Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Dat was voor een week dus niets meer geven nu!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Voel zaterdag de potten maar weer en geen paniek komt goed.Als je maar niets meer geef.

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      ok bedankt en ik wacht af tot zaterdag en ga dan ook werk maken van event fotos en verslag op te sarten eens ik weet hoe dat hier moet vriendelijk bedankt al mway gr

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        beste mway ik was vergeten te zeggen dat ik een laag hydrokorrels in de potten heb zitten dit heeft niks te maken met het feit dat de plantjes sneller water nodig hebben ? groeten

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Die hebnje onderin zitten denk ik.
          En als ze sneller water nodig hebben groeien ze goed neem ik aan.

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            ja ze beginnen goed te groeien nu ik ze vorige week omgepot heb in roayalmix ..maar ze zijn nog maar klein hoor de derde inthernode is er pas ik heb me een moisture meter gehaald en ga es kijken hoe de grond erbij staat als ze wakker zijn thx

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            jaja mway je gaat nog gelijk krijgen dat ik ze zaterdag pas moet drinken geven heb juist gemeten met de moisturemeter en helemaal onder de pot zit het nog heel goed en gemeten 10 cm in aarde was em droog maar ga dus nog een dag zeker misch zelfs twee wachten om water te gevengroeten

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            moet ik bij de volgende watergeving trouwens dezelfde hoeveelheid((50ml rond plantje.. 200 rondom pot)ik had gelezen dat het goed was om je planten om de dag water te geven??AL BEDANKT groeten

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Ik geef elke dag.
              Je zit in week 2 van de groei indica of niet.
              Dan zou ik beginnen met 100ml elke dag en volgende week 150.Is dit niet genoeg dan gewoon 50ml er bij dus word 100 150 etc

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                hey ik had superlemon haze en deze is voornamelijk een sativa maakt dit verschil?al bedankt ik zit in groeiweek drie aanstaande zondag maandag zijn ze drie weken boven al bedankt groeten

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Hou de watergift maar aan zoals ik eerder vertelde.
                  Zou wanneer je begint met voeden maar met 1ml bloom beginnen en langzaam opvoeren 0,5ml per week tot je op de 2,5ml per liter water zit.
                  Maar voorlopig nog 4,5week op zijn minst water en.misschien nog wel 5 a 6 weken is even aankijken.

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    ok merci ik ga vanavond dan beginnen ze water te geven dagelijks 100ml nu zullen ze wel dorst hebben aan de meter te zien hehe...ivm die vita race ?gebruik je dit ook?en kan of mag ik dit al gebruiken event?en hoeveel x per week dan ? alweer erg bedankt

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Vita Race geef je 1 keer per week vanaf de derde week groei.
                      Zorg dat je plantenspuit goed vernevel.

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        thx en welk tijdstipe zijnt best ik lees hier en daar verschillende meningen ivm witte vlekken erna kan ik dit best doen net als de lamp aanspringt of voor ze uitgaat? al bedankt voor al mijn vragen he

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Maak niet uit hoor.
                          Ik geef ze heel af en toe zelfs een complete douche in de groei.

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            Het beste sproei je als je lampen net uitgaan dan verdampt je product niet te snel.
                            Of een plant verbrand of vlekken krijgt op zijn blad na het sproeien weet ik niet daar zullen de meningen over verdeeld zijn, in de natuur regent het ook terwijl de zon schijnt en ik heb daar aan mijn planten geen schade van, al zal het met een lamp erop wel wat intenser zijn qua hitte.

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Beste ciaze,
                              ik kweek met bat mix
                              mag ik mijn voedingswater ph naarbeneden brengen naar 6.0. Met fosforzuur 59% ?
                              of is dit schadelijk voor mijn bodem leven.
                              kraan ph is 7.5
                              gegroet Koning tak

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                hey mway ik heb als ik het goed gedaan heb eeen topic gestart kan jij me terugvinden ?en hoe kan ik fotos opzetten ? vriendelijk bedankt kga er es tegen vliegen

                                Comment

                                Bezig...
                                X