten de NPK waarden. Is een zelfgemaakt busje van growshop Organic Earth... Zit vandaag in de vierde week van de bloei dus ga met de Sensation beginnen en stoppen met de PHYTAMIN. Nog tips zijn altijd welkom...


            Grtz

            Comment


              #51
              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Nog een extra vraagje,

              heb ook nog PK 13/14 van organic earth zelf, heeft dit nog zin om dit bij te geven???
              Moest je tijd en zin hebben kan je altijd eens een kijkje nemen naar men verslagje
              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ner-t6217.html

              Grtz

              Comment


                #52
                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Hallo Jackie,

                Zeker geen pk13-14 combineren met Green Sensation. Je geeft dan gegarandeerd teveel Fosfor en Kalium.
                Verder heb ik alle vertrouwen in producten die door Organic Earth worden geadviseerd, Roger heeft echt wel verstand van zaken en zal je zeker niets verkeerds meegeven. Heb je kweek ff bekeken, inderdaad op micro liever geen haze gebruiken, of je moet al tot ver in de bloei blijven scroggen. Maat van me is op dit moment met duofluors en CIAze(citralskunk x vader van de c5-haze) aan het scroggen en hier gaan we ook iets van op JD plaatsen. Hopelijk heb je er iets aan.
                Green Sensation is
                1 Bloeistimulator
                2 PK 13-14
                3 enzymen
                4 deel van de bloeivoeding.
                Verlaag je hoeveelheid bloeivoeding als je GreenSensation toevoegt.

                Succes
                Last edited by misty; 29 September 2010, 21:30.

                Comment


                  #53
                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  ciaze ik heb nog een hydrosysteem en ik wou dat op cocos doen maar wat moet ik allemaal hebben voor me te kwalificeren voor die proefpakket want ik heb ook de nodige meters alleen moet ik er heel eerlijk bij zeggen de kweek wat ik met hydro heb gedaan heb ik vroegtijdig moeten afbreken voor de oogst vandaar ik het niet als echte kweek beschouw maar toch ik heb dus alles voor hydro kweken en zou het graag met jou product willen overdoen

                  mvg DH

                  Comment


                    #54
                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Beste Devil's Haze,

                    Je begrijpt natuurlijk dat wij een succesvolle kweek met onze producten op het internet willen zien, vandaar dat we een ervaren hydrokweker zoeken.
                    Je staat in ieder geval bij de lijst met de gegadigden, als binnen bepaalde tijd geen betere kandidaat zich meldt wordt jij de Plagron Hydropacks tester.
                    Hierna willen we ook een cocos test-set gaan aanbieden, dus blijf af en toe checken.

                    Groeten,

                    CIAze

                    Comment


                      #55
                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Goedemorgen, zou iemand mij het verschil kunnen uitleggen tussen de royaltymix en de batmix?
                      En daarop volgend; welke is beter?

                      Gr. A

                      Comment


                        #56
                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        ROYALTY-MIXLIGHT-MIX..BAT-MIXGROW-MIXALL-MIX..COCOS
                        Plagron Cocos is vanwege zijn ideale structuur een perfect basis-substraat.
                        Dit 100% biologische substraat voldoet aan de strengste kwaliteitseisen, bevat geen meststoffen en is geschikt voor alle soorten vloeibare voeding.
                        Plagron Cocos levert de hoogste opbrengst in combinatie met de unieke Plagron Cocos voeding.



                        mvg DH

                        Comment


                          #57
                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Ik zou graag willen weten voor een eerste draai voor welke grond je zou moeten kiezen, de royalmix of de batmix. Kortom is de timereleased grond te hergebruiken?
                          Vr. gr. A

                          Comment


                            #58
                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            Beste Ariadne,

                            De Batmix geeft door de vleermuizenmest een speciale smaak en geur aan het eindproduct, en is daarom erg geliefd bij hobbykwekers.
                            De Royaltymix vinden wij bij Plagron onze beste mix, omdat hier de beste kwaliteit vezels is gebruikt EN de biologische meststoffen beter vrijkomen op het moment dat de plant ze nodig heeft. Ook met de royaltymix krijg je een fruitige sterke smaak, maar de opbrengsten zijn vaak hoger.
                            Groeten

                            Comment


                              #59
                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Hallo

                              Ik heb 500 ML Green Sensation aangeschaft, en ik heb een klein Lowryder#2 (autoflower) kweekje staan, waarvoor ik deze wil gebruiken. Vanaf wanneer mag ik deze meegeven ? Ik geef naast Green Sensation ook Plagron Terra Bloei. Alvast bedankt !

                              Comment


                                #60
                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                http://www.plagron.nl/Downloads/terra_schedule.pdf

                                Via de link kom je bij het bijbehorende kweekschema.
                                Je Lowryder zal misschien iets sneller bloeien dan de 9 weken op het schema.
                                Verder zal er niet veel veranderen. Na ongeveer 25 dagen kan je de 1e keer Green Sensation geven.

                                Succes

                                Comment

                                Bezig...
                                X