Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Kwartet van Takketoelli, 2e ronde 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Last edited by Sticky07; 16 October 2019, 03:54.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hallo Sticky!

      Ik heb een tijdje met zo'n soort vochtvreters gewerkt (er staan er nu drie in de tent), en die halen wel wat eruit maar bij lange na niet genoeg. Om de drie dagen schud ik die bakjes leeg. Strooizout heb ik niet geprobeerd. Dat is in de winter wel een plan om zo'n gemeentebak leeg te scheppen...
      Bedankt voor het meedenken!

    #92


    Nattemorgen!

    Tijd voor een tussenstand!

    Orange Bud: 1
    Tangerine Dream: 1
    Russian Winter1: 4
    Russian Winter2: 0

    Tja, we kunnen er net zo goed een wedstrijd van maken...

    Gisteren:
    RUSSIAN WINTER1
    20191017_154045.jpg
    Ik wordt wel een echte "toprotherkenexpert" op deze manier...
    Weer dat ene blaadje..

    20191017_154108.jpg
    ..dat belletjes deed rinkelen. Of glas. Het geluid van brekend glas past hier wel bij vind ik


    20191017_154009.jpg20191018_111748.jpg
    Echt waar; letterlijk het eerste wat ik zag toen ik de tent openritste

    20191018_111715.jpg
    Wel een mooie kans om die supermooie toppen eens van dichtbij te bekijken.
    Het is echt een heel mooi wietje verder, een van de mooiste toppen voor de oogjes!!

    Ik heb de dames gisteren flink gesnoeid, allemaal uit de tent gehaald en dus losgekoppeld van het Blumatvat (RW2 niet). Nog nooit zoveel blad verwijdert, maar ik heb niet echt het idee dat het veel verschil uitmaakt. Ik kan nu wel van bovenaf de grond zien zeg maar. Ook de RW2 had enorm veel scheuten, allemaal weggediefd



    Overmorgen hebben ze er 6 weken op zitten, ik ga dan de OB op spoelen zetten. De rest moet het toch nog echt twee weken volhouden, de RW2 nog 5

    Volgende week gaat de volgende ronde ontkiemt worden!


    Hobbeldehobbelhobbel...

    Grote Groeten
    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Hopen dat het goed uitpakt dan want is echt zonde man. Blijf het volgen.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Psssst,
      Manne?
      Ik moet het toch ff kwijt, maar ik fluister nog wel
      Max lv de laatste 24 uur was 58!!!
      Geen nieuwe rot gevonden

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Dat is goed om te horen! ik blijf ook voorzichtig dus fluister met je mee.
      Common ladies be fungi freeee! ahhh sshh

    #93
    Vriendjes en vriendinnetjes!


    Hallo!!




    Ik heb een review gemaakt van de zevenpijpdraaitjeglasjoint!

    Zie https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oellies-review



    Dus...
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Meglow
      Meglow commented
      Editing a comment
      Mooie uitgebreide review! Ik hou het nog ff bij rizlaatjes omdat ik die niet hoef schoon te maken

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt Meglow!

    #94
    Je zal ook niet meteen verschil merken toelli.....
    jaa miss dat de lv wat zakt maar de vocht zit toch nog in de planten.

    je moet nu zorgen dat er wind tussen de toppen en bladeren komen dat je toppen wat droger worden,zoals je zelf ook wel zal merken zijn de toppen behoorlijk zwaar er zit veel vocht binnenin de top.

    dat je een hoop blad hebt verwijderd is een goed begin maar nu doorgaan met de maatregelen anders houd je helemaal niks over dadelijk laat ze lekker droog trekken geen water de 1e 2 dagen laat ze de bladeren maar hangen de 2e dag dat ze aangeven ze water nodig hebben
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ik had in de LSD ook behoorlijk wat rot, maatje ook. Wellicht puntje om rekening mee te houden.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hmmm.... owkeee...
      Das een puntje ja.

      Lv laatste 24 uur: 61% max!
      Gaat de goede kant op, eindelijk!
      Nu goed erboven op blijven zitten, niet letterlijk

      Ik heb een voorraad zaadjes dat gaat nergens over, keuze zat! Vandaag ga ik ze in de koffiefilter doen

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Precies dat gelukkig heb ik de haze nog over en daar haal ik wel een mooi gewichtje vanaf maar toch mis ik ook een hoop.
      Ja joh word helemaal gek van schema.
      2 haze zijn een week eerder geoogst de rest gaat volgende week om op normale bloeitijd volgens mij

      Ja er komen 3x critical 3x liberty haze en 3x super silver in
      Dit omdat de critical 7 weken nodig heeft de liberty maar 9 en de super silver wel gewoon 12+weken.

      MAAR:de super silver zou ook zomaar hawaiiian snow kunnen worden ik zag gisteren dat greenhouse de strain weer heeft.


      61% waar de lampen uit waren off?
      Dan is het goeie lv gaat altijd wat omhoog als lampen uit zijn

    #95
    Goedenavond lezers,



    Nog effe een tussenstandje, er gebeurd vanalles in de tent

    20191021_173014.jpg
    Algemene indruk is dat het wat minder gaat he?
    Ze hebben dan ook flink wat te verduren; hoge lv, lage temp, toprot, varenrouwmug, schimmel in de grond, supercroppen, lst, snoeien, minder water...
    Damn, als je het zo achter elkaar leest is het een wonder dat ze nog staan!

    Het goede nieuws is dat de lv de laatste drie dagen onder controle is, maximale max waarde is 63%, en dat bij 24 uur regen. Dat begint erop te lijken!

    Omdat de Blumats losgekoppeld zijn geef ik dus handmatig water, dat trechtertje is voor de plant rechtsachter. Oranje trekk ook VRMjes aan trouwens. Ze hebben ieder 2 dagen droog gestaan.
    Nu bouw ik op, ze hebben vandaag 350ml gekregen, ik verwacht richting het dubbele te gaan. 4ml terra bloom en 1 ml Green Sensation, pH 6,6


    ORANGE BUD
    20191021_173050.jpg
    Staat nu 6 weken in bloei, ze mag er 7-8. De laatste 3 dagen is ze sterk begonnen met vergelen in vooral de nieuwere bladeren in de toppen. Tot verdorren aan toe.

    20191021_174153.jpg
    Ze heeft eenzelfde uitstraling of uiterlijk als de White Widow van de vorige ronde, en die was totaal mislukt kwa smaak. Verdort zeg maar.

    20191021_173144.jpg
    Topgroei staat ook stil. Vandaar de keuze om ze maar alvast op spoelen te zetten.
    2 weekjes haalt ze nog wel, hopelijk


    TANGERINE DREAM
    20191021_173240.jpg
    Mooi groene bladeren, dikke toppen!

    20191021_173311.jpg
    Erg mooi, met oranje pistels. Daar kan de OB nog wat van leren!

    20191021_173337.jpg
    Begin van vossenstaartjes?

    20191021_173420.jpg
    Maar onder het bladerdek wordt alles ineens afgestoten. Misschien toch iets te lang droog gestaan? Scheelt wel weer met het lv probleem...


    RUSSIAN WINTER1
    20191021_173658.jpg
    De aangetaste bladeren zijn verder aan het vergelen. Verder ontzettend mooie toppen....

    20191021_173718.jpg
    .....vol kristallen.
    20191021_173709.jpg
    Maar helaas.....

    20191021_140113.jpg20191021_173901.jpg
    Bloeiweek 4 net afgerond! Dikke toppen, vetter als nummer 1

    Verder heb ik geen foto's van haar , ik had er nog een willen maken van de bruine pistels die ze hier en daar heeft. Verder doet ze het erg goed, beter als haar zus!

    ​​​​​​​

    Nou, dat was ie weer!

    Grote Groeten

    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • OudHollander
      OudHollander commented
      Editing a comment
      Ik lees mee met deze spannende race tegen de klok ... Ik hoop dat je die laatste weekjes nog haalt en toch nog van een rokertje voorzien wordt

      In mijn tentje gaat het momenteel dezelfde kant op,.. ik ben aan het vechten tegen de LV. Ik overdrijf niet als ik zeg dat het van de wanden en plafond afdruipt in mijn tent

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt voor de reacties
      Ik geef ze sinds een week green Sensation, vanaf bloeiweek 5
      Als het goed is moet de toprot nu onder controle zijn, beter kan ik het niet maken nu. Het mag ook niet veel erger worden!
      Het worden weer spannende weken ja, vooral de OB gaat slecht nu.
      Zucht....
      Wow, hoe krijg je dat voor elkaar OudHollander

    • OudHollander
      OudHollander commented
      Editing a comment
      Mjah ... het is echt triest Takketoelli
      Ik heb net een update in m'n verslag getypt. Maar zoals het er nu naar uitziet, zal ik waarschijnlijk de kweek moeten stilleggen. (https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...21#post1450021)

    #96
    Da's een aardig fosfortekort wat je daar hebt op de Russian winter.
    Dat verklaart ook een beetje die harige toppen vermoed ik. Ze zien er niet echt vet uit als je begrijpt wat ik bedoel.
    Misschien komt het nog ?

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik hoop het ja, maar verwacht niet al te veel meer.
      Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje de weg kwijt ben, ik zie door alle symptomen de gebreken niet meer zeg maar.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Zit dus met hetzelfde dilemma. De vraag is waar ligt het aan ? Is het dan toch de aarde die we gebruikt hebben ? Jan Linders, Intratuin.. Maar waarom gaat het ergens anders met diezelfde aarde wel goed ? Radeloos word je er van, jaren geleden ben ik gestopt met kweken vanwege dergelijke problemen, nu denk ik ook vaker ik schei er weer mee uit..

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Radeloos is een groot woord, maar leuk is anders ja. Toch denk ik dat ik steeds een stapje vooruit ga, met de middelen die ik heb dan. Ik kan met mijn fietsje gewoon geen plagron grond halen. Die van Jan Linders ben ik best tevreden over, ik moet gewoon eerder beginnen met voeding, en hoger doseren. Volgende ronde pak ik de VRMpjes aan, die doen ook veel. 2 Blumats werken beter als 1, ik ga weer iets terug in de watergift met de blumats. N en CaMg in lagere doseringen. Korter voorgroeien, meer snoeien maar minder vaak....

      Stiekem toch weer een hoop aanpassingen, en laten we er maar van uit gaan verbeteringen

    #97
    Goedemiddag samen,



    Nog ff en ik hoef niet meer naar de kapper...

    Ik schrok net wel toen ik de tent openritste, het is tijd voor drastische maatregelingen!

    20191022_161015.jpg


    RUSSIAN WINTER1
    20191022_161101.jpg
    Dit gaat ineens keihard achteruit! Je ziet het verschil met gisteren, en erger nog, zojuist weer twee toppen moeten verwijderen. Er blijft niks over zo, en met de toenemende tekorten (Ca?, K?, P?, ?) en andere perikelen lijkt het mij wel duidelijk...
    Ze gaat de tent uit, vanavond nog!!
    Bloeiweek 7 is net ingegaan, zaadbank zegt 8 tot 9, ik zeg 3 weken te vroeg.
    Tja...


    ORANGE BUD
    20191022_161023.jpg
    Geen verrotten met deze dame, maar verdorren...
    Ook ineens een versnelling in de achteruitgang! Morgen zit er geen blad meer aan als ze zo doorgaat, vooral in de bovenste laag van de plant zeg maar

    20191022_161031.jpg
    Geen leven in meer lijkt wel

    20191022_161046.jpg
    Gaat nergens meer over gvd, net als de WW vorige ronde!
    Geen toprot maar deze zal niet te roken zijn.

    Bij haar zou ik er nog voor kunnen kiezen om alleen de bovenste toppen te verwijderen, maar ik heb haar al genoeg laten lijden... er komt een punt dat je voor die andere keuze moet gaan, ook zij gaat eruit!
    Bloeiweek 7 is nu bezig, zaadbank zegt 7 tot 8, ik zeg 2 weken te vroeg

    Wel grappig, voordat ik met typen begon wou ik het nog in de groep gooien maar tijdens het typen heb ik de keuzes al gemaakt merk ik. Ze moeten er gewoon uit! Weg met die rot, weg met die Sativa!!
    Ik ga er maar ff vanuit dat jullie het hier mee eens zijn.

    Dan zal de lv nog wat beter te controleren zijn voor de RW2 en de TD. Daar zal ik dan alle hoop op moeten vestigen...


    20191022_161119.jpg
    De TD is van boven een mooie groene plant, van onder is ze blad aan het lossen. Vandaag krijgt ze niks te drinken.

    En ineens heb ik een knipavond, maar goed dat ik morgen vrij heb
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Wat een ellende de laatste tijd met die LV.

      Sterkte man, hopelijk gaat het met de andere plantjes wel goed.


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Daar gaan we maar voor het gemak van uit!

      Katten hebben anders besloten, eentje is ziek en heeft mijn bank ondergekotst. Net klaar met schoonmaak maar nu is de lamp uit. Dus nog een dagje bedenktijd zullen we maar zeggen...

      Bedankt

    #98
    Pfie wat een k*t zooitje....

    zo een mooi verslag en dan zoveel narigheid op het eind

    als we nou net heel JD en ruimte kopen en daar met zijn allen gaan kweken (dan is die 2000w voor de airco niks)

    het beste ermee maatje! Komt wel goed he!

    Ps.... ik zou nog een berg blad verwijderen! Jammer dan!
    dit kan zo 10a15 rlv schelen...

    gz Ricky
    Last edited by Rickysticky; 22 October 2019, 19:07.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      He Rickysticky!

      Ik geef nog lang niet op hoor!
      Komt goed, en anders doe ik wel net alsof!!
      Als die 2 eruit zijn is er genoeg bladmassa weggehaald denk ik. De Tangerine is onder veel blad aan het verliezen, ze heeft ze nog hard nodig. Daar blijf ik verder vanaf

      Och ja, gelukkig hebben we tent 2 nog...
      En het voorgroeikastje!
      Nieuwe lichting zit in de filters! Net potgrond gemengd, morgen denk ik de grond in

    #99

    Sjit man dan schrik je toch wel even van als je zo de tent openmaakt zeg.
    Ad usum proprium!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Beter man eruit ermee en oogsten die hap.

      "Neem ik nu de gesteldheid van de planten over of zij de mijne??
      Interessante vraag..."
      Hmm zou zeggen; Het lemmet snijd aan twee kanten.

      Spoken bestaan niet ghehe

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Altijd blijven lachen!!

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      En dan dat lachje van Robin erachteraan: Ha, Ha, Ha! nu weet ik het weer!
      Last edited by ganjagast; 24 October 2019, 12:28.

    Als je de plant de tent uit haalt wat doe je er dan mee Takketoelli ? Gooi je ze dan weg of bedoel je dat je ze gaat oogsten? Sorry voor de noobvraag maar kan het niet helemaal uit je stuk opmaken.

    Wel heel erg naar voor je man. Dan investeer je 3-4 maanden in een plant en dan gaat het op het eind mis. :/

    Sterkte, hopelijk haal je er nog wat vanaf!

    edit: Gevonden, je gaat ze knippen op je knipavond!

    Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
    Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hallo Kweek0r,
      Ze is zo dicht op het einde dat ik haar gewoon ga oogsten, net als een volgroeide plant. De bovenste toppen zijn verdort, die gebruik ik voor de olie. De rest ondergaat een rooktest, maar veel verwacht ik er niet van.
      Is ze te roken, prima!
      Niet te roken? Olie!
      'Afval'? Olie!
      De Russian Winter1 idem

    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Helder! Bedankt voor je reply!


    Godsakke, leef met je mee... Het kan soms bizar hard achteruit gaan in de tweede helft van de bloei. Kijk naar mijn verslagjes en je snapt wat ik bedoel.

    Van tegenslagen leer je het meest... zeg ik om er maar een positieve draai aan te geven.... kin omhoog Takke!!

    Comment


      Goedemiddag!!



      Laat ik maar meteen met de tent in huis vallen:

      20191027_143601.jpg
      Eindelijk de lv onder controle! Dat was net op tijd!
      Ik heb de Orange Bud ondertussen geoogst, het is een stuk rustiger in de tent nu!

      Mijn energie was weer bagger de laatste week, dus ik moest de Russian Winter nog ff laten staan. Dat is uiteindelijk goed uitgekomen, nu kan ze mooi nog ff afbloeien!


      RUSSIAN WINTER1
      20191027_143744.jpg

      Niet om aan te gluren he... zelfs zonder bril ziet ze er niet uit!
      Omdat ze het niet lang meer haalt heb ik haar de laatste dagen alleen nog afgezuurd water gegeven om wat te spoelen. Ik laat haar zo lang mogelijk staan, geen rot meer te bespeuren gelukkig!!!!!
      5 onaangetast toppen zijn er overgebleven

      20191027_143757.jpg
      De toppen zelf zien er geweldig uit! Keiharde compacte vette wiet!

      20191027_143751.jpg
      Zelfs weer wat nieuwe pistels??!?
      Ik hoop dat ze het nog zeker een week uithoudt



      TANGERINE DREAM
      20191027_143610.jpg

      20191027_143621.jpg

      Ze krijgt op het moment 4ml bloei met 1 ml Green Sensation, zo'n 500 ml per dag gemiddeld

      20191027_143637.jpg
      Mooie dikke toppen! Zij ziet er nog prima uit, wel veel blad onder verloren. Maar het gaat bij deze foto vooral om de waarden van de lv/temp meter!!



      RUSSIAN WINTER2
      20191027_143708.jpg
      Gaat erg goed, klein beetje vergeling onder. Ze krijgt meer voeding dan de andere dames hebben gehad en reageert daar prima op. Volgende week begin ik met Green Sensation
      Als de RW1 eruit gaat heb ik plaats om haar wat beter onder de lamp te zetten. In het midden zijn bij elke plantje toppen veel vetter, meer licht. Misschien moet ik mijn frame wat aanpassen....

      20191027_143720.jpg
      Mooier, beter, gezonder en voller als haar zusje! Die had ook op deze leeftijd bruine pistels ertussen...

      20191027_143728.jpg
      ... hier beter te zien. Ik vermoedt dat de lamp ook iets te laag hangt. Of de plant is iets te groot

      Wat valt er verder nog op?
      Nou, ik zit op het moment met de grootste VRM invasie ooit!
      20191027_143825.jpg20191027_143812.jpg
      Als je goed kijkt zie je een worteltorentje onder de druppelaar
      Bij haar staat de Blumat iets meer dicht als bij de andere dames, ik heb het idee dat dat beter is.
      Of in ieder geval ook iets bijdraagt aan de goede gezondheid van deze dame!
      Bloeiweek 5 gaat volgende week in, traditiegetrouw Takketoellies probleemweek!
      Spannend!!!
      .... ....


      ORANGE BUD
      20191026_200426.jpg
      Ik heb haar 3 dagen in het donker laten uitdrogen, ik had gewoon de energie niet om eerder te beginnen

      20191026_200455.jpg
      Flink verdroogd....
      20191026_200442.jpg
      Dit is een "verdorde" top. Na knippen zien die er toch nog redelijk uit

      20191026_222640.jpg
      Flink wat afval, ik heb besloten ze direct helemaal te knippen

      20191026_222822.jpg
      Het resultaat. Niet onaardig, maar dus 2 weken te vroeg geoogst. Ben benieuwd wat het gaat worden!

      Dat afval is dus echt afval geworden.... mijn lieve katten hadden de hele tafel schoongeveegd en alles op de grond gesmeten
      Ik was te moe om kwaad te worden. Handveger erbij en weg ermee!

      Trouwens, mijn kat wou de blaadjes niet??!? Wat zal dat nu weer betekenen.... is ie normaal verzot op. Misschien alweer iets te droog voor zijn gading


      Nog een kleine sniekpiek:
      20191026_100230.jpg

      Grote Groeten!!!!


      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment

        De tangerine Dream .. mooie toppen idd.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bedankt mannen!

        Het zijn de laatste loodjes!
        Raam dicht, deur open, ventilator in de kamer en af en toe stoken. Nu is de lv oke gelukkig!!

        Alleen in tent2 is die nu te hoog aan het worden. Daar heb ik hopelijk een oplossing voor gevonden, eentje die ik al langer in gedachten had.
        Vanmorgen heb ik een en ander gewijzigd, wat een hele ervaring op zich was....

        Zie volgende post......
        .....
        ..
        .

      • OudHollander
        OudHollander commented
        Editing a comment
        Ik ben benieuwd Takketoelli naar je oplossing!

      Goojemiddaag same!


      Zo, die is lekker zeg!
      Nog een slokje
      .

      Zoals eerder in dit verslag aangegeven heb ik wat problemen met de luchtvochtigheid gehad in tent1.
      Vanalles uitgeprobeerd en deze is nu onder controle. Er zijn een aantal dingen aangepast die ieder apart niet zoveel uitgemaakt zullen hebben, maar samen wel.
      Bladoppervlakte verminderen door snoeien en verwijderen van 1 plant, raam dicht met deur open en ventilator in de kamer, stoken, blumats verwijderen, het weer, vochtvreters... alles heeft zijn steentje bijgedragen


      In de kweekkamer staat nog een tent en een voorgroeikastje.
      Alleen de tent is gelijk, lamp en afzuiging verschillen.
      Belangrijkste zijn dat tent 1 wit licht met sterke afzuiging heeft, tent 2 roze licht met zwakkere afzuiging.

      De bedoeling was dat uitgang voorgroeikastje op de ingang van tent1 kwam, met de regelbare afzuiging. Dat was de reden van aanschaf nieuwe afzuiging
      Ik zal jullie de redeneringen besparen, maar dat is dus tent 2 geworden....

      Nu begin ik in tent2 ook een lv probleem te krijgen, deze liep met de lamp uit op naar de 80%! Dat was een uitschieter, maar de reden voor flink snoeien. Nu zit ik met lamp uit op 70% max, nog te hoog

      Ook loopt de temperatuur teveel op in het kastje, de afzuiging kan het eigenlijk niet aan.
      In het kastje is de lv nu rond de 40%, dus deze is goed te gebruiken om de lv in tent 2 omlaag te krijgen.
      Ik hoop dus de temp in het kastje en de lv in tent2 te verlagen door harder af te zuigen

      Dus de afzuiging van tent1 moet naar tent2 en versa visa!
      Dit wou ik doen nadat "Het Kwartet van Takketoelli" klaar was, maar moet ik nu wel eerder doen



      Tent 1 is dag van 06.00 tot 18.00
      Tent 2 is dag van 19.00 tot 07.00

      Zo heb ik elke morgen een uurtje de tijd om te controleren in beide tenten. Dus in deze tijd moet ik de afzuigers verwisselen

      .... ....

      Vanmorgen was het dan zover; omdat de katten zich niks aantrekken van het verzetten van de klok ben ik voorlopig toch een uurtje eerder wakker...


      Was het de vermoeidheid? Niet helemaal wakker? Te gehaast? Tijdsdruk? Of was de koffie niet sterk genoeg??
      Feit is dat het niet helemaal goed ging bij losmaken van de afzuiger in tent1...

      20191028_063105.jpg
      Maar gelukkig was daar RW2 om de vallende afzuiger op te vangen!
      Anders was deze waarschijnlijk stuk gegaan...


      20191028_063112.jpg
      Man wat heb ik zitten vloeken!!!
      Ik bleef met iets haken en daar ging ie, met filter en al!!

      De buurman vroeg net wat er vanmorgen aan de hand was. "Katten" zei ik, en mijn kwade blik vertelde hem dat ie mij ff met rust moet laten

      Eerste reactie was de plant helpen, maar ik moest binnen een half uur de afzuiger in de andere tent ophangen anders ging de lamp uit! En ondertussen proberen rustig te blijven, in deze tent mag het niet weer fout gaan!!

      Net op tijd gelukt, snel weer naar tent1!!

      20191028_071249.jpg
      Tywrap om de stam, is in de lengte gespleten

      20191028_071156.jpg
      En met engelengeduld draadjes spannen, zit niks anders op....

      20191028_071201.jpg
      Tja...


      20191028_071211.jpg
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ja precies

      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Odel de welbekende ontzettend dikke ochtend l*l vaak last van al kan ik niets omstoten haha

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Hahaha

      Hahahahaha sorry maar goedemorgen toelli.....

      Een ding scheelt wel je was zeker meteen klaarwakker toen het gebeurde!!!!!

      Balen man maar heb je netjes opgolost zo niet teveel over stressen het is gebeurd en je doet er niks meer aan.

      Verder is de lv buiten ook weer aan het zakken door de koudere temp ik merk het ook aan alles maar het meeste merk ik het in de kamer daar is de lv nog 5%lager als 2 weken terug.


      Klopt had ik ook met de td dat ze ondersteuning nodig hadden maar dat is een schoonheidskwaaltje haha
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Hobbyenmedical
        Ik ben niet zo van de kush haha dus heb niet zoveel aan de zaadjes

      • Hobbyenmedical
        Hobbyenmedical commented
        Editing a comment
        Weske, ik ook nie dus ben ik achter gekomen hahah

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Hahaha ja dat is balen inderdaad

      Netjes man, gek van die afzuiger, allegeluk kunnen ze wat hebben benieuwd naar eindresultaat!

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        De lamp bleef haken, ik til een kant op en hij glijdt zo van de stang af! Schrok ook van het gewicht een beetje, lamp zat in de weg...
        Op zijn Takketoellies!!
    Bezig...
    X