Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Beste.. ik heb nu twee x gekweekt op plagron met de bio lijn..met mooi resultaat....deze x heb ik echter gekozen voor 5 verschillende autoflowers..ik heb deze 8.1.2017 allemaal in de grond gezet(royalmix.6 weken voorbemest) maar wel in het midden een kuiltje gemaakt met stekaarde waardoor alles naar wens verloopt ..nu vraag ik me af of ik mag beginnen voeden met algabloom green sensation?? De planten bloeien nu 1-2 weken ..deze zouden klaar zijn op 10 weken ..en andere op 11 weken van zaad tot oogst en zijn echt nog in het beginstadium van bloeien...maar daarom vroeg ik me af of ik de green sensation al mag toedienen (heeft dit al nut voor de planten?topjes zijn pruikjes van halve cm)en de al ga bloom ?omdat er ook lichte groene geel bladeren beginnen te komen wat kan kloppen met de 6 weken bemeste grond..uit onderzoek hier heb ik gelezen dat je autofl best niet overbemest..daarmee deze lange vraag..al bedankt en hopelijk snel met informatie gr

Comment

• Ik zou gewoon beginnen te voeden
      Misschien een met iets lichtere dosis beginnen als met reguliere planten.
      Begin met 1/3 minder en kijk dat even aan.
      Maar gezien ze de voor bemeste grond ook goed tot zich hebben genomen zal het wel meevallen.
      Succes

Comment

• Wat MWay zegt zou ik ook doen in jouw geval.
        Let wel dat je de opgegeven tijd met een korrel zout moet nemen. Tel er maar gerust twee weken bij op.....en op tijd ook weer stoppen dus met voeden.

Succes,

Grtz, Ron

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X