Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tja, ben er dan ook veel mee bezig...Ga wel wat geruster zijn als ik mijn aanvoer van buitenlucht in orde heb. Nu neemt hij lucht van een verdoefde kelder en denk dat het niet zó gezond is... Ben namelijk al vijf dagen op jacht naar een spin, ik vind soms enkele draden aan een blad. Staar soms 5min naar de plant om te zien of niks beweegt!!!
Ga me dees weekend nog wat bezig houden met het maken van een verhoogje voor mijn aankomende dwarfjes... By the way: party was beestig gisteren, heb laboranten op een andere manier leren kennen !!!! én gene koppijn, alhoewel toch redelijk scheef wandelend en lallend... Belgisch bier hé!!!! Ma ben ook niks gewend hoor, alcoholgewijs....
Iedereen alvast bedankt voor de positieve feedback én de interesse in mijn topic, ik ga in ieder geval wat relaxen met een nlx'je én Radiohead via de airwaves....
Had ook nog een topicje gestart ivm wanneer in bloei te zetten???? Wat denken jullie ervan? Topic bij vindt je bij: vragen binnenkweek --- Heeelp!!! wanneer in loei zetten???
In ieder geval al goed nieuws hé mannen...
Nog ne goeie avond voor iedereen, morgen nog één dagje en dan de rest van de week vrij!!
Sinds eergisteren geleidelijk in bloei gezet.... eergisteren op 10 uur donker, gisteren op 12uur donker...
Eveneens hebben al mijn kerstekindjes ondertussen hun voorbloei laten zien... Alle vijf dames...hopelijk blijven ze ook 100% zuivere dames!!!
Thanks voor de positieve feedback. Vandaag mijn microscoopje van dealextreme.com binnen gekregen maar de belangrijkste bestelling, die van growdiscounter.nl zal denkelijk deze week niet meer arriveren... ma m'n 2de lamp en mijn dwarfjes zullen tegen maandag wel paraat staan, in ieder geval op tijd voor de feitelijke bloei. Heb ook nog zeer weinig tot geen voeding gegeven, dus als ik m'n ec-metertje heb, kan ik daar ook stilaan mee starten, vertrouwde het niet zónder! Maar ze staan in grow-mix dus tekort zulen ze niet hebben denk ik...
Ik denk wel dat ik volgende keer een week minder voorgroei ga doen... Ik wou de 1ste keer niks doen qwa toppen/fimmen...ze gewoon hun gang laten gaan maar nú beginnen ze pas te groeien!
The bastards.. héhé Er begint ook een zeem/zoete geur door mijn kelder te hangen... in ieder geval voorbode tot iets goeds...
update 20/01:
Volgens mij heb ik een groeiend balletje ontdekt !!!! Mijn woorden hierboven zijn verdomme nog niet koud of kheb al prijs...
ik kreeg de foto nemeer onder m'n vorig bericht... zal aan de NL liggen...
Dan hebt gijlie toch brillekes nodig ze! of tis misschien de ...nee nee just kidding.
Het is op hetzelfde moment als de vrouwelijke voorbloei verschenen... dus logischerwijs.
Maar ik heb net foto's gemaakt: het is dus duidelijk een bal!!!!
foto's links en rechts getrokken...hier is geen twijfel meer mogelijk hé... doeme toch...!! bal_L.jpgbal_R.jpg
Dit is de andere kant van de node; met vrouwelijke bloei... kut.jpg
Nu is mijn vraag: Gaat de plant, bij het wegsnijden van de bal, geen extra stress krijgen??? Het betreft toch maar de voorbloei, waarbij deze toch nog geen stuifmeel heeft om te bevruchten. juist?
Ik wil ze namelijk niet extra stressen waardoor ze misschien bij de feitelijke bloei veel meer ballen gaat ontwikkelen!! want op dees moment is dit de enigeste bal in mijn kot... buiten die twee van mij!
In een beginstadium kun je je soms vergissen en een vrouwtje voor een man aanzien.
Als je de foto in de volgende url bekijkt lijkt het net of er ook ballen zitten, maar er komen wel pistels uit.
bericht #61 : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Sjamaan/page4
Comment