Help!?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Surferhvh1
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2016
    • 5

    #1

    Help!?

    Korting op 420shop
    Ik heb vorige week ookal een foto geplaatst.. helaas kreeg ik hier amper reactie op dus ik probeer het nog een keer met wat duidelijkere foto's...
    Ik heb op het internet gezocht maar kan niks vinden en ik wil er echt heel graag wat aan kunnen doen alleen weet ik niet wat, hier wat info over de planten:

    3x Orange bud
    Staan voor het raam
    zitten ook lampen boven zodat ze 18 uur licht krijgen
    ze krijgen kraanwater
    temperatuur is rond de 22 graden
    2x spaarlampen van 810 lumen warm white

    kan iemand me alsjeblieft vertellen wat ik kan doen aan deze vlekken!?IMG_3345.jpg
  • De Witte
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 2133

    #2
    Re: Help!?

    Zullen wel buitenbeestjes zijn.

    Heb je ook mooie foto's van de hele plant?
    Voeding, grond, watergift?

    Wat doe je?
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: Help!?

      Je kunt er niets aan doen.

      Als je wat verder zoekt, vind je dingen over Tobacco mosaic virus, te natte aarde, strekken, en waarom we allemaal niet zo graag achter het raam kweken.
      Daarnaast is het wel handig om op het juiste forumdeel te posten, dan krijg je tenminste hulp.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: Help!?

        Alsof het gisteren was.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #5
          Re: Help!?

          Dit is schade van de mineervlieg larve.

          Plaats je topics voortaan ook in de correcte sectie AUB!

          Grtz
          Last edited by westport; 8 June 2016, 23:35.
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • Surferhvh1
            Stekje
            Nieuw Lid
            • May 2016
            • 5

            #6
            Re: Help!?

            Oorspronkelijk geplaatst door De Witte
            Zullen wel buitenbeestjes zijn.

            Heb je ook mooie foto's van de hele plant?
            Voeding, grond, watergift?

            Wat doe je?
            Hier nog wat extra foto'sIMG_3348.jpgIMG_3347.jpgIMG_3349.jpg
            ik gebruik gewoon universele potgrond.. alleen geen voeding

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door westport
            Dit is schade van de mineervlieg larve.

            Plaats je topics voortaan ook in de correcte sectie AUB!

            Grtz
            Zal ik volgende keer doen excuus! alleen ik heb net even de larve opgezocht maar in het echt lijkt dit er niet helemaal op... het lijkt eerder alsof het blad een soort uitgedroogt is op de plek.. puntjes staan ook een beetje naar boven

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #7
              Re: Help!?

              Op deze foto's zie ik het iets duidelijker, ik denk nu aan Trips en of een combinatie van beiden.
              Kijk ook even naar de onderkant van het blad of er geen Trips of andere ongedierte aanwezig is.

              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Help!?

                Dat je onduidelijke of geen antwoord krijgt komt misschien omdat je nu 3 topics hebt met dit probleem en elke keer te weinig info geeft.
                Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

                Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ads/42902-Help!

                Ik denk dat het een virus is, of een genetica-misser.
                Het lijkt niet precies op TMV maar misschien familie ?

                Plantje ziet er wel erg zielig uit man, zonder bladeren en zonder licht wordt het niks ey.
                Zet 'm lekker buiten of verlos 'm uit z'n lijden, want nu is het meer een sierplant, er gaat zo niks te roken vanaf komen denk ik.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Hypnotized
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 926

                  #9
                  Re: Help!?

                  Die vlekken heb je af en toe op een blad zitten, heb ik ook. Niks ergs. Die stipjes zijn trips schade.

                  Comment

                  Bezig...