Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Op 2 pagina,s wijsneus,gup,zieke stalker,kliekmaster,zielige vent,rot op zieke en dan zal ik er nog wel een paar over het hoofd hebben gezien, je moet toch wel een naar leven hebben ey MWay met al dat gescheld van je.
    Het staat mensen toch gewoon vrij om op een forum in een topic te reageren, als dat niet zou gebeuren dan zou een forum snel leeg lopen.
    Verder heeft toch helemaal niemand commentaar over hoe jij het doet, je advies hier in dit topic is mijns inziens altijd wel oke dus waarom andere mensen er niet op zouden mogen reageren en als ze dat dan wel doen jij dat als stalking ziet is me een waar raadsel.

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Jij toch o nee vodje met een grote bakkus en meer niet.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
      Op 2 pagina,s wijsneus,gup,zieke stalker,kliekmaster,zielige vent,rot op zieke en dan zal ik er nog wel een paar over het hoofd hebben gezien, je moet toch wel een naar leven hebben ey MWay met al dat gescheld van je.
      Het staat mensen toch gewoon vrij om op een forum in een topic te reageren, als dat niet zou gebeuren dan zou een forum snel leeg lopen.
      Verder heeft toch helemaal niemand commentaar over hoe jij het doet, je advies hier in dit topic is mijns inziens altijd wel oke dus waarom andere mensen er niet op zouden mogen reageren en als ze dat dan wel doen jij dat als stalking ziet is me een waar raadsel.
      .Je moet zendtijd aanvragen jij met je glazenbol.
      En ik doe altijd schofterig tegen schoften.
      Dan hoop ik op die excuusreactie.
      Want ik ben zo iemand die laat geen gelegenheid voorbij gaan.
      Zieken doe je niet waar ik bij ben.
      Voor de rest kerel heeft niemand last van mij.
      Schoften wel!

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Zelfkennis is niet echt je ding eh?

        Hater.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Ha stalker je ken me niet eens.
          De glazenbol kliek.
          En je doet me geen donder met je geneuzel.Maar andersom anders leef je niet he hahahahaha over een kutleven gesproken.
          Maar ga er met de kliek een eind aan breien want ik moet straks nog pampers aan ook want ik hou het gewoon niet droog.
          En heb trouwens een heel leuk pad gevonden om te bewandelen dus je zult me wel missen.
          Dus het stokje overnemen he en al die beginners bijstaan.

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Na een hele speurtocht op het forum heb ik toch nog een vraagje.
            Ondertussen heb ik begrepen dat je plagron terra bloom niet hoeft af te zuren.
            daar dit een biologisch middel is.
            Als je dit toch gedaan hebt is dit dan een goed idee om direct over te schakelen naar niet afgezuurd water?
            Tot zo ver vraag1
            vraag 2: Binnenkort begin ik met toevoegen van green sensations. Als ik het juist heb is dit geen biologisch middel, moet ik dan wel weer afzuren?
            Een antwoord vinden lukte niet echt dus ik dacht, ik vraag het aan de persoon die dit zeker weet.
            CIAze?

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Ik zou !!! maar ben een Noob je voedings water wat er ook in zit of door gedaan is

              ALTIJD METEN KWA PH

              ik weet b.v uit eigen ervaring dat Bio Bizz heaven je water (das een booster) je PH in je water hoger maakt.

              dus altijd meten en beste is voeding in je water het even laten staan , erna meten en dan afzuren op je gewenste PH waarde
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Ok, meten doe ik altijd.
                Ik vroeg me ook af of je PH min mag toevoegen aan Plagron bloom.
                En heb ik het juist als ik denk dat de PH waarde voor elke soort gelijk is? 5.5 en 5.8 ?

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Ik werk zelf met de Ph - van Plagron en mijn methode is voeding toevoegen het even laten staan en dan de ph meten en erna ph - of + toe voegen
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vicx View Post
                    Na een hele speurtocht op het forum heb ik toch nog een vraagje.
                    Ondertussen heb ik begrepen dat je plagron terra bloom niet hoeft af te zuren.
                    daar dit een biologisch middel is.
                    Als je dit toch gedaan hebt is dit dan een goed idee om direct over te schakelen naar niet afgezuurd water?
                    Tot zo ver vraag1
                    vraag 2: Binnenkort begin ik met toevoegen van green sensations. Als ik het juist heb is dit geen biologisch middel, moet ik dan wel weer afzuren?
                    Een antwoord vinden lukte niet echt dus ik dacht, ik vraag het aan de persoon die dit zeker weet.
                    CIAze?
                    Je hebt de Terra lijn dus moet je afzuren.
                    Ivm je Greensensation ja en eerst de greensensation in je water en dan de terra bloom.
                    Mocht je nog vragen hebben zien we ze wel tegemoet.
                    Succes

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vicx View Post
                    Ok, meten doe ik altijd.
                    Ik vroeg me ook af of je PH min mag toevoegen aan Plagron bloom.
                    En heb ik het juist als ik denk dat de PH waarde voor elke soort gelijk is? 5.5 en 5.8 ?
                    Ja en ik zuur niet af dus kan je vanuit eigen ervaring daar geen antwoord opgeven.
                    Denk dat je moet opletten hoe ze reageer op de waardes die je geeft.

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Hartelijk bedankt voor dit duidelijke antwoord.

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        he mway ik zit met een vraagje mijn planten staan vanaf nu zaterdag 4 weken in de royalmix plagron maar nu valt het mij op dat de grootste plant de bladeren wat lichter worden boven (onder alles gedifd) wil dit zeggen dat ik minimaal mag beginnen met voeden ? en of mag ik nog alga grow geven in de bloei?ze staan nu vanaf vorige week maandag in bloei dus eigenlijk 12 dagen ongev...was de vraag of ik nu stillekes mag beginnen voeden alga bloom alga grow? al bedankt greeetingsssss

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Sorrensen dat is wel vroeg dan.
                          Sta ze niet te nat?
                          Heb je Sugarroyal gegeven soms?
                          Maar in deze fase zou ik geen grow meer geven.

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            nee heb ze tot nu toe alleen water gegeven en tot anderhalve week geleden beetje wortelroots maar ook minimaal hoor..ik denk dak een beetje scheel zag met de lamp ben net gaan kijken en stond er al wat groener bij maar blijf het in de gaten houden

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Altijd blijven doen

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                Beste mway..
                                Zeker dat ik stoned was maar toch ook goed gezien dat de middelste plant lichter werd ik ben nu al over drie dagen bezig met algabloom geven.. alga grow heb ik niet moeten gebruiken maar mag of moet ik deze nog geven? I. Ivm nodige voeding? Ze staan nu drie weken op 12/12 alvast bedankt grtsss

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Ik ben met 1.5ml alga bloom begonnen per l..en 1 dag met voeding 1 dag alleen water? Elke week 0.5 opdraven?tot 2.5 Merci maar gij zijt hier naar mijne mening het meest geschikt ivm plagron
                                Last edited by sorensens83; 14 March 2016, 20:49.

                                Comment

                                Bezig...
                                X