Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Ik kom uit Nederland kerel.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ik kom uit Nederland.
    Dus vragen kun je eventueel ook hier gewoon stellen.

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      ok perfect... ik ben ermee bezig en hou je op de hoogte grt en al bedankt

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        hallo mway ik ben nu 10 dagen verder en denk dat ik men zaailingen wat teveel water gegeven heb omdat ze van gisteren wat de blaadjes lieten hangen had ik gedacht om ze nu zaterdag over te potten naar mijn 11L potten en tot dan ook geen water meer te geven ???nu had ik eventueel gedacht vrijdag avond de plagron royalmix uit te spoelen zoals u zei en deze een nachtje op plastiek laat drogen tot deze de dag erna niet meer nat maar vochtig is nu is mijn vraag aangezien ik kleine worteltjes zie komen in mijn stekpotjes 6x6x8 vanonder(kleine worteltjes)maar er zijn nog maar twee blaadjes aan mijn zaailing moet ik hier op letten of kan ik deze zonder zorgen toch ompotten ?alweer vriendelijk bedankt groeten uit bilzen gr

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        tot zaterdag zou ik dan ook geen water meer geven ( wat ik nu al twee dagen niet meer doe)omdat de royalmix nog vochtig gaat zijn bedankt

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        fotos volgen zodra ik alles goed op gang heb hier gr

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Zou zodra die kleine.potjes droog zijn overpotten.Mix een beetje stekgrond op met roaltymix en doe dat in een gat tot de helft van de pot en het gat zo klein mogelijk houden.50 ml water langs de plug en 150/200ml langs de randen van de pot.Plantjes zullen nu wel sterk genoeg zijn.Dus hup erin met die handel komt helemaal goed.

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            ok mway dus spolen lijkt je niet nodig hier ? l bedankt ik hou je op de hoogte

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            spoelen dus hehe =-)

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Is goed.
              Succes!

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                zo vanavond ga ik ze ompotten nu vroeg ik me af om zeker te zijn ..ik hoef ze nu niet uit te spoelen de royal aangezien ik ze in het midden ga mengen met stekaarde toch??en dan gewoon 50ml rond plantje en 150/200 langs de rand maar hoeft op deze manier dan niet uitgespoeld worden he? al bedankt

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Nee dat hoef niet sorensen83.
                  Succes!

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    thx en aakt het uit wanneer ik ze ompot licht donker?voor de minste stres? gr

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Als de lamp aan gaat half uurtje wachten en dan kan je beginnen.

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Ik heb mijn planten in de Plagron batmix staan, bijna 6 weken nu,
                        vraag is wat doen jullie met de aangemaakte voeding (canna in mijn geval) als je plots een of meerdere
                        dagen alleen water hoeft te geven?
                        Toch nog geven na twee of drie dagen of weggooien en nieuwe maken?

                        Allereerste kweekje ooit, maar tot nu toe erg tevreden mede dankzij dit forum

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Nieuwe maken.

                          Comment


                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              ok bedankt, zal het eens in de gaten houden!
                              Heb tot nu toe een paar keer 5 liter ineens gemaakt, puur voor het gemak,
                              is dan ruim voldoende voor twee dagen tot nu toe!
                              Maar soms is de drang voor voeding bij sommige planten minder en dan geef ik
                              een dag gewoon 50% regenwater en 50% leidingwater!
                              Maar als ik dit zo lees ga ik vanaf nu telkens vers maken, wat ik wel klote
                              vind is dat mijn verse regenwater wat ik de avond te voor wel binnen zet
                              nog zo verdomde koud is met dit weer!

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                he mway ik heb mijn 5 slhzekes zaterdagavond omgepot op de manier wat je gezegd had en ik moet zeggen dat ze nu lekker beginnen gaan nu heb ik een vraag ik heb ze overgepot en direkt 5OML rondom plant en rondom de rand van de pot 200ML dit heb ik zaterdag dus en zondag gedaan nu vroeg ik me af is deze hoeveelheid aan te raden dagelijks of om de dag? omdat de 11l potten goed gevuld zijn kan ik geen ondersched maken qwa gewicht omdat de potten nogal zwaar zijn hehe grt al vriendelijk bedankt

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                tzijn nog aailingn maar begint nu wa leven in tekomen

                                Comment

                                Bezig...
                                X