Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x kalashnikova 400 watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    BackYardPlant ja idd dit zijn bladeren die geen licht vangen , dit geen probleem ??

    Comment


      #92
      Als het bij die onderste bladeren blijft zal het geen probleem vormen, dit gebeurt bij mij ook steeds hoor. Ik zou zeggen hou het in het oog. Wat voor voeding geef je ?

      Comment


        #93
        ganjafarmer741 ik geef een tomaten voeding met npk 2-2,5-4,5

        Comment


          #94
          Sommige planten hebben bladeren met vingers waarvan de puntjes naar beneden wijzen , zien er goed uit voor de rest.
          Attached Files

          Comment


            #95
            mooie dames
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #96
              tnx jorem !! nog een aantal weken en dan heb ik weer wat te roken , hopelijk zonder zaad

              Comment


                #97
                Balen kaaiman van je herma's.
                Ik zelf heb zelf regelmatig met greenhouse seeds gewerkt en tot nu toe beviel het mij prima.
                En zoals QnQ zegt laat het greenhouse weten het en je wordt waarschijnlijk goed geholpen.
                Zelf een keer problemen gehad met barney's farm van de 10 zaadjes kwam er maar 3 te voorschijn en kreeg een tegoed van ze.
                Soms heb je pech dat je herma's hebt

                Maar geef de moed niet op al snap ik zeker dat je baalt.

                Comment


                  #98
                  witpen ja baal er nog steeds van , niet alleen 3 hermas maar ook een volledig mannetje , en dat uit 5 zaden , durf helemaal nix meer te doen nu ( snoeien , optillen , verplaatsen , overpotten ) moet wel zeggen dat ze het nu erg goed doen , geen bal of banaantje te bekennen en ze maken aardige budlets , ben van plan om reguliere zaden te gaan gebruiken (mischien nog 1x feminised proberen ) maar niet meer van GHS , lees TE veel verslagen met hermas en floppers , heb ook zaden gekocht voor een vriend van me (the doctor , GHS) zal hem eens vragen wat er met die van hem zijn gebeurt en mischien wat klonen van m nemen , mn vorige kweek waren maple leaf indica klonen van zelfde vriend en die heb ik me toch een partijtje lopen mishandelen met temperaturen overdag van 10 - 20 graden en snachts 7 - 12 graden , zeker wel 2 x per dag opgetilt en uit hun ongeisoleerde hok gehaald , verkeerde voeding gegeven op verkeerde momenten , stammen 90 graden gebogen in volle bloei en the list goes on and on , maar geen 1 banaantje gespot en sensemillia wiet gekregen, heb deze kweek (mn 2e) alles goed gedaan wat ik in de 1e fout deed dus het moet haast wel aan GHS liggen , snap dat klonen mindersnel omslaan maar deze klashnikovas maken het wel erg bont. moet nog 5 weken op bananen jacht.

                  Comment


                    #99
                    Dat is zeker klote dat het volledige mannetjes zijn dan is het echt klote zaad.
                    Het is ook belangrijk dat je een goed gevoel bij hebt.
                    De merken die ik het gebruikt is
                    Royal queen seeds easy bud de eerste keer dat ik kweekte
                    Ministry of cannabis big bud xxl prima zaadjes
                    Barney's farm pineapple chunk eerste batch was slecht de tweede beter maar niet perfect
                    White label purple bud niets mis mee
                    Greenhouse seeds white widow, kaia kush, lemon skunk allemaal prima.

                    En het is en blijft een natuurproduct wat lastig kan blijven.
                    Maar je maat is de planten goed aan het testen.
                    En bananen jacht is zeker iets wat je niet wilt doen

                    Comment


                      witpen nee gelukkig niet allemaal mannetjes , 1tje was een mannetje de andere 3 hermas , heb toch een mailtje gestuurd naar GHS en ze uitgelegd wat er is gebeurt , moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel vertrouwen in heb dat ze me zaden gaan sturen , lees verhalen van mensen die dit gedaan hebben en te horen kregen dat het hun eigen schuld was , of dit waar is kom ik snel genoeg achter , en dat van de bananen jacht , nee dat wil ik niet nog is , vind het alleen erg zonde om de 3 hermas er ook tussen uit te halen , zou betekenen dat ik nog maar 1 plant over heb waar ik waarschijnlijk niet eens 50 gram vanaf ga halen , word een erg dure hobby zo dus heb ze maar laten staan en hoop op het beste , en veel bidden naar JAH natuurlijk !

                      Comment


                        Ik zou de herma's goed in de gaten blijven houden en is het wel een heel karige bedoeling.
                        En laat we het niet hebben over de stroom kosten en de tijd die je erin gestoken hebt.
                        Ondertussen kun je ook vast gaan rondkijken naar andere merken en er verslagen over lezen dan heb je een indicatie.
                        Maar balen is het wel en laten we hopen dat JAH naar je luistert.

                        Comment


                          tnx witpen ja ben al aan t zoeken en het hele net aan t afstruinen , tot nu toe heeft JAH naar me geluisterd en heb ik geen nieuwe ballen

                          Comment


                            mailtje terug gehad van ghs , gaan morgen contact opnemen , ben benieuwd

                            Comment


                              op de laatste foto die je gepost heb kaaiman zie ik wat klauwvorming ( die bladpuntjes naar beneden en kleine gele puntjes als ik het goed zie) . Dat is een teken van lichte overvoeding, dus eventjes rustig aan doen
                              Ik heb hier zelf ook 4 greenhouse seeds autoflowertjes staan en die doen het best goed, daardoor heb ik ook wat zaadjes van hun damn sour gekocht (feminised) en die zijn nu aan het uitkomen. Ik hoop dat ik niet dezelfde problemen ga hebben.

                              Comment


                                ganjafarmer741 dat kan wel kloppen ja ik ben sinds een week begonnen met voeding geven , ik geef een tomaten voeding met npk 2-2,5-4,5 en er staat op de fles ''vul 2 van deze dopjes met voeding op 7 liter water'' , in t engels dan had wat gemeten met maat bekertjes en was tot de conclusie gekomen dat 1,5 ml genoeg was op 1 liter , heb toen 0,5 ml op een liter gegooit omdat ik erg stoned was ten tijde van de berekening en ik geen fouten wilde maken , zat ik er ff naast dus hahahah , niet heel veel geloof ik ??? zie wel is youtube filpjes met planten waarvan 1/3 van de bladeren geel/bruin is met evengoed nog dikke toppen , heb al 2 water beurten gegeven zonder voeding en ik zie het niet verergeren . wat betreft je damn sour zaadjes hoop ik niet dat je hetzelfde als ik krijgt , als ik 1 herma ertussen had gehad dan had ik daar mee kunnen leven maar een week voor ik de hermas ontdekte had ik al een vol mannetje de nek om moeten draaien. ik ga je in iig volgen (als je er een verslag van maakt uiteraard) succes alvast !!

                                Comment


                                • ganjafarmer741
                                  ganjafarmer741 commented
                                  Editing a comment
                                  hmmm een mannetje en herma is toch wel wat veel van het goede, je kan natuurlijk ook altijd super veel pech hebben gehad met een slecht pak zaad natuurlijk.
                                  Goed om te horen dat greenhouse je nieuwe zaadjes bezorgt
                                  en ik heb een verslag lopen hoor, kom gerust eens langs ! https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ight-onder-led
                              Bezig...
                              X