Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 witte weduwen op zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    ... en hoe gaat 't met die ontvochtiger. Zie dat je LV naar beneden is gegaan. Komt dat dan toch door die ontvochtiger of heb je 'n andere oplossing gevonden.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      oh kut nu reageer ik boven jouw vraag

    #92
    Nog een vraagje. Toen ik vroeg waneer je em had geplaatst, vertelde je dat je m 2x na 't water geven hebt neergezet.

    Je moet em gewoon neerzetten en laten staan. Wat verwacht je? Dat na 2 uur het bakje vol zit? Zo werkt dat niet. Laat dat ding gewoon z'n werk doen en niet elk uur checken of er al water in zit.

    Plus laat em ook maar gewoon in je donkere uren aanstaan als je lampen uit zijn. Heel veel stroom trekt ie niet
    Last edited by Donboe; 12 March 2021, 18:51. Reden: Aanvulling

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja klopt hoor. ik bedoeld te zeggen dat ik water had gegeven en hem direct daarna had geplaatst. 24 uur later zat er dan geen drup in.
      ik had gelezen dat hjj afslaat door het vlottertje dus kon hem gewoon laten staan. ik denk echt dat hij kapot en en hij lijkt verder ook prima dus ruil hem het liefst om.

    #93
    gisteren onverwacht bezoek dus geen verslag. kon vannacht nog wel even wat water geven

    LV 50-63
    temp 17-20

    volle boel in de kast. als ik het deze week niet flink gesnoeid had, zou ik me echt af gaan vragen of dat niet eens tijd zou worden. bizar hoe hard alles groeit.
    IMG_4716.JPG

    in afwachting van medestoners die bloei herkennen ga ik pruikjes op de foto zetten

    white widow
    IMG_4710.JPG
    LA Widow:
    IMG_4713.JPG
    de gorilla glue:
    IMG_4709.JPG

    nog een LA Widow
    IMG_4714.JPG

    het ontwikkelt zich allemaal gruwelijk snel. verder geen nieuws
    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Sorry, ik ben weer wat te ethousiast met mijn woordspelingen en dus wat onduidelijk.

      Nog een weekje schat ik, misschien wel eerder zoals ze nu gaan. Dan pas start bloei. Er moet inderdaad een wit pruikje te zien zijn. Nog ff!!

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Neem ook eens af en toe foto's vanaf de zijkant, vooral de oksels van de dames. Kunnen we meetjekken op afwezigheid ballen!!
      Gorilla Glue is een beruchye dame wat dat betreft

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      oh ja dat is ook zo. ik moet die GG nog even vooraan zetten. ik ga morgen een puzzelen en idd de oksels op de foto zetten.

      wellicht staan de witte pruikjes er dan ook beter op en tellen we toch bloei . thnx!

    #94
    zijn we weer

    LV 53-68
    T 17-19

    stoelendans in de kast. toen de muziek stopte stond de White widow achterin en de Gorilla Glue ervoor. zo kan ik haar beter in de gaten houden na de waarschuwingen over herma's bij de GG

    De lamp alweer moeten verhogen helaas. met name de LA widow stond er bijna tussen i.p.v. eronder. dat soort fratsen zien we buiten antwerpen liever niet

    Hier een totaalbeeld. het wordt onhoudbaar vol ben ik bang..

    IMG_1441.jpg

    Dan de Gorilla van wat dichterbij: hopelijk breng ik het zo goed in beeld?

    IMG_1442.jpg
    veel littekens van het snoeien van vorige week maar verder geen nieuws.

    De LA Widow is paars aan het worden. hopelijk genetisch en geen ellende op komst..
    IMG_1450.jpg

    en nog 1 poging om jullie te overtuigen dat er bloei gerekend kan worden
    IMG_1444.jpg

    2 liter water verdeeld over de dames. mn gevoel zegt dat iets minder beter is maar de tensio zegt van niet dus zolang ik geen geel blad zie ga ik er mee door

    dat was hem weer
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ze hebben geen hersens he, dus iets onthouden wordt een soortvan een probleem.
      Planten voelen niet, onthouden niet en denken niet.
      Ze reageren alleen op de omstandigheden met als enige doel voortplanting.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Wat veel vrouwen dus over de mannen denken schijnbaar.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Vanaf hier word kelder afgezeken door de vrouwelijke leden.

    #95
    zijn we weer

    lv 60-73
    temp 17-20

    vandaag even een foto net voor de lampen aangingen. dan is goed te zien dat ze flink groener zijn dat het lijkt op foto's met de lamp aan..
    IMG_4721.JPG

    dik twee liter gegeven. misschien morgen eens een dagje overslaan en kijken wat het met de LV doet.

    verder blijf ik alleen maar pruikjes fotograferen tot jullie bloei tellen
    door de overbelichting zie je de witte sprieten niet maar de zijn er a l wel. De GG:
    IMG_4722.JPG
    LA Widow:
    IMG_4725.JPG
    een peppermint kush. nu al benieuwd naar de smaak van andere soorten. de citroen van citral komt mijn neus uit. maar ik slaap er op dus mij hoor je niet

    IMG_4726.JPG
    IMG_4722.JPG


    1 probleempje/vraag toch. heb nog maar 25 cm ruimte omhoog. wat is wijsheid. alsnog het net erin proberen te prakken en daarmee de planten tegenhouden of is dat zinloos nu?


    dat was hem weer. het gaat goed zo lijkt het .
    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Toppen vormen lekker

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Lastig. Ze zijn bijna uitgegroeid maar ik denk dat 25cm te weinig is.
      Je zou evt wat uitschieters omlaag kunnen halen met wat binddraad, zo kun je ze ook wat gelijk houden. Scrognetje zou nog net kunnen, kan ook.


      Je kunt wellicht nog met een ander korter ophangsysteem kiezen voor de lamp. Vaak win je daar ook nog aardig wat cm mee

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      nog hoger en dan zit ik tegen het filter aan.
      net er nog in wordt lastig maar misschien toch nog even passen.

    #96
    Zijn we weer
    LV 50-67
    T 16-19

    ik zou eigenlijk geen water geven maar tensio stond op 240 en ze stonden er mooi bij dus toch weer dikke 2 liter erbij gemikt. druppie bioheaven erbij omdat ik die nog staan had.

    27 feb ging de klok op 12-12 we zijn 2,5 weken verder en ik zie overal toppen met witte pruikjes. jullie kunnen me wat, ik reken bloei

    over 10 weken is het mooi geweest

    volle bak:
    IMG_4727.JPG
    peppermint kush:
    IMG_4735.JPG
    rechts de LA Widows en midden de PK. links achterin de White Widow. weinig toppen maar ziet er verder mooi uit IMG_4730.JPG

    hoe geen bloe @takketoe nondejoe?
    IMG_4734.JPG

    heb zitten passen en meten maar zonder de hele kast te ontmantelen gaat het me niet lukken om dat stugge net er netjes in te krijgen. ik gok er op dat ze niet al te hard meer doorgroeien en anders moet ik maar wat proberen naar beneden te binden.


    dat was hem weer

    Attached Files
    Last edited by Alzheimer; 17 March 2021, 17:56.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      Ha we zijn het eens

      ja die LV..dat gaat de uitdaging worden. de kast staat op zolder waar ook de Warmte-terugwin-installatie staat. die blaast dus continu frisse lucht de zolder op, waarvan ik de LV niet in de hand heb. ik heb wel een ontvochtiger maar die past niet in mijn kast. de kleine ontvochtiger staat hier nog en moet retour. ik ga eens puzzelen hoe dit op te lossen.

    #97
    Zijn we weer

    LV 50-72. dat moet omlaag
    T 16-19 dat mag omhoog

    Vandaag iets minder water gegeven. kijken wat dat met de LV doet. 1,5 liter in totaal.
    de uitschieters zitten minder dan 5 cm bij de lamp vandaan maar ik wil deze nog niet verhogen. het wordt krap in de kast. we kijken het nog even aan en anders moet ik over een paar weken toch de garage weer gebruiken om mijn kast neer te zetten.

    misschien toch ook nog een keer wat blad verwijderen en de boel daarna wat naar beneden binden. even afwachten maar.
    IMG_4741.JPG

    er komen flink wat toppen ondertussen
    IMG_4742.JPG

    Dit is de GG. hier mag wel wat blad af nog denk ik. is het wijsheid om dat zsm te doen of juist nog even wachten. mijn gevoel zegt dat er direct weer nieuw blad komt als ik nu snoei en dat kost alleen maar energie.
    IMG_4739.JPG

    verder geen nieuws. ze beginnen heerlijk te ruiken dus hopelijk daalt de LV nu langere tijd en krijgt het filter de kans zijn werk te doen.

    dat was hem weer
    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Gaatje in je zak maken en de plant met wat touw of een lint een beetje schuin trekken

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Ja bind ze aan je potten kleine gaatjes maken en sterk koord of met haakjes in de grond, ze zien er anders wel goed uit he! Knap werk

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx! goeie tip. nooit aan gedacht. zal volgende week eens wat touw kopen en een poging wagen

    #98
    zijn we weer.

    LV 50-70..
    T 16-19

    volgende week nog maar wat blad verwijderen en een paar uitschieters terug binden. vandaag geen zin in. 1,5 liter water gegeven met een klein beetje bioheaven

    denk dat ik vanaf nu heel langzaam de voeding van biobizz toe ga voegen. ik begin met halve dosis van de bloeifase en kijk dan wel hoe ze reageren.
    toppen beginnen zich te ontwikkelen. vooral bij de peppermint kush.
    IMG_4753.JPG

    de white widow blijft wat achter. misschien zet ik die in de midden wanneer ik de boel ga snoeien en vastbinden

    IMG_4752.JPG

    Bij de Gorilla Glue beginnen de eerste blaadjes al te glimmen

    IMG_4751.JPG

    de LA widows achter elkaar:
    IMG_4747.JPG
    deze week dus voorzichtig beginnen met voeding en wat blad verwijderen. hopelijk lukt het dan om de uitschieters wat terug te binden want de lamp kan niet veel hoger.

    verder geen nieuws. fijn weekeinde allemaal
    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


      #99
      Ola companeros amantes de la hierba.

      LV 50-69
      T 17-20

      vandaag wegens drukte net voor 'lampen aan' bij de kast. dus even een foto met flits en lamp uit:
      IMG_4758.JPG

      IMG_4756.JPG

      ze ogen mooi donker nog. misschien op deze foto's wel wat donkerder dan de werkelijkheid.

      later deze week wil ik nog een beetje blad uitdunnen en de uitschieters terugbinden. hoe ik die aan de pot kan binden is me nu duidelijk door ale tips. bedankt daarvoor!

      Nu voor het eerst gestart met voeding geven. 1,5 liter water met per liter :

      1 ml biogrow
      1 ml bio bloom
      1 ml top max
      1 ml bio heaven

      morgen krijgen ze hetzelfde omdat ik in 1x een emmertje gemaakt heb. daarna even een paar dagen niks om te kijken of ze er niet van schrikken.

      dat was hem weer

      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        ze gaan goe , keep it green

      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Mooi diepgroen, zonder rare kleur in de puntjes. Gaat goed hier!

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        thnx mannen!

      zijn we weer.

      woensdag maar eens snoeien en opruimen in de kast want de LV rijst de pan uit. gelukkig zijn we nog vroeg in de bloei .

      LV 50-77
      Temp 17-21

      Vandaag het voedingswater opgemaakt en omdat ze niet erg gelukkig leken nog wat gewoon water erachteraan.
      Dat water heb ik voor het eerst eens in die onderschotels gegoten. echt bizar, je ziet het ze opslurpen .


      IMG_4760.JPG

      een poging om de Gorilla Glue in beeld te brengen vanwege de herma-fratsen die dit soort heeft:. geen bijzonderheden. na de geplande opschoning woensdag nog eens rustig kijken
      IMG_4764.JPG

      verder geen nieuws. zal woensdag ook een poging doen tot betere foto's nu ik beneden ben, zie ik dat ze best kut zijn

      een topje dan nog: LA Widow

      IMG_4766.JPG

      hopelijk morgen wat fitter. erg slecht geslapen vannacht. beetje laf topje in de mighty gehad denk ik



      Attached Files
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


        zijn we weer.

        het gaat hier met de gezondheid even wat minder, vandaar een weekje geen updates.
        de plantjes lijden er voorlopig nog niet echt onder geloof ik. maar ik ben nog niet toegekomen aan snoeien en terugbinden.

        LV is ds ook nog erg hoog. 50-79
        T is 17-22 dus wel redelijk ok

        ben wel begonnen met voeding bijgeven van biobizz

        het sneeuwt al een beetje op de White widow hier links vooraan:
        IMG_4780.JPG


        de peppermint kush:

        IMG_4778.JPG

        rechterkant staan de twee LA Widows achter elkaar:
        IMG_4779.JPG

        hier nog een LA Widow van boven:
        IMG_4784.JPG

        ze zijn fitter dan ik

        1 vraagje nog. ik heb met mijn domme kop geen rekening gehouden met de zomertijd. dit betekent dat de lampen nu pas aangaan om 19:00 in de avond en dat vind ik onprettig.
        zouden ze stress krijgen wanneer ik de nacht eenmalig een uur inkort en ze weer om 18:00 wakker maak?

        fijne avond allemaal. nu even door een hele week updates van anderen scrollen om te kijken hoe het daar gaat en dan weer naar mijn nest
        Attached Files
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Ze doen het goed zo te zien , uurtje veranderen heb ik ook al wel eens gedaan , ze moeten er maar tegen kunnen !!

          De G-Bars hoe hoog hangt ze nu ??

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Je kan het met een kwartier per dag doen, daar merken ze het minst van.

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ik had ze deze week niet verhoogd dus hing de lamp nog maar twee centimeter boven de hoogste top. dat zal nu ruim 5 zijn. ik moet nodig snoeien , terugbinden en wat probleemblad op de foto zetten maar heb de energie niet helaas. ik smijt er wat water in en ga weer liggen. hopelijk morgen beter
          dan zal ik ook de klok aanpassen thnx!

        zijn we weer
        LV 50-72 dus k**
        T 19-22 dus ok

        gisteren foutje gemaakt zie ik. de mooie dame met sneeuw is natuurlijk de Gorilla glue. die had ik van plek verwisseld maar dat was ik daarna weer vergeten..

        dit is de ww:
        IMG_4791.JPG
        en daarvoor staat dus de GG:
        IMG_4786.JPG
        hier de Peppermint kush en tegen de zijkant van de kast de LA Widow

        IMG_4789.JPG


        ik hoop ze later deze week eens rustig uit de kast te pakken om ze wat bij te snoeien, waar mogelijk terug te binden en na een grondige controle terug te zetten. eerst wat fitter worden.
        vandaag alleen water gegeven want vorige week al een paar keer wat voeding bijgegeven.




        Attached Files
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Knap , komt goe !!

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Gaat erg goed hier, idd geen kleinste teken v overvoeding, tegelijk mooi groen! Word lekker stoned blowen EN heerlijk slapen op WW succes verder!

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          dat zou heerlijk zijn idd. thnx! maar nog lange weg te gaan en met die hoge LV ben ik bang voor geur buiten de kast en rot in de kast. dus ik moet nog even doorpakken

        zijn we weer.

        LV nog te hoog temp wel ok. hopelijk morgen tijd om te binden en te snoeien. anders wordt het pas in het weekeinde. zo vroeg in de bloei zal het nog wel loslopen met een wat te hoge lv hoop ik.

        bij de peppermint kush zag ik onderin wat verkleurd blad:
        IMG_4799.JPG

        misschien heeft die wat te nat gestaan. moet ik even in de gaten houden. verder zien ze er vrolijk uit.

        De gorilla glue:
        IMG_4798.JPG
        hier de peppermint kush waar dat verkleurde blad onderin zat:
        IMG_4800.JPG

        en rechts de LA widows. die hebben de grootste toppen momenteel. wel is de hoofdstam en alle grote stelen volledig paars. toch apart, hopelijk genetisch en geen probleem dat ik niet herken.
        IMG_4795.JPG

        ze staan nu een dikke maand op 12-12. hopelijk groeien ze niet al teveel meer
        bloei nu ruim 2 weken. dus eind mei de schaar er in

        ja ik begin ook maar af te tellen want voor mijn gevoel is bijna iedereen aan het oogsten

        dat was hem weer fijne avond allemaal
        Attached Files
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


          zijn we weer

          LV tot 74 gestegen dus toch de snoeischaar gepakt. flinke bult blad en beginnende maar kasnloze topjes weggeknipt:
          IMG_4808.JPG

          van boven niet al teveel resultaat te zien helaas. daar knippen, nadat ik eerder ook al aardig wat verwijderd had, durf ik bij nader inzien niet echt.maar onderin is flink opgeruimd:
          IMG_4810.JPG

          terugbinden lukte helaas niet echt. dun binddraad en vastmaken aan de pot lukte ook niet echt. probleem is dat de hoogste top ook de hoofdtop is en als ik die naar beneden wil binden trek ik de hele plant scheef en wordt het ook een zooitje. we hopen dus maar dat de meeste groei er uit is nu..


          wel de planten even beter kunnen bekijken en dan valt op dat de peppermint kush wat lichter begint te worden: kan voor een deel de plant zijn(?) maar er zit paars groen en geel in. en dat gele zie ik liever niet. IMG_4813.JPG

          Hier de gorilla en de WW erachter: De Gorilla is prachtig diepdonkergroen en laat de meeste glinstering zien op het blad. ben benieuwd
          IMG_4812.JPG

          en dan de twee LA widows: had ze graag wat teruggebonden maar daar is geen beginnen aan: hier ook wat paars
          IMG_4814.JPG

          al met al teleurstellend qua terugbinden maar ze zien er goed uit. toppen genoeg zo op het eerste gezicht. als dit zonder rot tot een einde komt dan kan ik er een jaar op slapen.

          hopelijk doet het wat voor de LV nu er flink minder groen is in de kast. gisteren erg ruim voedingwater gegeven dus tensio stond zojuist nog maar op 150. iedere plant ongeveer 100 ml water gegeven en daar moeten ze het maar even mee doen. eerst de LV weer onder de 70 anders gaan we ze ruiken.

          dat was hem weer . fijne avond allemaal
          Attached Files
          mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            De lichte planten wat meer voeding geven.

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Leuk om te zien dat je het allemaal onder de knie begint te krijgen, daadkrachtiger zeg maar

            Iets meer voeding denk ik ja. Mij valt op dat kush soorten vaak wat donkere pistels hebben. Paars bijna, wat ook goed te zien is bij jouw kush. Dat is dus normaal

            Ik hoop dat de lv nu wat lager wordt, maar hou er rekening mee dat er meer acties nodig zijn. Nu met dit weer zou je ook moeten luchten als dat gaat. Als ik mijn raam openzet op de kweekkamer zakt de lv in de kamer naar 40% ongeveer. In de tent is het dan 50%

            Goed bezig Alzheimer

          • Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ok thnx mannen. ik zal de peppermint kush wat extra geven.

            ik kan wel eens proberen wat er gebeurt wanneer ik de kast op een kier laat staan , maar de ruimte ventileren lukt niet. geen ramen. wel wordt er frisse buitenlucht via een warmte-terugwin-installatie de zolder opgeblazen. door overdruk moet die dan door het huis verdeeld worden. liefst zonder wietgeur

          howdy stoners.

          helaas heeft de snoeibeurt 0,0 gedaan voor de LV. net zo hoog als altijd..

          de ontvochtiger aan doen in die ruimte lijkt me ook weinig zinvol omdat er via de wtw installatie buitenlucht op de zolder wordt geblazen. daar valt niet tegenaan te ontvochtigen. de kleine ontvochtiger staat hier nog, vergeten terug te sturen.. mgoed. het ziet er wel opgeruimd uit
          IMG_4821.JPG

          wat hoger zie het er drukker uit:
          IMG_4822.JPG

          vandaag wat extra voeding voor de kush. de rest ook wat voedingswater gegeven. ik ga dit wat opbouwen tot we gele punten zien ipv steeds lichter wordend blad dat de kush nu laat zien.

          bij het openen van de kast ging de LV omhoog dus die heb ik toch maar weer even gesloten. dat wordt nog een puzzel. misschien een idee om de ontvochtigde lucht de kast in te krijgen. maar dat had ik de eerste ronde ook geprobeerd en had geen effect. we kijken het nog even schaapachtig aan

          verder geen nieuws. ik ga weer droog- en rookverslagen lezen

          Attached Files
          mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Toppen dikken al aardig
        Bezig...
        X