Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Hallo mensen,

Mijn special kush'en zien er niet goed uit...ze laten hun bladeren hangen... Ze hadden al een weekje last van claw vingers. Nu daar veel over te hebben gelezen op het forum, heeft dit mezelf doen twijfelen... ik heb nu een dig. ph en EC meter, waardoor ik eindelijk m'n voeding kan doseren. Op het oog, daar heb ik het nog wat moeilijk mee. Ik las dat ph schommelingen de oorzaak kan zijn, eveneens tocht of lage lv... Het is wel duidelijk dat de bladeren zó zijn beginnen hangen sinds ik gisteren mijn tent heb gereorganiseerd. En het is, volgens mij, alleen met de special kush'en...
    Nu de tweede lamp hangt, is de themp in de tent wel op één dag 6-8° gestegen... kan dit misschien een oorzaak zijn??? De stelen zijn wat roder geworden, stress van het verhuizen?

Ik heb nog geen water durven geven, maar ga zoiezo enkel afgezuurd water geven.
    IMG_1261.jpgIMG_1264.jpgIMG_1262.jpgIMG_1263.jpgice2.jpgBM.jpg

de eerste vier foto's zijn de hangende bladeren.
    foto vijf is de ice, en foto zes is de blue mistic. Deze twee hebben geen hangende bladeren...

Pfff ben er natuurlijk niet goed van, maar iedereen zal zó'n crisis'en gehad hebben zeker... Ik ga de aanvoer van buitenlucht nu verzekeren, dit was ook nog niet het geval
    dit kan misschien ook de oorzaak zijn. Tevens heb ik gisteren een CO2 maker ineen geprutst, kan ik teveel co2 geven door zo'n mengsel van suiker, gist en warm water? Snap je wat ik wil zeggen met het feit dat ik mene kop heel zot aant piekeren ben!!! Ik wil enkel goed doen maar heb schrik juist het slechte te doen. Maar daarin zit weer het leerproces natuurlijk, I know...

Ik hoop dat iemand me toch op weg kan helpen, zodat ik duidelijker weet wat te doen.

groeten

de lange
    Attached Files
    Last edited by lange1908; 3 February 2011, 18:42.

Comment

is dat een verwarmingskacheltje op foto 3?
      <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
      <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

ja maar dit had ik daar pas een kwartier gezet, om koude lucht te blazen wel te verstaan. ik weet dat een oscelerende beter is maar die kort er weldra aan.
        Maar om tot het punt te komen: ze hadden gewoon fel dorst!!! ik heb ze bijna een liter water gegeven en een kwartier later hingen de bladeren al niet meer tegen de grond.
        Ik ben zó intensief bezig met dat water geven, dat ik vergeet om de hoeveelheden aan de plant aan te passen....bij gevolg geef ik 350ml per plant... veel te weinig, zeker nu er een tweede 400watter staat!!

Comment

digitaaleweegschaal kopen ,dan kan je de waterbeurten goed bijhouden.zien er verder toppie uit

Comment

Hi peepz,

update:

Na lang wachten is mijn zending met noodzakelijke onderdelen dus aangekomen!! (zie andere topic van mij voor het verhaal, goede waarschuwing)
            De tweede lamp, die nodig was gezien het aantal planten en de ruimte. Digitale ph en ec meter voor toch iets meer controle op mijn voeding te hebben... gewoon water is hier al 0.87. Hierdoor was zelfs mijn verdunde voedingsdosis veel te hoog. De mix die ik normaal altijd gaf, was 1,86! Maar de overvoedingsverschijnselen waren al voorheen wel duidelijk door de roestplekjes en gedraaide vingerpunten... Eveneens zijn de dwarfjes in jiffy's geplant, deze komen dan nadien op dat wit smal tafeltje...wil eens zien wat het geeft...
            En eveneens heb ik eindelijk een gesloten luchtcircuit naar buiten. Alleen zou een aanzuigventilator nog noodzakelijk zijn.
            Mijn kerstekindjes zijn inmiddels al mooi in bloei geschoten, enorm leuk om alles zo voor de eerste keer te zien, hoe fel ze nog steeds groeien!!
            Het klein crisisje was na een half uur al afgelopen...ze hadden écht dorst... ze herleefden meteen...leergeld...

Hier alvast de foto's van de hoofdtoppen in ontwikkeling en overzichtsfoto's, net na het uitgaan van de lampen:
            IMG_1272.jpgIMG_1270.jpgIMG_1271.jpgIMG_1278.jpgIMG_1273.jpgIMG_1277.jpgIMG_1276.jpg

Zó, als jullie bedenkingen hebben rond mijn opstelling, shoot! Want heb lang getwijfeld hoe ik de lampen ging hangen... geraakte er niet uit...
            ze hangen nu in de breedte, naar elkaar toewijzend...

update 16/02

Ze zitten inmiddels in hun 2de bloeiweek, en het gaat goed.... De kush'en zien én ruiken er op dit moment het meest smakelijk !!!
            De dwarfjes en de 2 white widow weesjes gaan gestaag verder, aangezien ze maar 12 uur licht gaan krijgen, zullen we zien wat ervan komt...
            Na het werk ga ik verdere details posten, maar hier alvast enkele foto's van daarnet, de rest volgt straks.

Yow

De lange
            Last edited by lange1908; 16 February 2011, 10:14.

Comment

Ik krig dus geen extra foto's meer in mijne laatste posts... Ik krijg altijd de vraag om het webadres van mijn foto's op te geven, ipv de werkbalk waar ik betsnaden kan selecteren... Enige raad JD? dus de foto's:

IMG_1381.jpgIMG_1382.jpgIMG_1383.jpg

Comment

Zien er lekker uit Lange, lekker goed laten bloeien en je krijgt lekkere wiet ghehehehehe

Ik krijg een uploader te zien waar ik me foto's kan selecteren.
                Hoe plaats jij de foto's eingelijk?? doe je dit via meer opties(en dan manage attachements) waar je een bericht in toetst?

Grtzz man!!
                Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Ik zou het ff aan JD zelf vragen, ik heb ook een keer gehad dat ik geen foto's kon plaatsen toen bleek ik maar 10mb voor foto's te hebben die vol was.

Grtz

Comment

die gaan lekker daar

Comment

Zonder woorden...enkel fier!!!

IMG_1432.jpgIMG_1436.jpgIMG_1438.jpgIMG_1434.jpgIMG_1437.jpgIMG_1433.jpgIMG_1431.jpgIMG_1435.jpg

dees zegt duizend woorden... hoop dat het op deze manier verder kan gaan...

Groeten

de lange

Comment

Sprakeloos.

Comment

lekker bezig lange! ziet er top uit!

GreetZ
                          sigpic

Comment

Die gaan lekker bij jouw, zien er mooi gezond uit.

Grtz

Comment

NIce indeed, ze gaan nog steeds lekker man!!

Hoeveel weeken bloei zit je nu?? en hoelang moeten ze nog??

Grtz..
                              Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

heele mooie kleurnog effe en dan smoke

Comment

Bezig...
                                X